QUOTE(alfija @ 2013 01 04, 09:32)
Klasės galėtų būti sudarytos irgi principu ir pagal elgesio problemas, kažkokia kitokia vertinimo sistema, ir pagal gabumus- kam išeina pagal bendrąją programą, kam ne modifikuotas ir adaptuotas.
QUOTE(julem @ 2013 01 04, 09:39)
Dirbau kazkada mokykloje, kur buvo skirstomi vaikai i klases pagal gebejimus. Dirbau su adaptuotais vaikais. Nieko gero... Tada laaaabai jau atsakingai reikia skirstyti, nors kiek suklydus, galima vaika "nurasyti" lengvai.
yra tokia pavojinga situacija, kur vaikai išrūšiuojami išankstine nuomone ir išrūšiuoti paliekami be realios pagalbos.
Apie elgesio problemas ir rūšiavimą. Mano vaikas patektų į tą, su elgesio problemomis ir negabiųjų klasę. Kas patektų iš tos pačios ir (pažįstamų) paralelinukų vaikų? tėvų neprižiūrėtieji. tie, kurie keikiasi penkiaaukščiais, vaikšto utėlėti ir pan. ir vaikui, kurio elgesio problemos kyla iš to, kad (dar) negeba dirbti kartu su kolektyvu, nes: 1. nesukaupia ar neišlaiko dėmesio ilgam 2. turi mokymosi problemų 3. turi poreikį papildomam dėmesiui. paklius tarp elementariai neauklėjamų vaikų. įtaką darys - neabejotinai. kažkaip nemanau, kad teigiamą.
Ar tikrai reikia, kad problemos pasipildytų ir akumuliuotųsi?
Papildyta:
QUOTE(julem @ 2013 01 04, 09:39)
Dar yra skirtumas didelis tarp Vilniaus ir rajoniniu miesteliu. Isivaizduoju, kad galeciau apsi.... beieskodama realios pagalbos cia.
nereikia net rajoninių miestelių. Apskrities centras su veina vaikų psichiatre, manančia, kad visi globnaminiai - nurašyti, be jokio vaikų psichoterapeuto, ir vaikų psichologais, realiai dirbančiais su vaikais tik PPT. Ką daro koks nors Joniškis, Biržai ar pan.- neįsivaizduoju.