QUOTE(wgs @ 2013 10 21, 17:57)
Protingai svarstote, bet aš matau čia BET. Taip jau yra su pirkimais internete arba offline (ne tik pas mus, visur): nori greitai - pirk offline, nori pigiai - pirk internetu ir lauk (kartais rizikuok). Kiekvienam tinka savas variantas, tad niekas nieko potencialiai nežlugdo, kiekvienas variantas turės savo klientą. Kitas dalykas - plėtojant verslą reikia numatyti galimybę, kad žmonės nėra kvaili ir anksčiau ar vėliau suras būdą apeiti tarpininkus ir gauti prekes tiesiogiai, čia jau galima kalbėti apie verslo tendencijas, kad šiais laikais perpardavinėjimu užsiimti nėra dėkingas dalykas, per daug galimybių virtuali erdvė atvėrė paprastiems pirkėjams. Mes esam per smulki rinka, kad korporacijos teiktų verslui ekskliuzyvines pardavimo teises, jiems didmenininkai ir besikooperuojančios mamos yra lygiaverčiai klientai, todėl kaip bebūtų gaila, toks verslas pas mus yra trumpalaikis.
Užteks, o tai tuoj paskaitą parašysiu

, bet teigti, kad smarkiai krito apyvarta del SM pirkėjų - nedrįsčiau. būtent Jūs pačios ,mergaitės, išreklamavote šį produktą ir dauguma pirkėjų - SM narės, gal net nežinojusios kas tai yra.
Tad , nenuleiskit rankų ir toliau dalinkitės info, už ką ir dėkui