Įkraunama...
Įkraunama...

Globėjai plepa apie viską

Labutis merginos,

Kol cia vire tokios diskusijos, net nesinorejo kistis sad.gif

Alfija, Selma laikykites, zinau, kad jus norit paties geriausio tiems vaikuciams. Didziausios jums sekmes!

Jeigu jau metot rubelius, tai jeigu turetumet berniukui (101 ugis), mes mielai perpirktumem smile.gif
Atsakyti
Pabuvau aš šiandien vaiko gerovės posėdyje dėl Žiogo. Paklausiau aš /vistik patarimų, vat nieko direktorei nesakiau. Pažiūrėjau kaip viskas rutuliojasi. O rutuliojasi va kaip P. pasirodo svaigsta galva, jis toks jautrus berniukas, ir nuo Žiogo poveikio jie net privesti keisti mokyklą. Na taip. Reiks didinti mokinių skaičių klasėse, na reiks atleisti vieną mokytoją. Na taip jai jau virš 70, gal jau ir laikas išeiti. Manau. Gal ne tokia ir tragedija.
Dėl P. ir jo galvos svaigimo nuo Žiogo. Ant vieno kiemo gyvenam. Visi matom pro langus skraidančius diktus ir mamą su mėlynėm po akim. Ir gipsu ant rankų. Gal nuo to psichologinio klimato pradėti reikia. Šeimos. Vaikai žinote, nuo jo pavrgo. Va jis sakė turės mažą sesę, gal galėtumėt jį mokyt namuose. Ne negalėtumėm, o ir sesės kol kas nėra.
Atsakyti
plaukai šiaušiasi vien pagalvojusi apie 70 metę mokytoją. Jiems, vienok, derėtų išeiti jaunesnio amžiaus, nei kiti darbuotojai.
vienok žinojimas, kad vaikas gyvena ne bio šeimoje kai kam uždeda antspaudą dry.gif
p.s. ir nemetei pastabos apie tas mėlynes? mano nervai ne tokie stiprūs, kai reikalas liečia vaiką.
Atsakyti
Ne. Nieko aš nesakiau apie tas mėlynes. Žmogus visiškoj depresijoj, bakstelėsi pirštu ir pravirks. Kam to reikia. Iš tiesų tai man jos gaila. Vyras gyvena su kita, kitam miesto gale, čia atvažiuoja- paterorizuoja ir išvažiuoja. Dabar yra tas periodas kai moteris nieko nenori matyti. Paguldė vaiką į ligoninę su ta svaigstančia galva, nieko neranda tam vaikui. Priežastys psichologinės. Ves po atostogų į kitą mokyklą, nes čia Žiogas. Kieme vaikai kiti terorizuoja. Ji juos gaudo, jie pabėga ,juokiasi iš jos. Elementaraus poilsio moteriai reikia.
Na tai kas kad virš 70. Ji save jaučia žvalia ir jauna, tik Žiogas kad nervina. Daugiau beveik kaip ir nieko. Jai vis sunkiau ir sunkiau jį suvaldyti būna. Tikiu.
Tik VRC išvados vaiko atžvilgiu piešingos mokytojos savijautai. Jie sako, kad vaikas su jo patirtim emociškai šeimoj jis jaučiasi taip gerai , kaip tik gali jaustis, taip saugiau kaip tik gali jaustis jis saugiai, kas mane labai džiugina. Mokykjloj jų išvadomis jis elgiasi pagal jo diagnozę tinkamai ir deramai. Viskas. Kaip ir PPT surašė labai daug klausimų mokyklai ką jie padarė ir nė vieno man. Mokykla mat išrado, kad aš ieškočiau specialistų kas galėtų pedagogus šviesti kaip ten elgtis su tokiais vaikais kaip Žiogas ir panašiais. Aš suradau. Bet kartu suradau ir kie daug mokykla jau turi būti ppadarius, kad tokie švietėjai ateitų. Tai ta mokykla pasirodo iš vis nieko nepadarius. Ir nenori. Finansavimo šitam neskyrė ministrija, ir psichologas ateina tik 0,25 etato. Ateitų tas paichologas ir 0,5 etato, bet kas mokykla aplinkos konkursą laimėjo, tai jie 0,25 etato pridėjo prie kiemsasrgio- kad dar laimėtų. Ech, geriau jau jie nebūtų siuntę manęs tų lektorių ieškoti. Nes aš ne tik lektorius radau, bet man dar daug ko ir papsakojo, ko būčiau net neįtarus.
Atsakyti
QUOTE(alfija @ 2012 12 14, 21:40)
Ne. Nieko aš nesakiau apie tas mėlynes. Žmogus visiškoj depresijoj, bakstelėsi pirštu ir pravirks. Kam to reikia. Iš tiesų tai man jos gaila. Vyras gyvena su kita, kitam miesto gale, čia atvažiuoja- paterorizuoja ir išvažiuoja. Dabar yra tas periodas kai moteris nieko nenori matyti. Paguldė vaiką į ligoninę su ta svaigstančia galva, nieko neranda tam vaikui. Priežastys psichologinės. Ves po atostogų į kitą mokyklą, nes čia Žiogas. Kieme vaikai kiti terorizuoja. Ji juos gaudo, jie pabėga ,juokiasi iš jos. Elementaraus poilsio moteriai reikia.
Na tai kas kad virš 70. Ji save jaučia žvalia ir jauna, tik Žiogas kad nervina. Daugiau beveik kaip ir nieko. Jai vis sunkiau ir sunkiau jį suvaldyti būna. Tikiu.
Tik VRC išvados vaiko atžvilgiu piešingos mokytojos savijautai. Jie sako, kad vaikas su jo patirtim emociškai šeimoj jis jaučiasi taip gerai , kaip tik gali jaustis, taip saugiau kaip tik gali jaustis jis saugiai, kas mane labai džiugina. Mokykjloj jų išvadomis jis elgiasi pagal jo diagnozę tinkamai ir deramai. Viskas. Kaip ir PPT surašė labai daug klausimų mokyklai ką jie padarė ir nė vieno man. Mokykla mat išrado, kad aš ieškočiau specialistų kas galėtų pedagogus šviesti kaip ten elgtis su tokiais vaikais kaip Žiogas ir panašiais. Aš suradau. Bet kartu suradau ir kie daug mokykla jau turi būti ppadarius, kad tokie švietėjai ateitų. Tai ta mokykla pasirodo iš vis nieko nepadarius. Ir nenori. Finansavimo šitam neskyrė  ministrija, ir psichologas ateina tik 0,25 etato. Ateitų tas paichologas ir 0,5 etato, bet kas mokykla aplinkos konkursą laimėjo, tai jie 0,25 etato pridėjo prie kiemsasrgio- kad dar laimėtų. Ech, geriau jau jie nebūtų siuntę manęs tų lektorių ieškoti. Nes aš ne tik lektorius radau, bet man dar daug ko ir papsakojo, ko būčiau net neįtarus.



Sveiki. Aš čia truputį atsilikusi, bet man pasidarė labai įdomu. Kokios čia problemėlės iškilo? Ir kaip suprantu buvai priversta ieškoti sprnedimų?

Šiaip mes irgi su dičkiu turime problemėlių, tik jos visiškai kitokios smile.gif, nes visas jo charakterio grožis iškyla namuose - konfliktai, terorizavimai, brolio erzinimas ir skriaudimas, mūsų kasdienybė. Mane labai stebina vienas labai paprastas dalykas - jis vaikas išdykęs, kūrybingas, prisigalvojantis įvairiausių keisčiausių ir įdomiausių dalykų, tuo tarpu mokykloje jis pavirsta paprastu nuobodžiaujančiu vaiku, kuris nesugeba per pamokas suspėti atlikti užduočių. Vis bandau suprasti šitą dvilipybę, kažkodėl galvoju, kad čia gali būti ir labai griežtos mokytojos įtaka. Taip pat kažkodėl galvoju, kad mokykloje mano vaikinas jaučiasi kaip ne savas, nes grįžęs po pamokų namuose nešojasi kaip vijurkas ir kelia stogą namuose. Auklė nepajėgi su juo kelias valandas susišnekėti. Bijau būti neteisei ir pavirsti mama paranojike, kuri nori visas problemas suversti mokyklai, bet kažkaip man čia viskas neaišku. Bandysiu ieškoti priežasčių, tam užsirašiau konsultacijai pas mokyklos psichologę. Jeigu ji pasakys, kad čia viskas tvarkoje, nusiraminsiu, ir toliau kantriai bendrausime su vaiku.

O dėl mokyklos sugebėjimą dirbti su vaikais su sutrikimais - tai pas mus akmens amžius. Giminaitė augina berniuką, kuris turi problemų dėl elgesio ir t.t. Kelias mokyklas pakeitė, kol galiausiai supratimą ir rūpestį rado paprastoje kaimo mokykloje. Ir nors gyvena didmiestyje, vaikas važinėja į mokyklą už 20 km, nes ten mokykla suteikia visas galimybes tokiam vaikui. Stengiasi gauti finansavimą, kad tokie vaikai turėtų padėjėja per pamokas ir visas kitas jam būtinas paslaugas. Tai leidžia suprasti, kad didmiesčių mokyklos skirtos tik į normas įtelpantiems vaikams, visi kit tegul daro ką nori, niekam nerūpi.
Atsakyti
Ar galima būtų kuo išsamiau šia tema? (problemos su dukros klasės vaiku - gaila ir to vaiko kai niekas nežino kaip su juo bendrauti ir saviškės - normalios atmosferos klasėje nebėra). Ruošiame su tėvais žygį į mokyklą.

QUOTE(alfija @ 2012 12 14, 21:40)
Bet kartu suradau ir kie daug mokykla jau turi būti ppadarius, kad tokie švietėjai ateitų. Tai ta mokykla pasirodo iš vis nieko nepadarius. Ir nenori.

Atsakyti
QUOTE(*saulė* @ 2012 12 15, 12:55)
Sveiki. Aš čia truputį atsilikusi, bet man pasidarė labai įdomu. Kokios čia problemėlės iškilo? Ir kaip suprantu buvai priversta ieškoti sprnedimų?

Šiaip mes irgi su dičkiu turime problemėlių, tik jos visiškai kitokios smile.gif, nes visas jo charakterio grožis iškyla namuose - konfliktai, terorizavimai, brolio erzinimas ir skriaudimas, mūsų kasdienybė. Mane labai stebina vienas labai paprastas dalykas - jis vaikas išdykęs, kūrybingas, prisigalvojantis įvairiausių keisčiausių ir įdomiausių dalykų, tuo tarpu mokykloje jis pavirsta paprastu nuobodžiaujančiu vaiku, kuris nesugeba per pamokas suspėti atlikti užduočių. Vis bandau suprasti šitą dvilipybę, kažkodėl galvoju, kad čia gali būti ir labai griežtos mokytojos įtaka. Taip pat kažkodėl galvoju, kad mokykloje mano vaikinas jaučiasi kaip ne savas, nes grįžęs po pamokų namuose nešojasi kaip vijurkas ir kelia stogą namuose. Auklė nepajėgi su juo kelias valandas susišnekėti. Bijau būti neteisei ir pavirsti mama paranojike, kuri nori visas problemas suversti mokyklai, bet kažkaip man čia viskas neaišku. Bandysiu ieškoti priežasčių, tam užsirašiau konsultacijai pas mokyklos psichologę. Jeigu ji pasakys, kad čia viskas tvarkoje, nusiraminsiu, ir toliau kantriai bendrausime su vaiku.

O dėl mokyklos sugebėjimą dirbti su vaikais su sutrikimais - tai pas mus akmens amžius. Giminaitė augina berniuką, kuris turi problemų dėl elgesio ir t.t. Kelias mokyklas pakeitė, kol galiausiai supratimą ir rūpestį rado paprastoje kaimo mokykloje. Ir nors gyvena didmiestyje, vaikas važinėja į mokyklą už 20 km, nes ten mokykla suteikia visas galimybes tokiam vaikui. Stengiasi gauti finansavimą, kad tokie vaikai turėtų padėjėja per pamokas ir visas kitas jam būtinas paslaugas. Tai leidžia suprasti, kad didmiesčių mokyklos skirtos tik į normas įtelpantiems vaikams, visi kit tegul daro ką nori, niekam nerūpi.


Taip. Sveiki. Gera matyti senus veidus, ta prasme seniai matytus- moku aš komplimentus sakyt, ar ne? biggrin.gif
Mano Žiogas yra probleminis vaikas. Niekas nesako kitaip. Ir aš irgi. Jis nederamu elgesiu bando atkreipti į save dėmesį- rėkauti per pamokas, nedirbti- nerašyti kontrolinių. Būna keikiasi ir spjaudosi, dar susipeša ne daugiau nei visi vaikai mokykloj- fiziškai nukentėjusių nuo jo nėra. Jis apskritai labiau linkęs į mazochizmą, vat jį muša jis jaučia pasitenkinimą. aš taip suprantu. Nes jis atsigula ir rėkia. Na taip būna dar pamokos metu išmėto savo daiktus, savo daiktus gadina- nė karto nėra sugadinęs kokio svetimo daikto mokykloje. Ir mokykloj , klasėj jis yra nemėgiamas mokinys. Yra gudrių tėvų- kurie savo vaikus yra pamokę Žiogą provokuoti. Ne apeiti, kas būtų logiška, bet provokuoti. Ir visa tai eina su mokytojos žinia. Pas mane nuolat į e-paštą yra atsiunčiamos žinutės koks ten susirašinėjimas vyksta. Mane tai mažumėlę siaubina. Mes tas savo problemas sprendiam. Einamuoju momentu jis žinoma yra pavargęs, nes visą mėnesį lankė VRC- popietinę grupę. Reiškia pasimoko ryte- ir dar atbūna antra tiek po pietų- dvi pilnos pamokos, arba kitaip suaugusiojo darbo dieną, įtempto darbo su pietų pertrauka. Jis objektyviai yra aštresnis.VRC jis iš ten rašomų minusų, ir ten atvestų vaikų- manasis pasirodo buvo pats geriausias- per 30 dienų 4 minusai. Taip, jis nemoka savęs valdyti- kontrolė turi būti išorinė ir griežta.Bet tai susitvarkys- per laiką. Kadangi VRC ten tirdami vaiką plačiai bendradarbiauja ir su mokykla- jie ir nurodė, kad mokykla neatlieka minimalaus darbo. Daug jie ten rekomendacijų surašė. Labai nustebau negavus jų aš. Kitaip sakant paaiškino namuose padarot tikrai tiek kiek turit padaryt ir dar daugiau. Viskas gerai- taip ir toliau.
Ir mokykla staiga pradėjo ieškoti nežinia ko. Teisingiau žinia ko, nes iš klasės atsiima tą vaiką, kuris mokyklai atlieka kažkokias paslaugas. Tėvas to vaiko. Tai ne tik krepšelis išeina, bet dar ir papildomi pinigai. atsirado poreikis kad gal Žiogas tegu išeina. Ir tuo pagrindu mane išsiuntė tuo keliu, kad jau aš taip rasiu, kaip paaiškės joms ir visiems kad išeiti turi jis. Pradėjus eiti ir ieškoti tų lektorių tiek VRC gal galėtų, gal PPT, gal Šikaitė iš paramos vaikams centro. Pradėjo aiškėti jog jie gali ateiti , bet prieš tai turi būti padaryta tas tas ir anas ir dar ne aš juos turiu kviesti, o mokykla.
Tai tuo viską ir baigėm, ir dabar dar kartą visi susirinks pasikalbėti po atostogų. Nežinau apie ką, nes abi pavaduotojos burnos taip ir nepravėrė, kalbėjo mokytoja ir direktorė. Ilgai aiškinausi tai ar mokykla turi kokių nors materialinių nuostolių- vis gi turi. Bėgdamas koridorium atsitrenkė į virėją- jai iškrito ir sudužo keturios lėkštės.
Namuose man su juo tikrai nebesubku ir yra gerai, su Duksiu jie nesipyksta tol, kol Žiogas neišverčia 15 litrų talpos lego kaladėlių, ir nenori jų rinkti. Tada va vaikas keikėsi internete. Vėliau paaiškėjo, jog nežinodamas to žodžio reikšmės.
Žodžiu vaikas tipo niekieno, tai jį galima nurašyt ir galima toleruoti tuos pasakymus kokie jo atžvilgiu suaugusių žmonių yra sakomi.
Papildyta:
QUOTE(Ute @ 2012 12 15, 13:31)
Ar galima būtų kuo išsamiau šia tema? (problemos su dukros klasės vaiku - gaila ir to vaiko kai niekas nežino kaip su juo bendrauti ir saviškės - normalios atmosferos klasėje nebėra). Ruošiame su tėvais žygį į mokyklą.


o ką tas vaikas daro? O gal tai mano vaikas biggrin.gif
Pasakyk ką daro- parašysiu. O tai prisirinkus žinių ir popierių biggrin.gif
Atsakyti
Šiandien šventės Austėjos du metukus wub.gif Aermanda ir Arnas irgi šiandien gimė, pasirodo, reikėjo ir juos sveikinti, skaičiuoti metus ir kiloti ant kėdės biggrin.gif Augustė, kaip vyriausia, užleido žiopliams kelia- jos gimtadienis kitą savaitgalį laugh.gif wub.gif Kambarį girliandomis išpuošėm rolleyes.gif Pirmadieni sulauksiu geros žinios (arba ne), laikykit kumščius 4u.gif
Atsakyti
Laikom, Šelma, laikom.
Ir Jūs visi laikykitės! 4u.gif
Atsakyti
Mokyklos direktorius arba psichologas turi raštu kreiptis į PPT vadovą, ir išdėstyti tam kreipimesi kokia yra problema, kaip susidarė ta problema, kokiom priemonėm mokykla ją sprendžia, kiek laiko, kokių pasiekė ar nepasiekė rezultatų- ir kokios pagalbos prašo - konsultuoti specialistus(psichologą, spec. pedagogą), mokytojus, ar atvažiuoti ir dirbti.
Tai čia taip yra atsakius Vilniaus PPT vadovė.
Ir tada tarnyba svarsto. Apie sprendimą informuoja, sudaro planą ir dirba. Bet jei mokykla yra nieko nepadarius- kaip šiais mokslo metais yra mūsų atveju, tai konsultuoti jie nevažiuos, svertų dirbti specialistus jie beveik neturi.
Vilniuje dar gali padėti VĮ Mažieji stebuklai, tada dar paramos vaikams centras, tada Socialinis vaikų ir paauglių centras Nemenčinėj, ir dar galima kreiptis į visus Psichinės sveikatos priežiūros centrus ir į VRC, bet čia jau visur paslaugos bus mokamos. Bet kreiptis vėl gi turi įstaigos vadovas į įstaigos vadovą aiškiai surmuluodami problemą. Ką jie nori gauti, ir kas pas juos atstiko. Svarbiausia visiems vienodai reik pasakyt ką jie jau padarė- ir tik po padarymo kreiptis pagalbos. Mokykla , žinoma, labai priešinasi kad ji nors ką nors turi daryti.
Bet bet kokiu atveju, kaip sako visi tie, kurie tas paslaugas teikia ne tėvus jie turi vaikyti pagalbos ieškoti o dirbti, ir bent jau tiek dirbti kad net raštą patiems parašyti ir parašą nuosavą sukringeliuoti.
Atsakyti
QUOTE(alfija @ 2012 12 15, 18:17)
. Mokykla , žinoma, labai priešinasi kad ji nors ką nors turi daryti.

man kažkaip pradeda atrodyti, kd mokyklos pasidarė tokia šaraškino kontora, kur svarbiausia - gauti finansavimą, o toliau - kaip dievas duos. ir neduok die kas nors kuo nors nepatenkintas ir iškels problemą ar paieškos pagalbos.... pas mus šaršalas didžiulis, nes antri metai pradinukai mokosi be vadovėlių ir kažkam iš tėvų šiemet tai nepatiko. ojėj doh.gif doh.gif
regis tokia smulkmenėlė - keikvienai klasei tėvai turėtų nupirkti po multifunkcinį aparatą - skenuoklis ir spausdintuvas, ir medžiagas vis atnaujinti.kelios dešimtys lt kiekvienam vaikui. vietoj vadovėlių, kurių kaina įskaičiuota į mokinio krepšelį. dry.gif finansuojamą, aišku, iš valstybės. Mokykla baisi, tualetai - be durų - skylės, šilto vandens nėra, kaip ir muilo (higiena!!!). Kai pradedu galvoti apie mokesčių deklaracijas, net nesinori savo procento pervesti mokyklai - visvien rezultato nesimato. Darželis greta gavo apdovanojimą už geriausiai tvarkomą aplinką, per susirinkimą duodavo ataskaitą, kur panaudoti pinigai, gauti iš tėvų (ir matėsi akivaizdžiai), o čia - kaip į balą. Ai, tiesa, šiemet pirmūnų tėvams buvo koncertas. man, kaip 'paskutiniūnės" mamai, dėl to nei šilta, nei šalta dry.gif
Atsakyti
O pas mus labiausia tai patinka, kad psichologą į kiemsargio papildomą mokestį išmainė. Tarsi ta aplinka lemia ugdymo kokybę.
Ir šiaip mūsų vaikų poliklinikos psichoterapeutė ir psichiatrė su mokyklom labai bendradarbiauja. Čia iki kol išėjom pasirodyti į VRC tai prisikviesti negalėjo- pasikalbėt, kokios gi problemos, kas negerai. Ko nori, ko siekia, ko tikisi. Dabar grįš atgal- bus tas pats. PPT psichoterapeutė neprisikvies, kaip ir poliklinikos psichiatrė. Ir pasakys- jūs tik norit, kad mes ten eitumėm ir sakytumėm, tarsi tai ne jūsų o mūsų problemos. Mums už tokius vaikščiojimus niekas nemoka. Vos nepasakiau- o kiek jums sumokėti?
Gerai, sakykim neturi laiko, senos jau, koll nukrypuos- žiema. O telefonu irgi negali- niekaip. Taigi ne jos skambinti turi- joms skambina. Atsako geriau nebūna- tai čia tėvai skundžiasi kitų vaikų. Ne mes.
tualetai pas mus sutvarkyti- beveik. Vadovėlius turim. Bet šiais metais totalus bardakas. Kartą per savaitę nebūna dviejų pamokų- mokytoja turi išeit į kitą mokyklą, transportas suretėjo kitaip nespėja- gerai. Viskas tinka.
Jaučiu kai turėsim namie jau tą sesę, tai po septynių metų jai iš viso nebebus kur eiti, o kadangi mes vis dar neprarandam vilties turėti broliuką ir sesę, tai išsiimsiu kažkokią tokią licenziją ar dar ką ir mokysiu juos pati namie. Iki penktos klasės. Utopija žinoma.
O dėl pirmūnų tėvų ir koncerto jiems. Labai pasipiktinčiau- jei mūsų klasėj per tėvų susirinkimą nebūtų mokytoja garsiai pasakius jog klasė susikirstė į kvailus ir protingus. Tai vaikams dar dėkui dievui juos pristato smalsučiai ir nesmalsučiai. Tėvams gi- kvaili ir protingi. Tai pagal mokymosi rodiklius mano vaikas iš kvailių protingiausias rolleyes.gif
Pernai dar taip nebuvo. Tikrai.
Atsakyti