QUOTE(šeimos kaklas @ 2012 12 17, 03:08)
na, aš irgi šiurpstu ir nežinau kokią mokyklą reiks rinktis, kai grįšim. Kaip ir tikrų Lazdynuose Ąžuolyno, kurią pati lankiau, bet reiks pasidomėti labiau. Dabar prisiminiau, kai algebros mokytoja mus skirstydavo klasėj į dundukų eilę, vidutiniokų ir pirmūnų, tai spėkit kokioj aš eilėj sėdėdavau

vat pagalvojau, tai gerai, kad aš tokia buvau, kad man daugmaž balalaika buvo, bet vat jautresnis vaikas, taigi kaip turėjo išgyventi sėdėdamas dundukų eilėj. Tai jeigu dabar tokie dalykai su mano vaikais būtų, tai sunkiai įsivaizduoju savo reakcijas...
Vat ir dirbau 1,5 metų rinkdama mokyklą

. nesigailiu įdėto darbo. Mokyklose situacija keičiasi kartu su administracijos pasikeitimais. Pradinėms klasėms reikia rinkti ne tiek mokyklą, kiek mokytoją. Vėliau sudėtingiau, reiktų kreipti dėmesį į tai, kam vaikas linkęs ir parinkti mokyklą, kurioje geri būtent tų dalykų mokytojai. Reikia skirti laiko, vaikščioti į mokyklas, bendrauti su administracija, mokytojais. Daugelyje mokyklų yra atvirų durų dienos. Galų gale, gi tas Vilnius ar Kaunas, ar kt tokie pilni kaimo sindromo (informacijos prasme)

.
Puikiai darė ta Jūsų algebros mokytoja, sudarydama sąlygas tobulėti visiems pagal galimybes. Tikiuosi pati ji neįvardino "dundukais". Gi gal tas pašlovintoje eilėje sėdėjęs matematinis geruolis literatūroje dundukas

. Pas mus buvo tas pats, bet visada akcentuojama galimybė pakeisti eilę ir net būdavo tam tikras azartas pakeisti sėdimą vietą ar neiškristi iš aukščiausios. Dabar suprantu, kad mokytoja dažnai ir padėdavo kažkuriems "palypėti aukščiau". Rezultatas - 9 iš klasės profesionalūs matematikai- fizikai - ekonomistai. Niekam, kas norėjo studijuoti kitas specialybes, matematika nesutrukdė

, dargi keletui labai padėjo...