na ir as buvau siandien savivaldybej, tai isejau pykta ir isiutusi, nors atvykau pries 9 valanda, o savivaldybe jau turetu kaip ir dirbti nuo 8 val ryto, bet kabinetas125 buvo visiskai tuscias, veliau vietoj 4-6 konsultantu atejo viena moteriske, kuri skundiesi kad jai informatikai pakeite slaptazodi o jai nepasake, tai jinai pirma karta prisijunge prie sistemos tik 9.30!!!!! tada aisku jinai nesugebejo atidaryti programos, isejo pakviesti pagabos ir jauna moteriske kuo puikiaisiai tai padare, aisku skundiesi kad sistema streikuoja, bet faktas kad jinai nemoka net dirbti su sita programa. Kai as pasakiua , kasd nematau eiliu pasirinktuose darzeliuose, jinai pasake , kad nematau del to jog vaikui dar nera dvieju metuku, ale sausio 2 diena jus viska matysite, i ka as jai atsakiau , kad jaunesniu vaiku mamos mato eiles , ir tai irodo kad yra kita klaida, na jinai jau neptenkinta pasake, kad taip, klaida yra , s uzrasysiu jusu duomenys ir tikrai sausio pabaigoje viska matysite. vat jums ir visa konsultacija.
grizusi i darba parasiau savo, vyro ir vaiko duomenys ju pagrindiniam informatikui, po 5 minuciu jau gavau is jo atsakyma, kad nurodyciau kalba grupes , musu darzelis yra lietuviu-lenku, ivedus i sistema kad mes norim patekti i lietuviu grupe is karto atsirado visos eiles!!! tai uztruko su visu susirasyneju apie 15 minuciu. Ir dabar jus man paaiskinkite nejaugi ta konsultante negaljeo nepastebeti kokiu duomenu truksta??? Jinai net nesistenge, toks jausmas kad sedi tik ta kad ale priima zmones...O dar juk ir atlyginima uz tai gauna....
Zodziu musu eiles atsirado, dabar tik beliko laukti kaip pasikeis iki birzelio vietos.
Lygiai tokia pati situacija buvo mums, nei paskambinus nei nuvaziavus nei parasius 3 laiskus situacija neissiprende kol nepaskambinau tiesiai IT specialistams, kelios minutes ir viskas padaryta