
Ir aš įsibėgėjimą pirma pavara, mane tik taip ir mokė. Nėr kada persijungt į antrą, nes beveik iškart stabdyt reik.

As isibegejima tai 1,paskui 2 pavara pamatau spidometre 30 ir stabdausi su stabdziu paskui stabdis sankaba..kazkaip jei tik su 1 pavara ir greitis 30 manyciau kad klaida regitroje butu
Man jau arteja antradienis
su kiekviena diena jaudulys vis stipresnis atsiranda..
Drauge laikesi,nepavyko-atgal 2cm per daug nuvaziavo,islipo pamatavo sako laisva
o registruotis db leidzia tik po menesio..idomu nuo kada taip







regitroje isibegejimas su 1 pavara tikrai NELAIKOMAs klaida 
Papildyta:
nepamirsk, kad ne tik i spidometra reikia ziureti
nes taip galima ir pravaziuoti reikiama riba
as tai kai laikiau neziurejau i jokius spidometrus, turiu omenyje isibegejima
klausiau kaip masina veikia, ziurejau kada man jau reikia stabdyti ir pan.

Papildyta:
QUOTE(Jelenux:) @ 2012 08 29, 15:24)
As isibegejima tai 1,paskui 2 pavara pamatau spidometre 30 ir stabdausi su stabdziu paskui stabdis sankaba..
nepamirsk, kad ne tik i spidometra reikia ziureti


as tai kai laikiau neziurejau i jokius spidometrus, turiu omenyje isibegejima


QUOTE(Jelenux:) @ 2012 08 29, 16:24)
As isibegejima tai 1,paskui 2 pavara pamatau spidometre 30 ir stabdausi su stabdziu paskui stabdis sankaba..kazkaip jei tik su 1 pavara ir greitis 30 manyciau kad klaida regitroje butu
Man jau arteja antradienis
su kiekviena diena jaudulys vis stipresnis atsiranda..
Drauge laikesi,nepavyko-atgal 2cm per daug nuvaziavo,islipo pamatavo sako laisva
o registruotis db leidzia tik po menesio..idomu nuo kada taip








tikrai nebutu klaidos, kam jus taip moke, tai jau kitas klausimas...del instruktoriu kompetencijos taip mokyti, kai nera tokio reikalavimo,pravaziuot galite stopa ir tiek...ta atkarpa tikrai per maza jungti antrai pavarai, pereja matai is toliau, nei ta stop juosta regiroje, tad gali sustot kad ir is trecios, pries tai pristabdzius...
QUOTE(mėnulis @ 2012 08 29, 17:31)
tikrai nebutu klaidos, kam jus taip moke, tai jau kitas klausimas...del instruktoriu kompetencijos taip mokyti, kai nera tokio reikalavimo,pravaziuot galite stopa ir tiek...ta atkarpa tikrai per maza jungti antrai pavarai, pereja matai is toliau, nei ta stop juosta regiroje, tad gali sustot kad ir is trecios, pries tai pristabdzius...
mus tai pat moke su pirma,paskui antra jungi greitejime, ir egzamino metu taip dariau nes egzaminatorius pasake ,padarom pagreitejima per kury turi pasiekti 30-40 km greity ,nez ar tiek pasiekiau 30 tikrai ir iseina viskas gerai.o kad su pirma tik pagreitejima daryti tai nez ,mus nemoke taip, turiu pasakyti kad ilgai jis man ir nesigavo,per mazai atstumo budavo tam kad speciau yjungti antra pavara, bet ismokau

QUOTE(arijandas @ 2012 08 29, 17:41)
mus tai pat moke su pirma,paskui antra jungi greitejime, ir egzamino metu taip dariau nes egzaminatorius pasake ,padarom pagreitejima per kury turi pasiekti 30-40 km greity ,nez ar tiek pasiekiau 30 tikrai ir iseina viskas gerai.o kad su pirma tik pagreitejima daryti tai nez ,mus nemoke taip, turiu pasakyti kad ilgai jis man ir nesigavo,per mazai atstumo budavo tam kad speciau yjungti antra pavara, bet ismokau 

as ir su pirma pasiekiau 30 tai tikrai, o gal ir daugiau.
QUOTE(Jelenux:) @ 2012 08 29, 16:24)
As isibegejima tai 1,paskui 2 pavara pamatau spidometre 30 ir stabdausi su stabdziu paskui stabdis sankaba..kazkaip jei tik su 1 pavara ir greitis 30 manyciau kad klaida regitroje butu
Man jau arteja antradienis
su kiekviena diena jaudulys vis stipresnis atsiranda..
Drauge laikesi,nepavyko-atgal 2cm per daug nuvaziavo,islipo pamatavo sako laisva
o registruotis db leidzia tik po menesio..idomu nuo kada taip








as tai pat darau ,tik neziuriu y spidometra matau kad jau reik stabdyt kad spet sustabdyt ir stabdau,bet man ydomu kodel vienose mokyklose reikalaujema antra jungt o kitoj ir su pirma galima tai atlikt, cia gal nuo kiekvieno miesto regitros priklauso,o kas del vietu tegu palauke 2-3dienas ir iesko vietu tikrai atsiras, nes jei neislaikai, autamatiskai tik po menesio ir meta,tegu tik palauke tai glima surasti ir sekanciai dienai ar tai paciai savaitei

Na zinokite as nesiginciu,tiesiog Siauliuose kur mokiausi taip mokino
pasidalinau savo patirtim..o tai jus vaziuojate mieste ir su 1 pavara lekiate iki 30-40
?paskui tik 2 pavara?
Bet juk regitroje reikia 30-40km/h padaryti,kaip galite nepasiziureti i spidometra
?as pamatau,kad 30 letinuosi


Bet juk regitroje reikia 30-40km/h padaryti,kaip galite nepasiziureti i spidometra


QUOTE(Jelenux:) @ 2012 08 29, 20:59)
Na zinokite as nesiginciu,tiesiog Siauliuose kur mokiausi taip mokino
pasidalinau savo patirtim..o tai jus vaziuojate mieste ir su 1 pavara lekiate iki 30-40
?paskui tik 2 pavara?
Bet juk regitroje reikia 30-40km/h padaryti,kaip galite nepasiziureti i spidometra
?as pamatau,kad 30 letinuosi 


Bet juk regitroje reikia 30-40km/h padaryti,kaip galite nepasiziureti i spidometra


jus gal ne taip supratote as ir sakau kad pagreitejime pas mus reike 2 pavaros butinai,o kitos merginos raso kad jom ir su pirma pagreitejima daryt


QUOTE(Jelenux:) @ 2012 08 29, 20:59)
Na zinokite as nesiginciu,tiesiog Siauliuose kur mokiausi taip mokino
pasidalinau savo patirtim..o tai jus vaziuojate mieste ir su 1 pavara lekiate iki 30-40
?paskui tik 2 pavara?
Bet juk regitroje reikia 30-40km/h padaryti,kaip galite nepasiziureti i spidometra
?as pamatau,kad 30 letinuosi 


Bet juk regitroje reikia 30-40km/h padaryti,kaip galite nepasiziureti i spidometra


1-a pavara traukia iki 60km,o aikstele-ne miestas,esme tame,kad moketum isibeget esant reikalui ir sustabdyti reikiamoje vietoje.Pirma pavara ir skirta pajudejimui is vietos,arba,esant reikalui-staigiam isibegejimui,pvz.,jei reikia sukant i kaire isipaisyti i maza tarpeli taip,kad kitiems eismo neuzstabdytum-nejungsi juk tokiu atveju antro tik pajudejus...

O kaip regitrose-tai kiekvienoj skirtingai,priklausomai nuo takelio ilgio...Vilniaus Regitroj tikrai nera kur jungti antro-ten tik pajudi ir jau stabdyt reikia,bet kai jis ir ilgesnis buvo-irgi nebuvo reikalavimo jungti antra...

Gal kas galit pasakyt kiek kartu galima taisytis aikstelej?
QUOTE(Jelenux:) @ 2012 08 29, 20:59)
Na zinokite as nesiginciu,tiesiog Siauliuose kur mokiausi taip mokino
pasidalinau savo patirtim..o tai jus vaziuojate mieste ir su 1 pavara lekiate iki 30-40
?paskui tik 2 pavara?
Bet juk regitroje reikia 30-40km/h padaryti,kaip galite nepasiziureti i spidometra
?as pamatau,kad 30 letinuosi 


Bet juk regitroje reikia 30-40km/h padaryti,kaip galite nepasiziureti i spidometra


Paprastai spaudi gaza ir vaziuoji. Noretus antra mests, bet kad stabdyt jau reik...
QUOTE(denaxa @ 2012 08 29, 21:38)
1-a pavara traukia iki 60km,o aikstele-ne miestas,esme tame,kad moketum isibeget esant reikalui ir sustabdyti reikiamoje vietoje.Pirma pavara ir skirta pajudejimui is vietos,arba,esant reikalui-staigiam isibegejimui,pvz.,jei reikia sukant i kaire isipaisyti i maza tarpeli taip,kad kitiems eismo neuzstabdytum-nejungsi juk tokiu atveju antro tik pajudejus...
O kaip regitrose-tai kiekvienoj skirtingai,priklausomai nuo takelio ilgio...Vilniaus Regitroj tikrai nera kur jungti antro-ten tik pajudi ir jau stabdyt reikia,bet kai jis ir ilgesnis buvo-irgi nebuvo reikalavimo jungti antra...

O kaip regitrose-tai kiekvienoj skirtingai,priklausomai nuo takelio ilgio...Vilniaus Regitroj tikrai nera kur jungti antro-ten tik pajudi ir jau stabdyt reikia,bet kai jis ir ilgesnis buvo-irgi nebuvo reikalavimo jungti antra...


Mane ir mokino, beveik "ant" posukio sustojus, nera kada mestis antro jei staigiai ta vieta pravaziuot reikia, budavo man vaziuoju ir lyg antra mesti, istruktorius rekia:spausk is cia, po to isimesi.