Man asmeniskai toyotose nepatogi vairuotojo vieta,toli nenuvaziuociau,suriestu stubura ir spranda,bet cia matyt del mazo ugio.As masinas renkuosi visu pirma pagal sedesenos taisyklinguma.Jei masina nepatogi-ji manes nedomina,jei sedesena taisyklinga ir patogi-tada jau ziuriu technine dali
. Neseniai teko nauja volva automata isbandyti-tai tai 100 balu duociau
Su toyota net is tolo nera ko ir lygint (turiu galvoje pati vaziavima).
Tai va, matyt Toyota apart patikimumo nieko daugiau pasiūlyt negali
...
Bet, Volvo kainos jau visai kitos
Bet, Volvo kainos jau visai kitos
na, galima aišku sakyti: daryk, kaip tavo širdutė liepia, kuri spalvytė gražesnė
ypač, jeigu čia ne tavo pinigai, ir tau nereiks sukt galvos, kas varys į servisą ir kaip bus vėliau, tuomet visiškai dzin, pamatei, patiko, jamu.
beje, be šitų yra ir gerokai daugiau automobilių, hyundai, honda, škoda dabar neprasti modeliai eina.
ypač, jeigu čia ne tavo pinigai, ir tau nereiks sukt galvos, kas varys į servisą ir kaip bus vėliau, tuomet visiškai dzin, pamatei, patiko, jamu.
beje, be šitų yra ir gerokai daugiau automobilių, hyundai, honda, škoda dabar neprasti modeliai eina.
QUOTE(džu @ 2014 08 29, 18:41)
ypač, jeigu čia ne tavo pinigai
Kaip ne mano... ir dar kaip mano, na mūsų
Papildyta:
QUOTE(džu @ 2014 08 29, 18:41)
beje, be šitų yra ir gerokai daugiau automobilių, hyundai, honda, škoda dabar neprasti modeliai eina.
Tai va, kad iš visų jau yra išsirinkti šitie du - pagal kainas ir ch-kas
QUOTE(Juodai @ 2014 08 29, 18:33)
Tai va, matyt Toyota apart patikimumo nieko daugiau pasiūlyt negali
...
Bet, Volvo kainos jau visai kitos
Bet, Volvo kainos jau visai kitos
Nezinau kainu
et, aš jau gyvenu rudens nuotaikom ir svarstau, kaip žiemai gerai būtų awd
galvoju, gal subaru prigriebt.
galvoju, gal subaru prigriebt.
Pasismaginimams-taip,bet kasdieniam vazinejimui abieju tiltu nereikia,saugiau vazinet su vienu varomu 
As tai ziemai galo varomo noreciau
As tai ziemai galo varomo noreciau
kad aš su visokiais važinėjau, priekis, galas, bet kai žiemą persėdau į kvatrinę, pasijuto smagumas, važiuoji, kaip ponas, nesuki galvoji, kad kiti nešiojasi po leduotas ir prižniaugtas sniego provėžas, o dar jei elektronika gerai veikia, bandžiau aikštelėj apsukt pilnai, ir nepavyko, buvo nusivylimas
o va galas žiemą visai netraukia, ne vieną atvažinėjau, padirftuot gal nieko, bet kasdien kapanotis ir gaudyt šikną fe
vienas pliusas galo tai stabdant varikliu, ištiesina priekį, tai patogiau pvz nuo ledinio kalno kur nusileist, nes kai pradeda eiti šikna priekiu varomai, o ištraukti jo priekiu irgi neina, tuomet bėda bėdelė
vienas pliusas galo tai stabdant varikliu, ištiesina priekį, tai patogiau pvz nuo ledinio kalno kur nusileist, nes kai pradeda eiti šikna priekiu varomai, o ištraukti jo priekiu irgi neina, tuomet bėda bėdelė
QUOTE(džu @ 2014 08 29, 21:52)
kad aš su visokiais važinėjau, priekis, galas, bet kai žiemą persėdau į kvatrinę, pasijuto smagumas, važiuoji, kaip ponas, nesuki galvoji, kad kiti nešiojasi po leduotas ir prižniaugtas sniego provėžas, o dar jei elektronika gerai veikia, bandžiau aikštelėj apsukt pilnai, ir nepavyko, buvo nusivylimas
o va galas žiemą visai netraukia, ne vieną atvažinėjau, padirftuot gal nieko, bet kasdien kapanotis ir gaudyt šikną fe
vienas pliusas galo tai stabdant varikliu, ištiesina priekį, tai patogiau pvz nuo ledinio kalno kur nusileist, nes kai pradeda eiti šikna priekiu varomai, o ištraukti jo priekiu irgi neina, tuomet bėda bėdelė
vienas pliusas galo tai stabdant varikliu, ištiesina priekį, tai patogiau pvz nuo ledinio kalno kur nusileist, nes kai pradeda eiti šikna priekiu varomai, o ištraukti jo priekiu irgi neina, tuomet bėda bėdelė
As prie galo pripratus,man patinka tas variantas,kad varomi ir vairuojami ratai ne viename tilte-kai kuriose salygose tai labai gelbsti...del traukos-viskas normaliai su ja,jei neleidi galiniams ratams prasisukti,kai slidu,man lygiai taip pat ir priekis netraukia jei prasisuka,tik kad dar ir vairuojasi priekis. Beje,priekis neistraukia niekada uznesus galui,vienintelis vaistas-atleisti gaza ir vairuoti ten kur reikia,jei spustelesi gaza gerai uzsinesus su priekiu-nebepadarysi nieko(kur su galu dar gali kazka padaryt),galesi ilsetis kol tiesiai eisi. Kvadrine saugi tik iki tam tikro greicio,su ja reikia moket vaziuot,jei priekiu ar galu varoma padarai klaida-gali ja issitaisyti,o kvadrines klaidu neatleidzia. Abu tiltai varomi turi pliusu sunkiai isvaziuojamose vietose kur greicio nera,bet tik tiek. Darbinese priekabos tiltas(trecias) varomas,tai kai slidu o ypac nuo kalno,padangos dar plikos-isvis ragas buna,buna tokiu situaciju kad matai koks kelias ir jauti kaip plaukai piestu stojasi,baisu prie stabdziu liestis tik i veidrodzius ziuri kad priekaba lenkti nesumastytu...
prie greičio kvatrinė eina kaip bitė, ne veltui jie stipriai pranašesni varžybose ypač, jei vairavimo sąlygos suprastėja, aišku, kai užneša, tuomet jau reikia įgūdžių, bet tai padaryt yra sunkiau, o pravažumas išvis super, kažkada su vasarinėmis padangomis važiavom į apsnigtą kalną kaip niekur nieko. Žiemą, kai apsikeisdavau fwd, vietoje rwd, širdis net atsigaudavo
važiuoti galima išmokti su bet kokiu automobiliu, bet žiemai rwd niekaip nebenoriu
net su super puper eletronikom, važiuoji, važiuoji sau ramiai, pagauna ledą, kurio net nesimato, viskas, galas jau eina sau
o dar kai mėgstu į mišką nuvažiuot, pablūdint, tai vėl pravažumas tikrai mažesnis.
rwd bus kada nors nebent pramogai, su daug kw ir niutonų
rwd bus kada nors nebent pramogai, su daug kw ir niutonų
O as ko gero zvalgyciausi i bmw,jei sugalvociau keisti astra
su awd tai jo,eina,bet tik klaidu neistaisysi-ziurek,kaip mieste awd sekmingai stulpus varto-jas juk perka nemokantys masinos suvaldyti,tipo kad saugiau butu,vyrai zmonoms perka ir pan.,o paskui stulpu kiekis mieste mazeja
Jei awd,tai ko gero i frontera dairyciausi,tik varzyboms nelabai jau tiktu. As su savo astra vaziuoju ziema kaip su galu varomu,tai mieste nei karto (tfu tfu tfu...) nesu slydusi ar uzsinesusi-tik aikstelej,bet ten specialiai ta darai del smagumo (sia ziema ir aikstelej nesigavo-sudirba savisaugos instinktai ir rankos kojos sudirba taip kad neslystum,ir pasismaginti nebeiseina
),Siaip kai ratu sukibimas su danga pasiekia toki lygi kad va va tuoj ,jau nori slysti-atleidziu svelniai gaza ir viskas gerai buna,taip ant ribos ir vazineju kai slidu,bet kai tos ribos neperzengsi-niekada neuzslysi.
bmw gerai, turėjau ir mielai pakartočiau, tik kad išlaikymas brangokas, šiaip norėčiau kaip varžyboms kokią kregždukę, kad ir seną turėt, jau seniai tokios mintys aplanko, tik kad visiškai neapsimoka, geriau savąją toliau tobulint, nei vėl kažką nuo nulio paimt.
o su awd tai tikrai mėgsta juos dalint moteriškom, bet jei nemoki vairuoti, niekas nepagelbės, mano į darbą toks avaringas kelias, kad kai prasideda žiema, kas kelintą rytą vis randu ką nors griovy, tai ir pasatai visokie, tai x5, kaip sakant, visi lygūs
o su awd tai tikrai mėgsta juos dalint moteriškom, bet jei nemoki vairuoti, niekas nepagelbės, mano į darbą toks avaringas kelias, kad kai prasideda žiema, kas kelintą rytą vis randu ką nors griovy, tai ir pasatai visokie, tai x5, kaip sakant, visi lygūs





