QUOTE(zitsuk @ 2013 04 08, 09:31)
Sveikos mamytės, norėčiau ir aš prie jūsų prisijungti. Mano dukrytei 3m 6mėn. dabartinė mūsų kalba atsilieka nuo beandraamžių. Neištaria L,V, R raidelių, žodžius trumpina iki dviejų skiemenų, arba sukeičia skiemenis vietomis. Žodelius bando kartoti, o jei nepavyksta pakartoti, tai pasako sava kalba, o kas neišeina pasakyti tai parodo gestais, arba apibūdina. Nuo rudens pradėjome lankyti darželį, logopedė niekaip nerado laiko, nors ėjome su vyrų ir prašėme, kad bent pasikalbėtų. Sako,kol nėra 3,5m, nėra reikalo. Nuejau pas poliklinikos logopedę, nuo gegužės mėn. paskyrė 16 užsiėmimų. "Atsibudo" ir darželio logopedė. Pasikalbėjo kelis kart su vaiku ir nusprendė siųsti į pedagoginę psichologinę komisiją. Motyvavo tuo,kad vaikui reikalinga pagalba, o ji neturi laiko.

Pagal komisijos išvadas ji nuo rugsėjo galėtų skirti vaikui pamokėles. Užsiregistravom į komisiją. Registratorė informavo,kad reikia pristatyti pažymas iš chirurgo, LOR, nervų ir akių specialistų. Šeimos gydytoja siuntimų pas LOR ir chirurgą neduoda. Sako, jog vaikas šiose srityse sveikas. Norėjau paklausti jūsų ar tikrai nepakanka pažymos iš nervų ir akių gydytojų? Ar dėl to mūsų nepriims į komisiją? ir kaip ten viskas vyksta toje komisijoje?
R tokiam amziuje dar fiziologinis sveplavimas, kitkas skamba rimtai. Siaip keista del tu siuntimu, bendrai reikedavo poliklinikos korteles israso. I kokia komisija uzregistravo? A tai Pedagogines psichologines vaiko pagalbos tarnyba ar vaiko raidos centras? Siaip turetu priimti vaika konsultacijai su bendru israsu, be LOR ir okulisto, cia is viso keista, kam okulisto

chirurgo kam pazyma

turetu ptiimti tikrai, jei tai PPT
Logopede darelyje pagerinta pas jus

nu kaip taip specas gali sakyti, kai vaikui kalbos luzis vyksta apie 2,5 metus, ji aiskina, kad dar jums laukti
QUOTE(-Delta- @ 2013 04 08, 09:54)
Mergaitės, o kaip su pasakų skaitymu nekalbiukams?
Maniškei 3,5 m. Nėra išklausiusi pasakos iki galo. Jei pradedu skaityt, paklauso keletos sakinių, tada pradeda lovoj šokinėt, arba vardina paveiksliukus, arba užsiima savais reikalais. Galbūt dėl to, kad turi problemų su kalbos nesuvokimu, tai tas mano skaitymas jai skamba kaip kiniečių kalba. Nors atrodo stengiuosi lėtai ir išraiškingai tą daryt...
Kadangi pas ją gera regimoji atmintis, mėgsta pasakas žiūrėt per tv/kompiuterį, tada pasirenka personažą, jį vaidina, stengiasi kartoti to personažo veiksmus ir žodžius. Su skaitymu nesudominu.
O taip norėtųsi....
Daznai tokiems vaikams kalbos sraitas yra kaip trijksmas, t.y. Suvokti be vaizdo kalba labai sudetingas darbas, delto kaip stripulis rase arba turi buti veiksmo pasaka, arba pvz. Mes su sunum skaitem enciklopedijas, t.y. Paveiksliukas, konkreti trumpa informacija, kuria paskui vaikas gali per vaizda pakartoti. Maniskis pasaku klausytis pradejo dabar

jam 13 metu..skaitau mazikei 3 metu vakare ir tas klauso..tai man didziulis pasiekimas, nes girdimoji informacija jam tebera labai sunkua darbas

kai mokomes istorija, ka tik pasakyti sakinio su informacija neatkartoja, toks vaizds, kad sieni sakei

o kitose vietose vaikas tikrai gabus.pykti negali, bet kaip skauda kai matai tokia vat negalia teksto garsinio suvokimo
Narajana, taip Tomacio metodas pradzioje sukurtas kalbiniams reikalams, bet dabar taikomas hiperaktyvumui, kuris nebutinai yra su kalbos raidos bedom, ir paauglystes emociniams dalykams tvarkyti, nes ten kaip zinia per smegenis eina perkodavimas. Vienu draugu sunui su hiperaktyvumu labai padejo, t.y. Tek, kad zmogus be vaistu eme gyventi, aisku sudetingumai liko savi, bet vis tiek poveikis

musu psichologe sake, kad jos vienam pacientui su kalba prarove gerokai

as gal kaip nors sunui su disleksija bandysiu organizuotis, nes tai bjaurus sutrikimas, labai trukdantis gyventi