Man irgi svarbu ideliai parkuotis. Nenoriu, kad mano mašinos subinė ar nosis būtų išlindus. Taip gali ir užkabinti kažkas. Nestatau per arti kitų auto, geriau pastatau kur toli, paeisiu ilgiau, bet mašina stovės saugiau.
Parkuoju pagrinde tik šonu. Taip jau yra NY, kad pagrindas paralelinis parkavinas ir tik jo moko per vairavimo kursus. Tiek atidrožta per pamokas, kad jokių problemų su kokia mašina parkuotis. Paralelinio parkavimo paslaptis yra žinoti kur ir kada žiūrėti. Reikia žinoti ką ir kada pamatyti vienam veidrotuke, ar kitam lange. Žinant tai nelieka problemų.
Pamenu mokantis, negalėjau iš pirmo karto privažiuoti dėšiniu šonu, prie šaligatvio iš dešinės pusės. Vėl gi pamokė instruktorius kur žiūrėt į mašinos kapotą, kad suprast kada priekinis dešnys ratas jau arti šaligatvio.
Važinėjus su maža toyota corola, senos laidos, mažytė kai spuogas. Su ja mokiausi vairuoti. Po to iškart pesėdau į didžiulį tanką Honda Pilot. Didelis, kvadratinis džipas. Iškart po corolos atrodė kaip autobusas, bet ir jį parkavau paraeliai normaliai, nes žinojau kur žiūrėti. Labai greit jį pardavėm, neturėjau laiko ilgau pavažinėti.
Pasakysiu tik viena, kad man važinėti su didele mašina maloniau nei su maža. Sėdi aukštai, toli aplink matai ir tt. Ir nėr to jausmo, kad subine asvaltą tarkuoji