Įkraunama...
Įkraunama...

Padėkit išsirinkti automobilį

Man asmeniskai toyotose nepatogi vairuotojo vieta,toli nenuvaziuociau,suriestu stubura ir spranda,bet cia matyt del mazo ugio.As masinas renkuosi visu pirma pagal sedesenos taisyklinguma.Jei masina nepatogi-ji manes nedomina,jei sedesena taisyklinga ir patogi-tada jau ziuriu technine dali smile.gif. Neseniai teko nauja volva automata isbandyti-tai tai 100 balu duociau thumbup.gif Su toyota net is tolo nera ko ir lygint (turiu galvoje pati vaziavima).
Atsakyti
Tai va, matyt Toyota apart patikimumo nieko daugiau pasiūlyt negali unsure.gif ...
Bet, Volvo kainos jau visai kitos doh.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Juodai: 29 rugpjūčio 2014 - 17:38
na, galima aišku sakyti: daryk, kaip tavo širdutė liepia, kuri spalvytė gražesnė biggrin.gif
ypač, jeigu čia ne tavo pinigai, ir tau nereiks sukt galvos, kas varys į servisą ir kaip bus vėliau, tuomet visiškai dzin, pamatei, patiko, jamu. smile.gif
beje, be šitų yra ir gerokai daugiau automobilių, hyundai, honda, škoda dabar neprasti modeliai eina.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo džu: 29 rugpjūčio 2014 - 17:42
QUOTE(džu @ 2014 08 29, 18:41)
ypač, jeigu čia ne tavo pinigai

Kaip ne mano... ir dar kaip mano, na mūsų doh.gif tame ir bėda biggrin.gif
Papildyta:
QUOTE(džu @ 2014 08 29, 18:41)
beje, be šitų yra ir gerokai daugiau automobilių, hyundai, honda, škoda dabar neprasti modeliai eina.

Tai va, kad iš visų jau yra išsirinkti šitie du - pagal kainas ir ch-kas mirksiukas.gif . dėl to ir klausiu - kuris iš jų g.gif bigsmile.gif .
Atsakyti
QUOTE(Juodai @ 2014 08 29, 18:33)
Tai va, matyt Toyota apart patikimumo nieko daugiau pasiūlyt negali unsure.gif ...
Bet, Volvo kainos jau visai kitos doh.gif

Nezinau kainu blush2.gif naujos man neprieinamos,o dairausi tik i tokias kurias galima nusipirkti "is algos",o is kitos algos susiremontuoti smile.gif bet retkarciais tenka isesti trumpam i viena kita nauja auto,tai va is visu megintu is tikruju tik volvo man patiko,ten dar elektronikos visokios dafiga...parktronikas isgasdino-uzpypsejo ir dejau ant stabdziu,o islipus ziuriu-ten dar geras metras lotuliukas.gif paskui paaiskino man kaip juo naudotis doh.gif Toyotos mechanines tai gerai vaziuoja,bet automatas tai boze boze-labai netolygus pavaru perjungimas,dinamika-reikia priprasti.Man asmeniskai labai nepatiko schmoll.gif
Atsakyti
et, aš jau gyvenu rudens nuotaikom ir svarstau, kaip žiemai gerai būtų awd rolleyes.gif
galvoju, gal subaru prigriebt.
Atsakyti
Pasismaginimams-taip,bet kasdieniam vazinejimui abieju tiltu nereikia,saugiau vazinet su vienu varomu smile.gif
As tai ziemai galo varomo noreciau smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo denaxa: 29 rugpjūčio 2014 - 20:28
kad aš su visokiais važinėjau, priekis, galas, bet kai žiemą persėdau į kvatrinę, pasijuto smagumas, važiuoji, kaip ponas, nesuki galvoji, kad kiti nešiojasi po leduotas ir prižniaugtas sniego provėžas, o dar jei elektronika gerai veikia, bandžiau aikštelėj apsukt pilnai, ir nepavyko, buvo nusivylimas biggrin.gif o va galas žiemą visai netraukia, ne vieną atvažinėjau, padirftuot gal nieko, bet kasdien kapanotis ir gaudyt šikną fe schmoll.gif
vienas pliusas galo tai stabdant varikliu, ištiesina priekį, tai patogiau pvz nuo ledinio kalno kur nusileist, nes kai pradeda eiti šikna priekiu varomai, o ištraukti jo priekiu irgi neina, tuomet bėda bėdelė smile.gif
Atsakyti
QUOTE(džu @ 2014 08 29, 21:52)
kad aš su visokiais važinėjau, priekis, galas, bet kai žiemą persėdau į kvatrinę, pasijuto smagumas, važiuoji, kaip ponas, nesuki galvoji, kad kiti nešiojasi po leduotas ir prižniaugtas sniego provėžas, o dar jei elektronika gerai veikia, bandžiau aikštelėj apsukt pilnai, ir nepavyko, buvo nusivylimas biggrin.gif  o va galas žiemą visai netraukia, ne vieną atvažinėjau, padirftuot gal nieko, bet kasdien kapanotis ir gaudyt šikną fe schmoll.gif
vienas pliusas galo tai stabdant varikliu, ištiesina priekį, tai patogiau pvz nuo ledinio kalno kur nusileist, nes kai pradeda eiti šikna priekiu varomai, o ištraukti jo priekiu irgi neina, tuomet bėda bėdelė smile.gif


As prie galo pripratus,man patinka tas variantas,kad varomi ir vairuojami ratai ne viename tilte-kai kuriose salygose tai labai gelbsti...del traukos-viskas normaliai su ja,jei neleidi galiniams ratams prasisukti,kai slidu,man lygiai taip pat ir priekis netraukia jei prasisuka,tik kad dar ir vairuojasi priekis. Beje,priekis neistraukia niekada uznesus galui,vienintelis vaistas-atleisti gaza ir vairuoti ten kur reikia,jei spustelesi gaza gerai uzsinesus su priekiu-nebepadarysi nieko(kur su galu dar gali kazka padaryt),galesi ilsetis kol tiesiai eisi. Kvadrine saugi tik iki tam tikro greicio,su ja reikia moket vaziuot,jei priekiu ar galu varoma padarai klaida-gali ja issitaisyti,o kvadrines klaidu neatleidzia. Abu tiltai varomi turi pliusu sunkiai isvaziuojamose vietose kur greicio nera,bet tik tiek. Darbinese priekabos tiltas(trecias) varomas,tai kai slidu o ypac nuo kalno,padangos dar plikos-isvis ragas buna,buna tokiu situaciju kad matai koks kelias ir jauti kaip plaukai piestu stojasi,baisu prie stabdziu liestis tik i veidrodzius ziuri kad priekaba lenkti nesumastytu...smile.gif
Atsakyti
prie greičio kvatrinė eina kaip bitė, ne veltui jie stipriai pranašesni varžybose ypač, jei vairavimo sąlygos suprastėja, aišku, kai užneša, tuomet jau reikia įgūdžių, bet tai padaryt yra sunkiau, o pravažumas išvis super, kažkada su vasarinėmis padangomis važiavom į apsnigtą kalną kaip niekur nieko. Žiemą, kai apsikeisdavau fwd, vietoje rwd, širdis net atsigaudavo biggrin.gif važiuoti galima išmokti su bet kokiu automobiliu, bet žiemai rwd niekaip nebenoriu smile.gif net su super puper eletronikom, važiuoji, važiuoji sau ramiai, pagauna ledą, kurio net nesimato, viskas, galas jau eina sau smile.gif o dar kai mėgstu į mišką nuvažiuot, pablūdint, tai vėl pravažumas tikrai mažesnis. smile.gif
rwd bus kada nors nebent pramogai, su daug kw ir niutonų ax.gif
Atsakyti
O as ko gero zvalgyciausi i bmw,jei sugalvociau keisti astra smile.gif su awd tai jo,eina,bet tik klaidu neistaisysi-ziurek,kaip mieste awd sekmingai stulpus varto-jas juk perka nemokantys masinos suvaldyti,tipo kad saugiau butu,vyrai zmonoms perka ir pan.,o paskui stulpu kiekis mieste mazeja biggrin.gif Jei awd,tai ko gero i frontera dairyciausi,tik varzyboms nelabai jau tiktu. As su savo astra vaziuoju ziema kaip su galu varomu,tai mieste nei karto (tfu tfu tfu...) nesu slydusi ar uzsinesusi-tik aikstelej,bet ten specialiai ta darai del smagumo (sia ziema ir aikstelej nesigavo-sudirba savisaugos instinktai ir rankos kojos sudirba taip kad neslystum,ir pasismaginti nebeiseina doh.gif ),Siaip kai ratu sukibimas su danga pasiekia toki lygi kad va va tuoj ,jau nori slysti-atleidziu svelniai gaza ir viskas gerai buna,taip ant ribos ir vazineju kai slidu,bet kai tos ribos neperzengsi-niekada neuzslysi.
Atsakyti
bmw gerai, turėjau ir mielai pakartočiau, tik kad išlaikymas brangokas, šiaip norėčiau kaip varžyboms kokią kregždukę, kad ir seną turėt, jau seniai tokios mintys aplanko, tik kad visiškai neapsimoka, geriau savąją toliau tobulint, nei vėl kažką nuo nulio paimt. ax.gif
o su awd tai tikrai mėgsta juos dalint moteriškom, bet jei nemoki vairuoti, niekas nepagelbės, mano į darbą toks avaringas kelias, kad kai prasideda žiema, kas kelintą rytą vis randu ką nors griovy, tai ir pasatai visokie, tai x5, kaip sakant, visi lygūs biggrin.gif
Atsakyti