QUOTE(Dešimtukas @ 2015 04 30, 09:40)
denaxa,
Kelintų metų Jūsų Clio? Ar tvarkėt galino tilto torsioninę pakabą, jei taip, tai kur?
2000m. Pas ja paprasta pakaba gale, niekuo beveik nesiskiria nuo astros- balkis, spyruokles, amortizatoriai ir sailenblokai. Nera ka tvarkyti
Papildyta:
QUOTE(Monteverte @ 2015 04 30, 13:57)
Jei kas nors remontuoja bele remontuoti, tai ne mano problemos

Jei nedeginėja jokios įsp. lemputės, nėra jokių neaiškių garsų, ūžesių, viskas puikiai regis veikia, tai ką ten remontuoti?
Ka reikejo savo laiku remontuoti- paprastai paaiskeja sugedus ir sustojus kelyje... isluzusiu ratu ar dar kokia detale, trukusiu kokiu dirzu, istekejus ausinimo skysciui ar pan... matau nemazai tokiu pavyzdziu gatvese, man dar stoveti nera teke, tik viena karta sprogo padanga, tai pastovejau tik tiek kol pasikeiciau

Daug pigiau ir paprasciau laiku pastebeti ir pakeisti susidevejusia detale
Papildyta:
QUOTE(Monteverte @ 2015 04 30, 14:26)
Tai taip iš lempos, neturint ką su savimi daryti, vežti į autoservisą remontuoti?

Man įdomu, tie, kurie taip siūlo savo pačių ir šeimos sveikata tiek daug rūpinasi ar tik mašinos?
Kam i servisa? Galima garaze ant duobes uzsivaryti ir pasiziureti, paprastai matosi jei kas negerai

As dar kai keiciu padangas servise, masina buna ant keltuvo- pasinaudoju proga ir apsiziuriu palindus po apacia, arba kai kazka viena remontuoja, as apsiziuriu kitka... kitos galimybes, deja, neturiu, nes nera garazo... o masinos profilaktine diagnostine apziura servise tekainuoja tik 20lt, jei vaziuot specialiai tam
Tiesa, savo sveikata nesirupinu taip kaip masinu, tam nelieka laiko

bet masina turi man tarnauti gerai, o jei nesirupinsi- to gerumo ir nebus
Papildyta:
QUOTE(džu @ 2015 04 30, 15:01)
o dėl saugumo,dėl vairavimo malonumo.
Va va