QUOTE(džu @ 2014 08 29, 21:52)
kad aš su visokiais važinėjau, priekis, galas, bet kai žiemą persėdau į kvatrinę, pasijuto smagumas, važiuoji, kaip ponas, nesuki galvoji, kad kiti nešiojasi po leduotas ir prižniaugtas sniego provėžas, o dar jei elektronika gerai veikia, bandžiau aikštelėj apsukt pilnai, ir nepavyko, buvo nusivylimas

o va galas žiemą visai netraukia, ne vieną atvažinėjau, padirftuot gal nieko, bet kasdien kapanotis ir gaudyt šikną fe
vienas pliusas galo tai stabdant varikliu, ištiesina priekį, tai patogiau pvz nuo ledinio kalno kur nusileist, nes kai pradeda eiti šikna priekiu varomai, o ištraukti jo priekiu irgi neina, tuomet bėda bėdelė
As prie galo pripratus,man patinka tas variantas,kad varomi ir vairuojami ratai ne viename tilte-kai kuriose salygose tai labai gelbsti...del traukos-viskas normaliai su ja,jei neleidi galiniams ratams prasisukti,kai slidu,man lygiai taip pat ir priekis netraukia jei prasisuka,tik kad dar ir vairuojasi priekis. Beje,priekis neistraukia niekada uznesus galui,vienintelis vaistas-atleisti gaza ir vairuoti ten kur reikia,jei spustelesi gaza gerai uzsinesus su priekiu-nebepadarysi nieko(kur su galu dar gali kazka padaryt),galesi ilsetis kol tiesiai eisi. Kvadrine saugi tik iki tam tikro greicio,su ja reikia moket vaziuot,jei priekiu ar galu varoma padarai klaida-gali ja issitaisyti,o kvadrines klaidu neatleidzia. Abu tiltai varomi turi pliusu sunkiai isvaziuojamose vietose kur greicio nera,bet tik tiek. Darbinese priekabos tiltas(trecias) varomas,tai kai slidu o ypac nuo kalno,padangos dar plikos-isvis ragas buna,buna tokiu situaciju kad matai koks kelias ir jauti kaip plaukai piestu stojasi,baisu prie stabdziu liestis tik i veidrodzius ziuri kad priekaba lenkti nesumastytu...