Va puiki iliustracija, kad tokiomis sąlygomis nė velnio nesimato, net jei gatvės žibintas šviečia tiesiai virš perėjos.
QUOTE(Little feet @ 2013 12 11, 09:18)
Va puiki iliustracija, kad tokiomis sąlygomis nė velnio nesimato, net jei gatvės žibintas šviečia tiesiai virš perėjos.
per ne vienas kelyje šitą irgi rodė.
ir sąlygos dar čia pakenčiamos. o jei sniegas tiesiai į langą ir kelias slidus...
ui

QUOTE(Little feet @ 2013 12 11, 09:18)
Va puiki iliustracija, kad tokiomis sąlygomis nė velnio nesimato, net jei gatvės žibintas šviečia tiesiai virš perėjos.
Iš videoregistratoriaus vaizdelio niekaip negalima spręsti apie matomumą.
Šiaip pėsčiųjų perėjos ženklas net videoįraše matėsi iš labai toli, tuo labiau dar ir lentelė apie neregių perėją yra, kas reikalauja ypatingo dėmesio. Ir dar tas kvailelis vairuotojas putojasi.
QUOTE(valkata @ 2013 12 11, 18:13)
Iš videoregistratoriaus vaizdelio niekaip negalima spręsti apie matomumą.
Šiaip pėsčiųjų perėjos ženklas net videoįraše matėsi iš labai toli, tuo labiau dar ir lentelė apie neregių perėją yra, kas reikalauja ypatingo dėmesio. Ir dar tas kvailelis vairuotojas putojasi.
Šiaip pėsčiųjų perėjos ženklas net videoįraše matėsi iš labai toli, tuo labiau dar ir lentelė apie neregių perėją yra, kas reikalauja ypatingo dėmesio. Ir dar tas kvailelis vairuotojas putojasi.
O kur pesciojo pateigos eit tik isitikinus, kad praleidzia ir devet sviesa atspindincius atsvaitus? Getai, kad bent kedai...
QUOTE(valkata @ 2013 12 11, 18:13)
Iš videoregistratoriaus vaizdelio niekaip negalima spręsti apie matomumą.
Šiaip pėsčiųjų perėjos ženklas net videoįraše matėsi iš labai toli, tuo labiau dar ir lentelė apie neregių perėją yra, kas reikalauja ypatingo dėmesio. Ir dar tas kvailelis vairuotojas putojasi.
Nežinau, kaip ir kiek toje vietoje matėsi konkrečiai tą dieną, bet tokiomis oro sąlygomis aš matau būtent taip - viskas tamsu, kelias blizga, kitų transporto priemonių šviesos šviečia (jau nekalbu apie nelegaliai susidėtus beprotiškai ryškius xenonus Šiaip pėsčiųjų perėjos ženklas net videoįraše matėsi iš labai toli, tuo labiau dar ir lentelė apie neregių perėją yra, kas reikalauja ypatingo dėmesio. Ir dar tas kvailelis vairuotojas putojasi.

Kad ir kaip ten būtų, matyt ne veltui tokiu metų laiku stipriai padaugėja nukentėjusių pėsčiųjų, nėra tai mano vienos ar dar poros "nemokšų" išmislas..
QUOTE(*Vaniliukė* @ 2013 12 11, 18:23)
O kur pesciojo pateigos eit tik isitikinus, kad praleidzia ir devet sviesa atspindincius atsvaitus? Getai, kad bent kedai...
Jei tokiu atveju partrenktu, pestysis nebent gautu bauda del to, kad atsvaito neturi, ejo neistikines, bet vairuotojui grestu kalejimas.
Padekit isaiskinti sitokia situacija, visai neseniai pastebejau ja, ir susigincijom, kuris A, ar B turi praleisti, jei abiems dega zalia, A suka i desine, B suka i kaire ir abu i ta pacia juosta

Tikiuosi, aiskiai papaisiau


QUOTE(Caridian @ 2013 12 11, 19:22)
Jei tokiu atveju partrenktu, pestysis nebent gautu bauda del to, kad atsvaito neturi, ejo neistikines, bet vairuotojui grestu kalejimas.
Padekit isaiskinti sitokia situacija, visai neseniai pastebejau ja, ir susigincijom, kuris A, ar B turi praleisti, jei abiems dega zalia, A suka i desine, B suka i kaire ir abu i ta pacia juosta
mano manymu A gauna pirmenybe, nes jam nera kliuties is desines, o B turi kliuti is desines - A automobili.
Tikiuosi, aiskiai papaisiau
Pėstysis rizikuoja savo sveikata ir net gyvybe... Padekit isaiskinti sitokia situacija, visai neseniai pastebejau ja, ir susigincijom, kuris A, ar B turi praleisti, jei abiems dega zalia, A suka i desine, B suka i kaire ir abu i ta pacia juosta

Tikiuosi, aiskiai papaisiau

Sukantysis į kairę turi praleisti važiuojančius tiesiai ir sukančius į dešinę


QUOTE(Little feet @ 2013 12 11, 19:40)
Pėstysis rizikuoja savo sveikata ir net gyvybe...
Sukantysis į kairę turi praleisti važiuojančius tiesiai ir sukančius į dešinę
Tad pirmenybė A. Bent aš tuo vadovaudamasi važiuoju 
Sukantysis į kairę turi praleisti važiuojančius tiesiai ir sukančius į dešinę



QUOTE(Caridian @ 2013 12 11, 20:22)
Padekit isaiskinti sitokia situacija, visai neseniai pastebejau ja, ir susigincijom, kuris A, ar B turi praleisti, jei abiems dega zalia, A suka i desine, B suka i kaire ir abu i ta pacia juosta
mano manymu A gauna pirmenybe, nes jam nera kliuties is desines, o B turi kliuti is desines - A automobili.
Tikiuosi, aiskiai papaisiau


Tikiuosi, aiskiai papaisiau


Konkreciai sitoj sankryzoj-pirmenybe,aisku,A,kaip ir visur,bet kadangi is A puses masinu buna laaabai retai,o visi po sankryzos pertvarkymo priprate vaziuoti taip kai pagrindinis buvo kaip B...vnz.jei noresi kazkieno draudimo saskaita susitvarkyti surudijusia masina ar ja pelningai atsikratyti-ten galima ta suorganizuoti...



Papildyta:
QUOTE(Little feet @ 2013 12 11, 20:15)
Nežinau, kaip ir kiek toje vietoje matėsi konkrečiai tą dieną, bet tokiomis oro sąlygomis aš matau būtent taip - viskas tamsu, kelias blizga, kitų transporto priemonių šviesos šviečia (jau nekalbu apie nelegaliai susidėtus beprotiškai ryškius xenonus
), žmonių nesimato, kol neprivažiuoji visai prie pat.
Kad ir kaip ten būtų, matyt ne veltui tokiu metų laiku stipriai padaugėja nukentėjusių pėsčiųjų, nėra tai mano vienos ar dar poros "nemokšų" išmislas..

Kad ir kaip ten būtų, matyt ne veltui tokiu metų laiku stipriai padaugėja nukentėjusių pėsčiųjų, nėra tai mano vienos ar dar poros "nemokšų" išmislas..
Valkata teisi-videoregistratoriuje matomumas nnn...kartu blogesnis nei yra is tikruju,o neapsviestu vietu jis isvis "nepaima",nors plika akimi jos puikiai matosi...O is tikruju tie tamsus seseliai visai neblogai matosi (jei nepatenka i akla zona-mano darbineje tokios yra ties priekinio lango "stoikemis"),cia tik pripratimo reikalas vaziuoti tamsoje...as juos matau,bet,kita vertus,artejant prie pesciuju perejos akys automatiskai dar ant saligatviu iesko pesciuju...


Papildyta:
QUOTE(valkata @ 2013 12 11, 19:13)
Iš videoregistratoriaus vaizdelio niekaip negalima spręsti apie matomumą.
Šiaip pėsčiųjų perėjos ženklas net videoįraše matėsi iš labai toli, tuo labiau dar ir lentelė apie neregių perėją yra, kas reikalauja ypatingo dėmesio. Ir dar tas kvailelis vairuotojas putojasi.
Šiaip pėsčiųjų perėjos ženklas net videoįraše matėsi iš labai toli, tuo labiau dar ir lentelė apie neregių perėją yra, kas reikalauja ypatingo dėmesio. Ir dar tas kvailelis vairuotojas putojasi.

QUOTE(denaxa @ 2013 12 11, 20:38)
jei noresi kazkieno draudimo saskaita susitvarkyti surudijusia masina.
Ko gero,vienintele tokia sankryza visoj Lietuvoj bus,kur negali pagal taisykles pravaziuoti...
Ko gero,vienintele tokia sankryza visoj Lietuvoj bus,kur negali pagal taisykles pravaziuoti...

Tikra tiesa

QUOTE(Caridian @ 2013 12 11, 20:22)
Jei tokiu atveju partrenktu, pestysis nebent gautu bauda del to, kad atsvaito neturi, ejo neistikines, bet vairuotojui grestu kalejimas.
Padekit isaiskinti sitokia situacija, visai neseniai pastebejau ja, ir susigincijom, kuris A, ar B turi praleisti, jei abiems dega zalia, A suka i desine, B suka i kaire ir abu i ta pacia juosta
mano manymu A gauna pirmenybe, nes jam nera kliuties is desines, o B turi kliuti is desines - A automobili.
Tikiuosi, aiskiai papaisiau
Padekit isaiskinti sitokia situacija, visai neseniai pastebejau ja, ir susigincijom, kuris A, ar B turi praleisti, jei abiems dega zalia, A suka i desine, B suka i kaire ir abu i ta pacia juosta

Tikiuosi, aiskiai papaisiau

va cia tai naujiena man pasaket, kone kiekviena diena vaziuoju sia sankryza, dazniausiai bunu A vairuotojas, tai visada praleidziu B, net klausimu nekyla man kazkaip kas ka turi praleist..


pasidare geda, nes kazkada mokinukas vaziavo kaip B vairuotojas, ir mane, kaip A vairuotoja, sustojo praleisti


QUOTE(Gemma @ 2013 12 10, 11:33)
iš KET:
140. Vairuotojui draudžiama:
140.3. važiuoti be reikalo pernelyg lėtai, trukdant normalų kitų transporto priemonių eismą;
8 km šliaužti 20-30 km/h greičiu kelyje kur kiekviena kryptimi po vieną eismo juostą, o eismas intensyvus, mano akimis yra trukdymas eismui
Bet dabar daug kas per letai vaziuoja, nes vis dar su vasarinem arba siaip susidevejusiom padangom
