QUOTE(denaxa @ 2014 01 13, 19:12)
Nekainuoja nei laiko,nei didesnio kelio reikalauja-man irgi taip atrode,kol nemokejau taip,dabar atrodo kitaip-tai tik igudziu klausimas,o jie lavinami

Kitaip kokia prasme isvis sesti uz vairo,jei minimaliai kazka pramokus daugiau nieko nesinori ismokti? As anksciau irgi vazinejau kaip tu rasai,dabar vazineju visaip-pagal aplinkybes,skirtumo atstume ar kazkokio apsisunkinimo nejauciu,viskas automatiskai gaunasi...
Variklis dirba ne pagal mitus,o pagal mechanikos principus
[B]Spaudi stabdi-stabdai ratus,kuriuos suka variklis,variklis jaucia pasipriesinima (prievartini apsuku mazinima) ir jo kompiuteris automatiskai paduoda daugiau kuro[/B]...del sios priezasties,pvz.,kai reikia labai letai slinktis,ypac atbuliniu,masina tolygiau vaziuoja be stabdzio,tik su sankaba greiti reguliuojant,pradejus spaudineti stabdi-trukcioja,na,ant lengvosios tai taip nesijaucia,bet ant krovinines,pvz.-tai labai.
Ir aplamai vienas is taupaus vaziavimo principu-kuo maziau naudoti stabdi,butent dar ir del dazno stabdymo mieste kuro sanaudos gerokai didesnes nei uzmiestyje...na,pameginau populiariai paaiskinti,nezinau,ar ka supratai...
Na pagal tokį nusakytą atvejį tai galim suprasti, kad pagal mitus... Atleidus akceleratoriaus pedalą į variklį yra nutraukiamas kuro padavimas kol apsukos nenukrenta <1000 RMP; kai pasiekiama ši riba tada kompas paduodą tam tikrą dalį kuro, kad būtų palaikomas variklio darbas (bet kuro sąnaudos čia minimalios nes gazas atleistas) (ir dar jei važiuoji laisvu ir tai realiai kuro sunaudoji net daugiau, o apie mašinos stabilumą nėra net ką sakyt)... Stabdant tiek varikliu (žeminant pavaras) tiek stabdžiais (neišiungiant pavaros) kuro sąnaudos tokios pat ir nereik čia nusišnekėt kad stabdant stabdžiais reik varikliui dar papildomo kuro padavimo... Stabdymas varikliu teigiamas tik šiais atvejais:
1. Kuomet slidus kelias, nes stabdant varikliu neužblokuosi ratų.
2. Kuomet važiuoji nuo stataus kalno taip nedegini be reikalo stabdžių (tiksliau stabdžių kaladėlių)
3. Kuomet važiuoji gerai žinomu mašrutu ir jau iš anksto žinai kada reiks greitį sulėtint tuomet yra kažkokia logika kai tarkim yra nedidelis posukis ir tau tereik iš 3 perjungt į 2 kad sklandžiai galėtum pasukti; arba kuomet artėji prie sankrižos ir matai, kad ten jau dega raudonas tai tada gali žemint pavaras tam kad nereiktu sustoti ir galėtum tik prilėtinus pajudėti toliau; kad išlaikyt saugų atstumą pažeminti pavarą.
4. Kuomet esi ralio asė ir kad stabdžiai atidirbtų visą trasą stabdai varikliu...
O mieste kuomet intensyvus eismas sustojant prieš sankryžas stabdyti varikliu ir junginėt bėgius iš 4 --> 3 --> 2 --> 1 tai čia absurdas

nebent vairuodama ryškiai neturi ką veikti, kad bereikalingai laiką gaišti ir nei kiek negaili pavarų dėžės ir variklio

Laiko atžvilgiu ką greičiau atlikti ar švelniai nuspaudus stabdžio pedalą reguliuoti automobilio greitį ir jeigu prireikus dar visai nesustojus perjungti žemesnę pavarą, kad vėl pajudėtum ar kaip tu sakai junginėt paeiliui pavaras?
O kas dėl kuro sąnaudų tai jos didžiausios tuomet kai reikia pajudėti iš vietos ypač kai staigiai užmini gazą), nes juk tuomet reik įveikti inercijos jėga

Taip kad mieste ar stabdysi varikliu ar stabdžiais kuro sunaudojimo atžvilgiu rezultatas tas pats. Tik dažnas stabdymas varikliu labiau drožia mašina ir dažniau į autoservisą teks lankytis (ar tai pavarų dėže remontuot ar kokį variklį [pvz pasikeist nutrūkusi dirželį])