Bet kokioj devetoj masinoj pasiknaisiojus gerai, net jei ji gera ir vaziuoja gerai, ir kol kas problemu nekelia- galima atrasti pakankamai nemazai tvarkytinu vietu. Ir tokioms geroms masinoms paprastai, jei po jas nesiknaisiojama ir netvarkoma tai kas dar nesugedo bet jau prasosi keitimo- paprastai pradeda byreti viskas is karto, gali buti, jau kazkelintam jos seimininkui
Monteverte nervai nebelaiko , imk
Bet kokioj devetoj masinoj pasiknaisiojus gerai, net jei ji gera ir vaziuoja gerai, ir kol kas problemu nekelia- galima atrasti pakankamai nemazai tvarkytinu vietu. Ir tokioms geroms masinoms paprastai, jei po jas nesiknaisiojama ir netvarkoma tai kas dar nesugedo bet jau prasosi keitimo- paprastai pradeda byreti viskas is karto, gali buti, jau kazkelintam jos seimininkui
Trumpam laikui perkant- viskas ok, juk remontuos jau velesni jos seimininkai
Kai kurie taip daro beje- perka masinas, nieko joms nedaro ir po metu parduoda, daznai dar is to ir uzdirba. Uztat nieko nereikia investuoti
Bet kokioj devetoj masinoj pasiknaisiojus gerai, net jei ji gera ir vaziuoja gerai, ir kol kas problemu nekelia- galima atrasti pakankamai nemazai tvarkytinu vietu. Ir tokioms geroms masinoms paprastai, jei po jas nesiknaisiojama ir netvarkoma tai kas dar nesugedo bet jau prasosi keitimo- paprastai pradeda byreti viskas is karto, gali buti, jau kazkelintam jos seimininkui
Visada laimi gudresni
Kas jau perka lt pavažinėtą, nes tingi kitur pasieiškoti, lai sau mąsto
O gal jiems lietuviai patikimesni atrodo, tai perka iš jų
QUOTE(Monteverte @ 2015 04 29, 20:40)
Nu bl, užknisot jau negyvai
važinėju su tokia atvežta, nebrangia iš DE jau metus
Ir sekančią nusipirksiu gerą, nes moku rinktis 
Mandagumas, nieko nekainuoja bet labai daug perka.
Važiuojam toliau.
QUOTE(Monteverte @ 2015 04 29, 23:09)
Visada laimi gudresni
Kas jau perka lt pavažinėtą, nes tingi kitur pasieiškoti, lai sau mąsto
O gal jiems lietuviai patikimesni atrodo, tai perka iš jų 
O tai pati kam savo idealia masina parduosi? Vesi atgal i Vokietija? Ar vis tik ji ne tokia jau ideali?
Labai jau keistai ponios kalbos skamba, kai nusistebi, kad valytuvus reik keist ir kur suzinot apie nevykusius modelius/variklius, bet vat moka rinktis masina
Ir dar toks pastebejimas, kas jau kas bet vokieciai idealiu masinu neparduoda, ypac po krizes. Jei masina parduodama, vadinasi jai jau kazkas negerai arba arteja rimtu investiciju metas. Zinoma ji gali puikiai riedeti dar metus, nes net servise tau nepasakys kada nusibaigs daugelis agregatu. Bet kad nereiktu nieko daryti devetai masinai metus laiko, netikiu, arba jus visiskai nesirupinate savo masina.
kas vokietijoj nebuvęs, galiu pasakyt, ten kiekvienam mažam miestuke yra po kelias automobilių pardavimo aikšteles, jų pilna, jos didesnės, mažesnės, kai kur gali ir po kokias keturias mašinas stovėt, jos stovi gražios, švarios, su garantija, kadangi vokietijoj privalai ją duot parduodamas automobilį, bet kas liečia kainas, galima žagtelti, jos skirtos vokiečiams. Ir yra dar visokių neaiškių turkų aikštelių, kur jie surenka visokius puslavonius, teko matyt vieną, kur išvis auto stovi tik į sąvartyną tinkami, perpuvę kiaurai, išplėšytais salonais, sakau, čia lietuviams apsiprekinti rojus būtų, atkeltų dar
QUOTE(pikkolo @ 2015 04 30, 09:12)
O tai pati kam savo idealia masina parduosi? Vesi atgal i Vokietija? Ar vis tik ji ne tokia jau ideali?
Labai jau keistai ponios kalbos skamba, kai nusistebi, kad valytuvus reik keist ir kur suzinot apie nevykusius modelius/variklius, bet vat moka rinktis masina
Idomu tada pagal kokius parametrus.
Ir dar toks pastebejimas, kas jau kas bet vokieciai idealiu masinu neparduoda, ypac po krizes. Jei masina parduodama, vadinasi jai jau kazkas negerai arba arteja rimtu investiciju metas. Zinoma ji gali puikiai riedeti dar metus, nes net servise tau nepasakys kada nusibaigs daugelis agregatu. Bet kad nereiktu nieko daryti devetai masinai metus laiko, netikiu, arba jus visiskai nesirupinate savo masina.
Labai jau keistai ponios kalbos skamba, kai nusistebi, kad valytuvus reik keist ir kur suzinot apie nevykusius modelius/variklius, bet vat moka rinktis masina
Ir dar toks pastebejimas, kas jau kas bet vokieciai idealiu masinu neparduoda, ypac po krizes. Jei masina parduodama, vadinasi jai jau kazkas negerai arba arteja rimtu investiciju metas. Zinoma ji gali puikiai riedeti dar metus, nes net servise tau nepasakys kada nusibaigs daugelis agregatu. Bet kad nereiktu nieko daryti devetai masinai metus laiko, netikiu, arba jus visiskai nesirupinate savo masina.
Parduosiu tam, kas norės pirkti. Su pardavimu niekada neturėjau problemų, net užsieniečiai skambina
Nusistebiu, nes mano valytuvai geri, nepastebiu jų trūkumų
Tai negalima forume paklausti žmogaus, kuris teigia žinąs apie tai informaciją? Forumas skirtas dalintis informacija, tai ir paklausiai, kad pati nebeieškočiau. Elementaru, Vatsonai. Jei taip atidžiai neva skaitai, tai turėjai atsiminti, kad dyzelinis būtų pirmas pirkinys, todėl prieš perkant reikėtų ilgai šniukštinėti. Neteigiau, kad visus dyzelius išmanau
Kam ja rūpintis, kai nereikia?
QUOTE(Monteverte @ 2015 04 29, 18:34)
Mano aplinkoje dauguma keičiasi mašinas gana dažnai, būtent dėl to tokio atsinaujinimo, kai kas gal ir dėl vartotojiškumo. Ir tikrai žmonės skųstųsi, jei mašinos vien tik autoservise stovėtų. Dabar gi gana retai skundžiasi ir pagrinde tie, kuriems nepasisekė nupirkti, nes paprasčiausiai nelabai moka rinktis ir tiek.
Turbūt įsėdus į didelės dalies tokių sėkmingų pirkėjų automobilį greitai rastum ką remontuoti. Kad kažkas neremontuoja, tai dar nereiškia, kad ta mašina yra tikrai tvarkinga. QUOTE(džu @ 2015 04 29, 20:59)
ką perka, tą veža, nes lietuvis nusiperka ant išvaizdos, čia nr.1, gali būt apleista, bet svarbu, kad vaizdo turėtų, tuomet metai, nesvarbu, kad modelis eina kažkiek ten metų vienodas, bet iš principo, svarbiau metai, nei tvarkinga.
ir dar rida, pageidautina iki 200 000 km QUOTE(pikkolo @ 2015 04 30, 09:12)
Labai jau keistai ponios kalbos skamba, kai nusistebi, kad valytuvus reik keist ir kur suzinot apie nevykusius modelius/variklius, bet vat moka rinktis masina
Idomu tada pagal kokius parametrus.
QUOTE(Little feet @ 2015 04 30, 13:37)
Turbūt įsėdus į didelės dalies tokių sėkmingų pirkėjų automobilį greitai rastum ką remontuoti. Kad kažkas neremontuoja, tai dar nereiškia, kad ta mašina yra tikrai tvarkinga.
ir dar rida, pageidautina iki 200 000 km
metus laiko nekeisti valytuvų mūsų sąlygomis? Neįsivaizduoju, nebent mašina šaltuoju metų laiku laikoma tik garaže ir nenaudojama 
ir dar rida, pageidautina iki 200 000 km
Jei kas nors remontuoja bele remontuoti, tai ne mano problemos
Anekdotinės jūs man kažkokios
Laikoma garaže, bet eksploatuojama visą žiemą.
Tai nepirkit su prasčiausiais valytuvais. Tokie ekspertai čia susirinkę, bet kažkodėl pasirenka prasčiausius valytuvus ir dar bando kitiems įteigti, kad jų gerai veikiantys valytuvai iš niekur nieko privalo būti pakeisti
Most experts say that wiper blades need to be changed every six to 12 months, though this depends both on weather conditions and on what the blades are made out of. Ordinary rubber blades have the shortest lifespan, halogen-hardened rubber blades last a bit longer, and silicone blades have the longest lifetimes of all, perhaps exceeding a year even under intense use. Of course they also cost more than ordinary rubber blades.
You'll know when your wiper blades need to be replaced because you'll see streaking as they wipe the moisture from the windshield or even large gaps where no water is being removed. They may start making squeaking or chattering sounds (though this can also happen if you run the wipers when the windshield is mostly dry). If left unchanged for too long, the material of the blade can shred and break loose from the arm. This can actually cause damage to your windshield, as the metal or hard plastic of the arm scrapes across the glass. You don't want this to happen.
http://auto.howstuff...blades-last.htm
QUOTE(Monteverte @ 2015 04 30, 13:57)
Tai nepirkit su prasčiausiais valytuvais. Tokie ekspertai čia susirinkę, bet kažkodėl pasirenka prasčiausius valytuvus ir dar bando kitiems įteigti, kad jų gerai veikiantys valytuvai iš niekur nieko privalo būti pakeisti
O kas sakė, kad prasčiausius? Autožurnaluose Lietuvos rinkai valytuvus rekomenduoja keisti kas sezoną, t.y., 3 mėnesius. O ką rašo visokioms amerikėms - ne kriterijus, jie ten ir žieminių padangų neperka, kaip jau kažkada išsiaiškinome
na, aš tai nekeičiu tip top viską, ko reikia, pvz valytuvų, bet kada jų darbas suprastėja, tai tikrai jaučiasi, metai jau yra ta riba, ir tai, jeigu žiemą nekankini ir nebraukai per sušalusį stiklą.
Kas liečia kitus remontus, jei nebilda, nereiškia, kad viskas ok, o lemputės irgi ne visada dega, o kartais jei jos dega, irgi nėra taip jau blogai
man tai įdomu, kaip chebra dyzelnius automobilius renkasi, jei jau sakom, kad čia dalinamės info, tai pasidalinkim
Kas liečia kitus remontus, jei nebilda, nereiškia, kad viskas ok, o lemputės irgi ne visada dega, o kartais jei jos dega, irgi nėra taip jau blogai
man tai įdomu, kaip chebra dyzelnius automobilius renkasi, jei jau sakom, kad čia dalinamės info, tai pasidalinkim





