QUOTE(*saulė* @ 2012 12 15, 12:55)
Sveiki. Aš čia truputį atsilikusi, bet man pasidarė labai įdomu. Kokios čia problemėlės iškilo? Ir kaip suprantu buvai priversta ieškoti sprnedimų?
Šiaip mes irgi su dičkiu turime problemėlių, tik jos visiškai kitokios

, nes visas jo charakterio grožis iškyla namuose - konfliktai, terorizavimai, brolio erzinimas ir skriaudimas, mūsų kasdienybė. Mane labai stebina vienas labai paprastas dalykas - jis vaikas išdykęs, kūrybingas, prisigalvojantis įvairiausių keisčiausių ir įdomiausių dalykų, tuo tarpu mokykloje jis pavirsta paprastu nuobodžiaujančiu vaiku, kuris nesugeba per pamokas suspėti atlikti užduočių. Vis bandau suprasti šitą dvilipybę, kažkodėl galvoju, kad čia gali būti ir labai griežtos mokytojos įtaka. Taip pat kažkodėl galvoju, kad mokykloje mano vaikinas jaučiasi kaip ne savas, nes grįžęs po pamokų namuose nešojasi kaip vijurkas ir kelia stogą namuose. Auklė nepajėgi su juo kelias valandas susišnekėti. Bijau būti neteisei ir pavirsti mama paranojike, kuri nori visas problemas suversti mokyklai, bet kažkaip man čia viskas neaišku. Bandysiu ieškoti priežasčių, tam užsirašiau konsultacijai pas mokyklos psichologę. Jeigu ji pasakys, kad čia viskas tvarkoje, nusiraminsiu, ir toliau kantriai bendrausime su vaiku.
O dėl mokyklos sugebėjimą dirbti su vaikais su sutrikimais - tai pas mus akmens amžius. Giminaitė augina berniuką, kuris turi problemų dėl elgesio ir t.t. Kelias mokyklas pakeitė, kol galiausiai supratimą ir rūpestį rado paprastoje kaimo mokykloje. Ir nors gyvena didmiestyje, vaikas važinėja į mokyklą už 20 km, nes ten mokykla suteikia visas galimybes tokiam vaikui. Stengiasi gauti finansavimą, kad tokie vaikai turėtų padėjėja per pamokas ir visas kitas jam būtinas paslaugas. Tai leidžia suprasti, kad didmiesčių mokyklos skirtos tik į normas įtelpantiems vaikams, visi kit tegul daro ką nori, niekam nerūpi.
Taip. Sveiki. Gera matyti senus veidus, ta prasme seniai matytus- moku aš komplimentus sakyt, ar ne?
Mano Žiogas yra probleminis vaikas. Niekas nesako kitaip. Ir aš irgi. Jis nederamu elgesiu bando atkreipti į save dėmesį- rėkauti per pamokas, nedirbti- nerašyti kontrolinių. Būna keikiasi ir spjaudosi, dar susipeša ne daugiau nei visi vaikai mokykloj- fiziškai nukentėjusių nuo jo nėra. Jis apskritai labiau linkęs į mazochizmą, vat jį muša jis jaučia pasitenkinimą. aš taip suprantu. Nes jis atsigula ir rėkia. Na taip būna dar pamokos metu išmėto savo daiktus, savo daiktus gadina- nė karto nėra sugadinęs kokio svetimo daikto mokykloje. Ir mokykloj , klasėj jis yra nemėgiamas mokinys. Yra gudrių tėvų- kurie savo vaikus yra pamokę Žiogą provokuoti. Ne apeiti, kas būtų logiška, bet provokuoti. Ir visa tai eina su mokytojos žinia. Pas mane nuolat į e-paštą yra atsiunčiamos žinutės koks ten susirašinėjimas vyksta. Mane tai mažumėlę siaubina. Mes tas savo problemas sprendiam. Einamuoju momentu jis žinoma yra pavargęs, nes visą mėnesį lankė VRC- popietinę grupę. Reiškia pasimoko ryte- ir dar atbūna antra tiek po pietų- dvi pilnos pamokos, arba kitaip suaugusiojo darbo dieną, įtempto darbo su pietų pertrauka. Jis objektyviai yra aštresnis.VRC jis iš ten rašomų minusų, ir ten atvestų vaikų- manasis pasirodo buvo pats geriausias- per 30 dienų 4 minusai. Taip, jis nemoka savęs valdyti- kontrolė turi būti išorinė ir griežta.Bet tai susitvarkys- per laiką. Kadangi VRC ten tirdami vaiką plačiai bendradarbiauja ir su mokykla- jie ir nurodė, kad mokykla neatlieka minimalaus darbo. Daug jie ten rekomendacijų surašė. Labai nustebau negavus jų aš. Kitaip sakant paaiškino namuose padarot tikrai tiek kiek turit padaryt ir dar daugiau. Viskas gerai- taip ir toliau.
Ir mokykla staiga pradėjo ieškoti nežinia ko. Teisingiau žinia ko, nes iš klasės atsiima tą vaiką, kuris mokyklai atlieka kažkokias paslaugas. Tėvas to vaiko. Tai ne tik krepšelis išeina, bet dar ir papildomi pinigai. atsirado poreikis kad gal Žiogas tegu išeina. Ir tuo pagrindu mane išsiuntė tuo keliu, kad jau aš taip rasiu, kaip paaiškės joms ir visiems kad išeiti turi jis. Pradėjus eiti ir ieškoti tų lektorių tiek VRC gal galėtų, gal PPT, gal Šikaitė iš paramos vaikams centro. Pradėjo aiškėti jog jie gali ateiti , bet prieš tai turi būti padaryta tas tas ir anas ir dar ne aš juos turiu kviesti, o mokykla.
Tai tuo viską ir baigėm, ir dabar dar kartą visi susirinks pasikalbėti po atostogų. Nežinau apie ką, nes abi pavaduotojos burnos taip ir nepravėrė, kalbėjo mokytoja ir direktorė. Ilgai aiškinausi tai ar mokykla turi kokių nors materialinių nuostolių- vis gi turi. Bėgdamas koridorium atsitrenkė į virėją- jai iškrito ir sudužo keturios lėkštės.
Namuose man su juo tikrai nebesubku ir yra gerai, su Duksiu jie nesipyksta tol, kol Žiogas neišverčia 15 litrų talpos lego kaladėlių, ir nenori jų rinkti. Tada va vaikas keikėsi internete. Vėliau paaiškėjo, jog nežinodamas to žodžio reikšmės.
Žodžiu vaikas tipo niekieno, tai jį galima nurašyt ir galima toleruoti tuos pasakymus kokie jo atžvilgiu suaugusių žmonių yra sakomi.
Papildyta:
QUOTE(Ute @ 2012 12 15, 13:31)
Ar galima būtų kuo išsamiau šia tema? (problemos su dukros klasės vaiku - gaila ir to vaiko kai niekas nežino kaip su juo bendrauti ir saviškės - normalios atmosferos klasėje nebėra). Ruošiame su tėvais žygį į mokyklą.
o ką tas vaikas daro? O gal tai mano vaikas
Pasakyk ką daro- parašysiu. O tai prisirinkus žinių ir popierių