QUOTE(pumpica @ 2013 02 13, 10:06)
Klausykit, parasiau vakar Javari.de del batu grazinimo su defektu. Jie man atrase kad viskas ok, grazinkit ir t.t., ir yra toks sakinys:
Our fulfillment center will dispatch a new shipment as soon as possible to the same address. To see availability and an estimation of the dispatch date of your order, please visit "Mein Konto" at the top of any page on our website.
cia kaip suprantu reiskia, kad jie man nori kita pora tokiu paciu issiust?

o jeigu tu batu senai nera pardavime? tai kaip tada?

man negrazins pinigu tol, kol neatsiras ta pora ar kaip? Pasimeciau ir nzn siusti jiems ar ne tuos batus? is tikruju tai man visai nereikia nauju
Jei jie brokuoti siųsk juos atgal ir prašyk kompensacijos, taip pat dėl pašto išlaidų. Manau turi teisę prašyti pinigų gražinimo net ir tuo atveju jei jie neturi kitų tokių pat batų jiems pakeisti.Jeigu reikia pasakyk apie broką dar kartą.
How Refunds Are Calculated
Items that are returned due to our error: Damaged, defective or incorrect merchandise will receive a full refund if items meet our returns guidelines.