QUOTE(Bambucio @ 2007 07 03, 09:13)
Audrius
Reikejo pries vaziuojant marsruta patikrinti ....
Nesusirisimai per sienas delto kad vienos salies mapai naujesni kitos senesni pas tave buvo,
Pernai pats vaziavau Lenkija ,Slovakija, Vengrija, Kroatija, Slovenija ,Italija, Austrija <Cekija, IGO dirbo puikiai,
Nezinau kaip su naujais mapais .... bet pries vaziujant marsruta paziuriu is anksto , pasitikrini sienu kirtima ir tt...
Si karta Marsrutas Lenkija , Ukraina , Krymas
Kiek ziurejau sienos kirtimai super
:-)
Pernai gal dar Navteq žemėlapiai buvo...? iGO pradėjau naudoti tik šiemet. Iki tol naudojau tik TomTom su Navteq žemėlapiais ir buvau labai patenkintas.
Apie iGO ir Kroatiją tai daugiau mažiau kelius rodo, bet pasitikėti tai negali visiškai. Pirmą dieną nusprendėme pažiūrėti jų terminių baseinų miestelius. iGO įvijo į tokius kalnus, kad važiavome iki miestelio dvigubai ilgiau negu planavome... O buvo puikus kelias. Nusipirkau popierinį žemėlapį ir iškarto suradau tą kelią. Iki Zagrebo ir Zagrebe iGO nuvedė teisingai (jau galėjau tikrinti turėdamas popierinį žemėlapį). Toliau iki Rovinj irgi beveik teisingai. Vienoje vietoje siūlė ne ten nuvažiuoti (bet mes vadovavomės ženklais), daugelyje vietų varydavome šalia kelio (kryželis ėjo beveik visada, o trikampis daugiau mažiau ant kelio laikėsi). Pačiame Rovinj nežinojo vienos krypties gatvių ir vis siūlydavo važiuoti per plytą prieš eismą. Mūsų apartamentai buvo apsupti vienos eismo krypties gatvelių tai iGO buvo išjungtas ir padėtas į kuprinę, nes iš jo jokios naudos. Bent jau aš nemoku įrašyti maršruto, kad jį pakrauti ir naudoti grįžimui namo. Tam naudojau Garmin'ą.
Toliau visi miesteliai (Poreč, Pula, Rijeka ir t.t.) buvo patikrinti su iGO. Rezultatas panašus - niekur nėra vienos krypties eismo...
O kai pervažiavome iš Rijekos į Primošten'ą ir norėjome išvengti mokamos magistralės, tai iGO nuvedė visiškomis pievomis ir vieškeliais, nors keliai be dangos buvo išjungti... Tiesiog maršrutas iš pradžių buvo teisingas, bet žmona vienoje vietoje pralėkė reikiamą posūkį... Kodėl jis perskaičiavo kitą pievinį maršrutą aš nesupratau, nes buvo pukių alternatyvų... Aišku, paėmiau į rankas popierinį žemėlapį ir teisingai išvažiavau iš tų pievų... Na, už tai pamatėme ir kitokią Kroatiją: subombarduotą, apšaudytą, sugriautą, apleistą...
Dubrovnike visai galima padėti į šoną iGO... tą iškarto pastebėjome ir vadovavomės ženklais... Visur siuntė prieš eismą arba akligatviais. Tik išvažiuojant teisingai rodė maršrutą (bet kitaip to maršruto ten ir neparodysi)...
Iš Dubrovniko per Bosniją ir Hercegoviną pravedė teisingai, bet dabar manau, kad mus truputį apgavo. Mūsų tikslas buvo Plitvička Jezera. Tai iGO rodė, kad važiuojant Kroatija mokamomis magistralėmis ir važiuojant per BiH kelionės laikas beveik tas pats. Aišku, kad pasirinkome BiH - vis nauja šalis. Manau, kad tikras laikas per Kroatiją būtų žymiai trumpesnis...
Toliau sienų problema. Aš tą puikiai supratau, pamatęs padarytą maršrutą. Bet imkime paprastus žmones, kurie pirmą kartą važiuoja su mašina ir nori pakankamai greitai, normaliai ir be problemų nuvažiuoti iš taško A į tašką B. Ką jiems daryti...? Manyti, kad jie protingesni už aparatą ir spjauti į jo parodymus...? Tai kam tada jie jį pirko...?
Apie Slovakia ir Lenkiją jau rašiau... Kadangi turėjau Chicago ir važiuoju su mašina per šias šalis jau ne penktą ir ne dešimtą kartą, žinau greičiausius/trumpiausius maršrutus, tad iš iGO rekomendacijų tik pažvengiau... Bet testo dėlei laikiau jį įjungtą, ir nustebau, kad jis vėliau perskaičiavo maršrutą į teisingą... Reiškia kelias yra žinomas, o problema varikliuke...
Beje, Austrijoje irgi siūlė belstis magistrale į Bratislavą iki pat miesto... o juk ten magistralė dar tik statoma... Jeigu klausyčiau - turėčiau padaryti lankstą ir toliau baladotis mažais keliukais, kad išvažiuočiau.
Ir dar. Chicago turi TMC, Austrijoje jis veikia puikiai, ir mūsų maršrutas buvo pataisytas dėl avarijos... Reikėjo matyti mūsų laimingus veidus, kai mes lėkėme šalia magistralės esančiu keliuku, o magistralėje šimtai automobilių stovėjo kamštyje... Matyt reikės prie FS Loox'o dar nusipirkti prieduką, kad TMC veiktų...
Va tiek šviežių įspūdžių iš kelionės ir iGO naudojimo...
Audrius
PS: netrukus patikrinsiu TomTom'o naujus žemėlapius, bet, žinodamas kad jie Teleatlas'o nieko gero nelaukiu...
PPS: gal po poros savaičių turėčiau gauti testavimams tris/keturis naujausius automobilinius navigatorius (tuos kur minėjau ir dar vieną Siemens'o). Tai galėsiu parašyti apie jų bandymus...
Papildyta:
[quote=Bambucio,2007 07 03, 09:26]
O kam tas tarpinis punktas...? Be jo ką iGO siūlo...? Nes pradedantysis keliautojas tai juk dažnai turi tik startą ir finišą (na gal dar pora tarpinių vietų kurias norėtų aplankyti...).
Audrius
PS: TomTom jau pristatys (vasarą ar po vasaros) 7-tą programos versiją... Daug gerų naujovių yra... Turėtų būti stipri programėlė, nes į ją jau įdėta iš kitos senos navigacinės kompanijos nupirktos patentuotos technologijos... Ech, kad dar Navteq žemėlapius greičiau naujintų ir mūsų regiono nepamirštų... Gal TomTom vėl sutartį pratestų...