
:Esu apgauta ir katastrofiškai Dnb Nord banko, dar labiau esu pasislykštėjusi jų darbuotojų aptarnavimu. Istorija: pasidariau kortelę, sumokėjau metinį 100lt mokestį, kad galečiau iki 40000 lt per parą nusiimti be procentų(imu paskolą kitam banke). Paprašiau kad kortelė ateitų kitoje gatvėje, taip pat užsisakiau paslaugą, kad galečiau savo sąskaita tvarkyti internetu. Ateinu atsiimti korteėes ir interneto kodų
man isduoda kortelę ir pasako, kad internete jau esu užblokavusi ir už kitus kodus reikia moketi- aš 20 min aiškinau, kad jie man neišdavė
galų gale po savaitės paskambino, kad įvyko nesusipratimas. KAI ATEJAU(PO DVIEJU MENESIU) man vėl kitas aptarnaujantis asmuo pasakė jog mano interneto sąsakita užblokuota, ir dar kai pasitikslinau kiek galiu išsimti per para-pasake, kad prieš savite padarė taip-4000lt nemokamai kiti su procentai.ŽodŽiu aš pasakiau,kad sumokejau metinį mokestį už tą paslaugą, o po dviejų menesių ta paslauga panaikino, manes ne tik kad neatsiprasė, bet dar ir kreivai žiurejo ir pasakė kad nieko jie čia dėti, nes patys neseniai sužinojo,
..žodziu esu pikta ir nezinau k daryti.
.ir čia jau principai
nes visiškai nėra žmogiškumo
dar labiau-VAGYSTĖ
.rašysiu laisk banko vadovui, jei nebus atsakymo, išplatinsiu visam pasauliui apie tokį elgesį, ir jei nors keli atsisakys to banko paslaugų-as busiu laiminga!!!
mmm