QUOTE(KRISTELA @ 2012 11 27, 22:19)
Bet kaip ten bebutu, jcrew sale tikrai staigmenu pasitaiko, ir kai tarpininkes paraso, kad neprisiima uz tai atsakomybes, tai galima ir jas suprasti - j
uk reikia rasyti jcrew/vaziuoti aiskintis, irodineti, kad gavo broka ar ne ta atsiunte... atstumai visur dideli, gal degalai daugiau kainuos nei % uz rubo pirkima... laiko kiek sugaistama... o juk tarpininke tvarkingai atliko savo darba (laiku nupirko, pasvere, paskaiciavo, issiunte), na apmaudu, jei jai reikia atsakyti uz parduotuves klaidas
Nu cia netiesa - nebent pirkta parduotuvej, bet jei internetu uzsake, tai paskambina jiems, pasako, kad brokas/sumaisyta ar pan ir geranoriskai jie priima atgal ir dar siuntima padengia, t.y. tarpininke neturi moket uz grazinima. Na o siuntinuka gali siust is pasto arba net pastininkui/kurjeriui is namu paduot, tai tas laikas gaistamas tikrai nera toks didelis ir brangus..
Is kitos puses, jei tarpininke neispakuoja daiktu, siuncia su parduotuves plastikinem pakuotem (cia bendrai kalbu), tai aisku neapziuri kiekvieno daikto ir nemato broko, o tada ne tarpininkes kalte, nes neimanoma buvo pamatyt...