QUOTE(ledevil @ 2013 01 02, 09:53)
Sveiki,
kas pirkote Lindex su pristatymu parduotuvėje, ten turi pasikeisti prie status kažkas? Nes užsisakiau 19 gruodžio, iki šiol statusas SHipping to Lindex store. Jau kaip ir 2 savaitės praėjo, galvojau gal jau eit klaust

Ar parašo ten ar emailą atsiunčia, kad galima pasiimti?

Labai ačiū kad atsakys.
Man visada atsiunčia sms į telefoną, kai siuntinukas jau būna parduotuvėje

Bet prieš tai jums turėjo atsiųsti į el.paštą UPS siuntimo nuorodą. O šiaip, dėl keliavimo laiko, tai patariu skaičiuoti ne "savaites", o konkrečias darbo dienas - dabar gi per šventes tų darbo dienų buvo labai mažai, tai ir siuntiniai gali keliauti ilgiau nei įprastai
QUOTE(Sense @ 2013 01 02, 16:09)
P.S. MD mane buvo užblokavęs, nes skelbime buvo įdėta tik internetinė foto. Kažkas paskundė ir užblokavo. Vaikų darželis. Bet norėjau pasakyt, tegu tos merginos, kurios parduoda tas striukes įdeda gyva foto. Už tokią kainą turėjo kas nors užsisakyt. A tai ir aš pasidarysiu skundikė
Mane irgi ten buvo įspėję, pradžioj pasipiktinau, o dabar jau ir pati taip darau - skundžiuos

Ir pagalvojau, kad iš esmės, gal ir gerai, jei tik tokia tvarka taikoma visiems, nes internetinių foto visi gudrūs prikelti ir sugundyti, tačiau realios foto pirkėjui neretai gerokai naudingesnės. O ir nuo apgavysčių tokiu būdu galbūt bando šiek tiek apsaugot.
Tiesa, toms, kurios ten naudojasi mokamomis "parduotuvėlėmis", internetines foto vis tiek leidžia naudoti