QUOTE(Guosnė @ 2012 09 06, 22:11)
Aš tai neseniai perskaičiau Donna Styles "Klasės susirinkimai. Kaip veiksmingai vadovauti klasei". Joje pateikiamas klasės valandėlių vedimo metodas prilygtų kokių nors posėdžių struktūrai.
Į dėžutę per savaitę metamos problemos ir įvairūs siūlymai. Tada susirinkus ir susėdus ratu prasideda "posėdis". Visada yra posėdžio vedėjas (vaikas juo tampa tik savo noru), sekretorius (juo būna mokytojas), o kiti dalyviai. Na ir traukiami lapeliai su problemomis ir siūlymais. Anksčiausiai datuotas pradedamas svarstyti. Iš pradžių išsiaiškinami faktai, aplinkybes, diskutuojama, priimami sprendimai, numatoma jų eiga. Jei reikia tam daugiau mokinių (pvz., kažkokio renginio organizavimas), sudaromi komitetai. Viskas turi aiškią eigą. Čia pabandžiau labai apibendrintai nupasakoti, bet toks būdas mane sudomino, nes nuolat jį taikant, manau, galima pasiekti neblogų rezultatų.

aš irgi pritariu,kad reikia visada ieškoti kažkokių naujų formų,įvairinti darbą ir veiklas.
o mes šiandien 2 val posėdžiavom su klasių vadovais

kiek visokių reikalų reikaliukų...