QUOTE(saintlina @ 2013 02 12, 16:44)
pritariu Gaudvilei. Pardavėja turi išmanyt apie savoj parduotuvėj esantį asortimentą,
o reikalauti, kad ji žinotų apie tai, kuo jie neprekiauja, mes reikalaut negalime. Puiku, be abejo, jei prie sėklų dirba aistringa sodininkė/daržininkė ir turi dideliausią žinių bagažą. Su tokiu žmogum labai malonu bendrauti ir pirkti. Bet turbūt žmogus,
dirbantis Žalioj stotelėj, nėra įpareigotas mėgti kapstytis darže ir domėtis pasaulio sėklų naujienom
Užtat bent jau aš visad pasieškau info internete ir pirkt važiuoju jau konkrečiai žinodama, ko noriu ir kas tuo prekiauja
labai gerai matosi, kada zmogus nenori reklamuoti pas konkurentus parduodamas prekes ir apie jas nutyli, o kada zalio supratimo neturi kur ir ka auginti ir kur tie zali pomidorai. Nu kaip galima sakyti ant zalio kad jis nesunokes,

nu pasakyk pas mus tokiu nera, jie neturi paklausos, niekas neiesko, geriau sodinkite geltonas oranzinius ir pan.
Pateikti atsakyma del ko nezinai kazko galima ivairiais budais: arba apsimesti visiska d... ir nuvyti klienta arba mandagiai pasakyti kad mes tokiu neturime, bet turime zurnalu , knygu, kur galite paskaityti apie retus augalus ..
gal atsoks noras auginti
Papildyta:
QUOTE(Marmaledas @ 2013 02 12, 17:00)
na, darže kapstytis gali bet kokį darbą dirbantis, ir kapstomės. Buvo laikas kai po darbo grįždavau 10-11 vakaro, tai mano daržai buvo ravimi prieš mėnulį, na ir kas ( kaimynam pradžioj šokas buvo tik), paskui viskas susitvarkė, režimas pasikeitė. Realiai laiko dražam turiu labai mažai, bet kad ir kiek jo būtų -bus mažai, dar to nespėjai, ano nepadarei. Asortimentą turi išmanyti, taip, betgi lankstinukai tai sudėti ir su naujienomis- kodėl net jų nepaskaito?
ai, nu bet tegu dirba kaip moka, ką jau čia pradėsim aiškint kas ką turi norėt žinot, tiek to.
Aisiu pasižiūrėt dar į agurkų meniu
bet vis tiek- tu dabar kaip klientas nebeeisi i ta parduotuve juk, ? reiksia kalta pardaveja kad prarado klienta.