QUOTE(anytė @ 2008 06 06, 10:36)
Na buvome ir mes buto prėmime-pridavime. Radome defektų, tai lauksim kol sutvarkys. Man dar toks klausimas iškilo,kaip su jumis bendrauja direktorė Aušra, aš likau apšalus nuo tokio bendravimo su klientais, tas akių vartymas pasakius bet kokį sakinį

, dūsavimas, tipo nusibodot jau. Tiesiog įdomu pasidarė ar čia ji su mumis taip , kadangi turbūt esame priskiriami prie "mylimiausių" klientų, ar šiaip žmogaus natūra tokia, nes labai jau nemalonu.
Dar vienas niuansas sukėlė juoką,bet jau taip sakant juoką pro ašaras

sutartyje parašyta,kad vonioje įrengiamas elektrinis gyvatukas. Paklausėm kur jis, sako tai gi va, o ten laidai atvesti ir viskas. Tai vat nežinau ar mes durni ar jie mus tokiais laiko, ar jie galvoja, kad mes sutarties neskaitom

. Tai vat tokia mūsų patirtis kol kas, laukiam tęsinio
Taip taip,Aušros jau tokia natūra.Baisu ir klausti ko nors,nes kai pasižiūri,tai net baisu darosi.
Mes irgi aiškinomės dėl elektrinio gyvatuko,atsakymas buvo toks pat.O balkonas tai sutvarkytas pas mane.
Vartau dabar visokiausius žurnalus ir įdomių dalykų su lubom jau prisigalvojau,bet baisu ten jas stipriai žeminti,nes ir taip žemokos.