Įkraunama...
Įkraunama...

Besimokančioms vairuoti

QUOTE(denaxa @ 2014 01 13, 17:37)
Pirma pavara "traukia" iki 60km kazkur,jei variklis galingesnis-tai ir daugiau smile.gif jei konkreciai,kas liecia Vilniaus regitra-begejamasi pirma,nes takelis labai trumpas ir antros ten jungtis nebera kur...isibegeti galima iki 40-gazas dugnas/stabdis dugnas smile.gif

Nu ar su savo mašina važiuotum taip gazas-dugnas pirma pavara ir mašina bet kaip kaukinti? smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Rulle121 @ 2014 01 13, 17:26)
taip kad kuo dažniau bereikalingai žeminsi pavaras ne tik trukdysi eismą bet dar ir degalų sanaudos didesnės bus smile.gif

Kuro sanaudos priklauso nuo judejimo tolygumo,nuo to,kaip daznai stabdai (stabdymo metu del pasipriesinimo ratams paduodama daugiau kuro) ir kaip daznai akceleruoji,tinkamas pavaru perjunginejimas kaip tik sumazina kuro sanaudas (esant tam tikram apsuku skaiciui riedant ant pavaros nelieciant gazo pedalo sanaudos buna nulines)...O kaip pavaru zeminimas gali trukdyti eismui,tai,teisybe pasakius,net neisivaizduoju... g.gif is salies paziurejus tai net nesimato,ar tu ten ant laisvo riedi,ar pavaras zemindama-masina juk taip pat vaziuoja... g.gif smile.gif
Papildyta:
QUOTE(Rulle121 @ 2014 01 13, 17:38)
Nu ar su savo mašina važiuotum taip gazas-dugnas pirma pavara ir mašina bet kaip kaukinti? smile.gif


Taip,vaziuoju-per varzybas ir treniruotes smile.gif Mieste-pagal ecovairavimo principus,taupiai smile.gif
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2014 01 13, 17:47)
Kuro sanaudos priklauso nuo judejimo tolygumo,nuo to,kaip daznai stabdai (stabdymo metu del pasipriesinimo ratams paduodama daugiau kuro) ir kaip daznai akceleruoji,tinkamas pavaru perjunginejimas kaip tik sumazina kuro sanaudas (esant tam tikram apsuku skaiciui riedant ant pavaros nelieciant gazo pedalo sanaudos buna nulines)...O kaip pavaru zeminimas gali trukdyti eismui,tai,teisybe pasakius,net neisivaizduoju... g.gif  is salies paziurejus tai net nesimato,ar tu ten ant laisvo riedi,ar pavaras zemindama-masina juk taip pat vaziuoja... g.gif  smile.gif
Papildyta:
Taip,vaziuoju-per varzybas ir treniruotes  smile.gif  Mieste-pagal ecovairavimo principus,taupiai  smile.gif

Na juk staiga važiuojant iš 4 pavaros nenužeminsi iki 1 smile.gif Tam reik atitinkamai iš anksčiau pasiruošti ir pradėt lėtinti dar nepasiekus sankrižos (ilgesnis kelio ruožas tam reikalingas dėl to ir trukdai eismui per anksti lėtinant kai to nebūtina) smile.gif O pats ekonomiškiausias važiavimas tuomet kai tolygiai važiuoji neišjungus pavaros ir kai reikia prie sankrižos sustoti tai tereik stabdžio pedalą nuspausti smile.gif dėl važiavimo su laisvu ir nėra gerai, nes automobilis mažiau stabilus būna smile.gif Taip kad to pavarų žeminimo būtinybės nematau smile.gif
Ir iš kur čia tą faktą ištraukei, kad stabdant paduodama daugiau kuro (jeigu galima kokia nuoroda, būtu įdomu apie tai paskaityti)?
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Rulle121: 13 sausio 2014 - 17:05
QUOTE(Rulle121 @ 2014 01 13, 17:58)
*Na juk staiga važiuojant iš 4 pavaros nenužeminsi iki 1 smile.gif Tam reik atitinkamai iš anksčiau pasiruošti ir pradėt lėtinti dar nepasiekus sankrižos (ilgesnis kelio ruožas tam reikalingas dėl to ir trukdai eismui per anksti lėtinant kai to nebūtina) smile.gif O pats ekonomiškiausias važiavimas tuomet kai tolygiai važiuoji neišjungus pavaros ir kai reikia prie sankrižos sustoti tai tereik stabdžio pedalą nuspausti smile.gif dėl važiavimo su laisvu ir nėra gerai, nes automobilis mažiau stabilus būna smile.gif Taip kad to pavarų žeminimo būtinybės nematau smile.gif

**Ir iš kur čia tą faktą ištraukei, kad stabdant paduodama daugiau kuro (jeigu galima kokia nuoroda, būtu įdomu apie tai paskaityti)?


*Kodel nenuzeminsi? 4-3-2,pirmos jungti nereikia-ziema kai slidu tik taip ir vaziuojama...galima vaziuoti ir laisva,bet turi buti uztikrinta,kad prireikus zaibiskai ikalsi butent ta pavara kurios reikia-nemanau,kad pradedanciam vairuotojui tokie fintai butu saugus smile.gif vaziuoti ir eisma numatyti reiketu taip (tiksliau,tai butu idealiausia smile.gif ),kad prie sankryzos isvis pilnai sustoti nereiketu,nes jei nors vos vos judi-isjudant is tokios padeties kuro sanaudos mazesnes,nei isjudant pilnai sustojus.

**Technines zinios-tai susije su mano darbu...smile.gif Nuorodu jokiu nezinau,mechanikos vadoveliu yra bibliotekose smile.gif
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2014 01 13, 18:41)
*Kodel nenuzeminsi? 4-3-2,pirmos jungti nereikia-ziema kai slidu tik taip ir vaziuojama...galima vaziuoti ir laisva,bet turi buti uztikrinta,kad prireikus zaibiskai ikalsi butent ta pavara kurios reikia-nemanau,kad pradedanciam vairuotojui tokie fintai butu saugus smile.gif vaziuoti ir eisma numatyti reiketu taip (tiksliau,tai butu idealiausia smile.gif ),kad prie sankryzos isvis pilnai sustoti nereiketu,nes jei nors vos vos judi-isjudant is tokios padeties kuro sanaudos mazesnes,nei isjudant pilnai sustojus.

**Technines zinios-tai susije su mano darbu...smile.gif Nuorodu jokiu nezinau,mechanikos vadoveliu yra bibliotekose smile.gif

Na dėl to pavarų žeminimo palaipsniui vis tiek neįtikinai kokia to prasmė (tik bereikalingas darbas) smile.gif Aš suprantu kuomet važiuoji su fūra tai kitaip ir nesustabdysi (ar bent su lengvają nuo stataus kalno leidiesi tai kad stabdžių diskai neperkaistu geriau ir stabiliau stabdyti pavarų pagalba, bet toks būdas daugiau laiko kainuoja ir didesnio kelio ilgio reikia), bet su lengvuoju automobiliu nematau problemos prisistabdyti tolygiai kiek reikia ir iš 4 tiesiai į 2 kalti (jeigu staiga persijungia šviesaforo signalas) smile.gif Dėl to mito, kad stabdant didesnės kuro sąnaudos taipogi man nesiriša kaip tai susija jeigu gazo neduodi smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Rulle121 @ 2014 01 13, 18:57)
Na dėl to pavarų žeminimo palaipsniui vis tiek neįtikinai kokia to prasmė (tik bereikalingas darbas) smile.gif Aš suprantu kuomet važiuoji su fūra tai kitaip ir nesustabdysi (ar bent su lengvają nuo stataus kalno leidiesi tai kad stabdžių diskai neperkaistu geriau ir stabiliau stabdyti pavarų pagalba, bet toks būdas daugiau laiko kainuoja ir didesnio kelio ilgio reikia), bet su lengvuoju automobiliu nematau problemos prisistabdyti tolygiai kiek reikia ir iš 4 tiesiai į 2 kalti (jeigu staiga persijungia šviesaforo signalas) smile.gif Dėl to mito, kad stabdant didesnės kuro sąnaudos taipogi man nesiriša kaip tai susija jeigu gazo neduodi  smile.gif

Nekainuoja nei laiko,nei didesnio kelio reikalauja-man irgi taip atrode,kol nemokejau taip,dabar atrodo kitaip-tai tik igudziu klausimas,o jie lavinami mirksiukas.gif Kitaip kokia prasme isvis sesti uz vairo,jei minimaliai kazka pramokus daugiau nieko nesinori ismokti? As anksciau irgi vazinejau kaip tu rasai,dabar vazineju visaip-pagal aplinkybes,skirtumo atstume ar kazkokio apsisunkinimo nejauciu,viskas automatiskai gaunasi...smile.gif
Variklis dirba ne pagal mitus,o pagal mechanikos principus smile.gif Spaudi stabdi-stabdai ratus,kuriuos suka variklis,variklis jaucia pasipriesinima (prievartini apsuku mazinima) ir jo kompiuteris automatiskai paduoda daugiau kuro...del sios priezasties,pvz.,kai reikia labai letai slinktis,ypac atbuliniu,masina tolygiau vaziuoja be stabdzio,tik su sankaba greiti reguliuojant,pradejus spaudineti stabdi-trukcioja,na,ant lengvosios tai taip nesijaucia,bet ant krovinines,pvz.-tai labai. Ir aplamai vienas is taupaus vaziavimo principu-kuo maziau naudoti stabdi,butent dar ir del dazno stabdymo mieste kuro sanaudos gerokai didesnes nei uzmiestyje...na,pameginau populiariai paaiskinti,nezinau,ar ka supratai... blush2.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo denaxa: 13 sausio 2014 - 18:15
QUOTE(denaxa @ 2014 01 13, 19:12)
na,pameginau populiariai paaiskinti,nezinau,ar ka supratai... blush2.gif

Ačiū. Bent jau man tai viskas aišku pasidarė bigsmile.gif
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2014 01 13, 19:12)
Nekainuoja nei laiko,nei didesnio kelio reikalauja-man irgi taip atrode,kol nemokejau taip,dabar atrodo kitaip-tai tik igudziu klausimas,o jie lavinami mirksiukas.gif  Kitaip kokia prasme isvis sesti uz vairo,jei minimaliai kazka pramokus daugiau nieko nesinori ismokti? As anksciau irgi vazinejau kaip tu rasai,dabar vazineju visaip-pagal aplinkybes,skirtumo atstume ar kazkokio apsisunkinimo nejauciu,viskas automatiskai gaunasi...smile.gif
Variklis dirba ne pagal mitus,o pagal mechanikos principus smile.gif [B]Spaudi stabdi-stabdai ratus,kuriuos suka variklis,variklis jaucia pasipriesinima (prievartini apsuku mazinima) ir jo kompiuteris automatiskai paduoda daugiau kuro[/B]...del sios priezasties,pvz.,kai reikia labai letai slinktis,ypac atbuliniu,masina tolygiau vaziuoja be stabdzio,tik su sankaba greiti reguliuojant,pradejus spaudineti stabdi-trukcioja,na,ant lengvosios tai taip nesijaucia,bet ant krovinines,pvz.-tai labai. Ir aplamai vienas is taupaus vaziavimo principu-kuo maziau naudoti stabdi,butent dar ir del dazno stabdymo mieste kuro sanaudos gerokai didesnes nei uzmiestyje...na,pameginau populiariai paaiskinti,nezinau,ar ka supratai... blush2.gif

Na pagal tokį nusakytą atvejį tai galim suprasti, kad pagal mitus... Atleidus akceleratoriaus pedalą į variklį yra nutraukiamas kuro padavimas kol apsukos nenukrenta <1000 RMP; kai pasiekiama ši riba tada kompas paduodą tam tikrą dalį kuro, kad būtų palaikomas variklio darbas (bet kuro sąnaudos čia minimalios nes gazas atleistas) (ir dar jei važiuoji laisvu ir tai realiai kuro sunaudoji net daugiau, o apie mašinos stabilumą nėra net ką sakyt)... Stabdant tiek varikliu (žeminant pavaras) tiek stabdžiais (neišiungiant pavaros) kuro sąnaudos tokios pat ir nereik čia nusišnekėt kad stabdant stabdžiais reik varikliui dar papildomo kuro padavimo... Stabdymas varikliu teigiamas tik šiais atvejais:
1. Kuomet slidus kelias, nes stabdant varikliu neužblokuosi ratų.
2. Kuomet važiuoji nuo stataus kalno taip nedegini be reikalo stabdžių (tiksliau stabdžių kaladėlių)
3. Kuomet važiuoji gerai žinomu mašrutu ir jau iš anksto žinai kada reiks greitį sulėtint tuomet yra kažkokia logika kai tarkim yra nedidelis posukis ir tau tereik iš 3 perjungt į 2 kad sklandžiai galėtum pasukti; arba kuomet artėji prie sankrižos ir matai, kad ten jau dega raudonas tai tada gali žemint pavaras tam kad nereiktu sustoti ir galėtum tik prilėtinus pajudėti toliau; kad išlaikyt saugų atstumą pažeminti pavarą.
4. Kuomet esi ralio asė ir kad stabdžiai atidirbtų visą trasą stabdai varikliu... biggrin.gif

O mieste kuomet intensyvus eismas sustojant prieš sankryžas stabdyti varikliu ir junginėt bėgius iš 4 --> 3 --> 2 --> 1 tai čia absurdas biggrin.gif nebent vairuodama ryškiai neturi ką veikti, kad bereikalingai laiką gaišti ir nei kiek negaili pavarų dėžės ir variklio smile.gif Laiko atžvilgiu ką greičiau atlikti ar švelniai nuspaudus stabdžio pedalą reguliuoti automobilio greitį ir jeigu prireikus dar visai nesustojus perjungti žemesnę pavarą, kad vėl pajudėtum ar kaip tu sakai junginėt paeiliui pavaras? smile.gif

O kas dėl kuro sąnaudų tai jos didžiausios tuomet kai reikia pajudėti iš vietos ypač kai staigiai užmini gazą), nes juk tuomet reik įveikti inercijos jėga smile.gif Taip kad mieste ar stabdysi varikliu ar stabdžiais kuro sunaudojimo atžvilgiu rezultatas tas pats. Tik dažnas stabdymas varikliu labiau drožia mašina ir dažniau į autoservisą teks lankytis (ar tai pavarų dėže remontuot ar kokį variklį [pvz pasikeist nutrūkusi dirželį]) smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Rulle121 @ 2014 01 13, 22:48)

Neisiskaitei,apie ka rasiau-kalba ejo ne apie stabdyma varikliu,o apie pavaru zeminima-tai ne visai tas pats...kai stabdai varikliu-jungi zeminancia pavara ir ji stabdo,bet jei jungi zeminancia pavara del to,kad nukrito apsukos,iki,tarkim,1000,ir kad jas palaikyti darbiniame lygyje,kad variklis neprarastu darbines jegos-jungi zemesne...sujungti greitai pavaras-taip,vargas,kol to nemoki ir manai,kad tai nereikalinga ir nenaudinga ir uzima laiko,taip,gal gyvenime to ir nepanaudosi,bet mano asmenine nuomone,ismokti reiketu visko,ko tik galima,ir ypac ten,kur reikalas liecia sauguma...o galbut tau gyvenime pasitaikys tokia situacija,kur pravers butent tas dalykas,apie kuri manei,kad tai tik bereikalingas vargas,gal tik taip galesi gyvybe isgelbeti-o nemokesi...situaciju buna ivairiausiu,paziurek,kiek visiskai beprasmisku avariju mieste,kartais net nesupranti,kaip taip galima sugebeti...as turiu teise apie tai kalbet-jei ne papildomas mokymasis po teisiu gavimo ir igyti papildomi igudziai,siandien jau po zeme guleciau ko gerodar man nespejus suvokti pilnai situacijos rankos ir kojos sudirbo butent taip,kai reikejo-sudirbo gerai atidirbti igudziai smile.gif

Atleidus akceleratoriaus pedalą į variklį yra nutraukiamas kuro padavimas kol apsukos nenukrenta <1000 RMP;-apie ta pati as jau auksciau rasiau (vien del to verta vaziuoti ne is 4 i 2-a,o tolygiai mazinant pavaras-kad islaikyti ta riba),tik turetum zinoti,kad ivairiose masinose si riba skirtinga,pvz.,mano astroj-2000rpm.,naujoj toyotoj auris,kuria teko laime ismeginti-1500rpm,ir pan.-reikia ziureti,kokius duomenis pateikia gamintojas.

Beje,stabdant varikliu ir stabdziais kuro sanaudos niekaip negali buti tokios pacios-jos priklauso nuo daugelio veiksniu,ir kaip sakiau,pavaru zeminimas tai nera stabdymas varikliu-jei neturi tokio tikslo,tiesiog vaziuoji taip,kad kuo maziau reiketu naudoti stabdzius,ir pavara zemini tik tada,kai apsukos nukrenta iki tam tikro lygio-tolygus variklio darbas taupo kura,o kuo maziau kis apsukos-tuo labiau jis ir taupysis...be to,kaip sakiau,net jei ir nenaudoji to gyvenime-tai naudinga moketi...na,bet kiekvienam savo mirksiukas.gif
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2014 01 13, 23:31)
Neisiskaitei,apie ka rasiau-kalba ejo ne apie stabdyma varikliu,o apie pavaru zeminima-tai ne visai tas pats...kai stabdai varikliu-jungi zeminancia pavara ir ji stabdo,bet jei jungi zeminancia pavara del to,kad nukrito apsukos,iki,tarkim,1000,ir kad jas palaikyti darbiniame lygyje,kad variklis neprarastu darbines jegos-jungi zemesne...sujungti greitai pavaras-taip,vargas,kol to nemoki ir manai,kad tai nereikalinga ir nenaudinga ir uzima laiko,taip,gal gyvenime to ir nepanaudosi,bet mano asmenine nuomone,ismokti reiketu visko,ko tik galima,ir ypac ten,kur reikalas liecia sauguma...o galbut tau gyvenime pasitaikys tokia situacija,kur pravers butent tas dalykas,apie kuri manei,kad tai tik bereikalingas vargas,gal tik taip galesi gyvybe isgelbeti-o nemokesi...situaciju buna ivairiausiu,paziurek,kiek visiskai beprasmisku avariju mieste,kartais net nesupranti,kaip taip galima sugebeti...as turiu teise apie tai kalbet-jei ne papildomas mokymasis po teisiu gavimo ir igyti papildomi igudziai,siandien jau po zeme guleciau ko gerodar man nespejus suvokti pilnai situacijos rankos ir kojos sudirbo butent taip,kai reikejo-sudirbo gerai atidirbti igudziai smile.gif

Atleidus akceleratoriaus pedalą į variklį yra nutraukiamas kuro padavimas kol apsukos nenukrenta <1000 RMP;-apie ta pati as jau auksciau rasiau (vien del to verta vaziuoti ne is 4 i 2-a,o tolygiai mazinant pavaras-kad islaikyti ta riba),tik turetum zinoti,kad ivairiose masinose si riba skirtinga,pvz.,mano astroj-2000rpm.,naujoj toyotoj auris,kuria teko laime ismeginti-1500rpm,ir pan.-reikia ziureti,kokius duomenis pateikia gamintojas.

Beje,stabdant varikliu ir stabdziais kuro sanaudos niekaip negali buti tokios pacios-jos priklauso nuo daugelio veiksniu,ir kaip sakiau,pavaru zeminimas tai nera stabdymas varikliu-jei neturi tokio tikslo,tiesiog vaziuoji taip,kad kuo maziau reiketu naudoti stabdzius,ir pavara zemini tik tada,kai apsukos nukrenta iki tam tikro lygio-tolygus variklio darbas taupo kura,o kuo maziau kis apsukos-tuo labiau jis ir taupysis...be to,kaip sakiau,net jei ir nenaudoji to gyvenime-tai naudinga moketi...na,bet kiekvienam savo mirksiukas.gif

Na jeigu tu kalbi ne apie stabdymą varikliu tai tada nežinau apie ką mes čia kalbam biggrin.gif Pavaras pažeminti pagal apsukas manau kad visi mokam ir papildomo mokymosi tam nereik biggrin.gif Atleidi gazą automobilis suletėja jungi žemesnę pavarą tai čia viskas logišką ir aišku smile.gif Na bet jei ne taip supratau ką norėjai pasakyt tai sorry drinks_cheers.gif smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Rulle121 @ 2014 01 13, 23:49)
Na jeigu tu kalbi ne apie stabdymą varikliu tai tada nežinau apie ką mes čia kalbam biggrin.gif Pavaras pažeminti pagal apsukas manau kad visi mokam ir papildomo mokymosi tam nereik biggrin.gif Atleidi gazą automobilis suletėja jungi žemesnę pavarą tai čia viskas logišką ir aišku smile.gif Na bet jei ne taip supratau ką norėjai pasakyt tai sorry drinks_cheers.gif smile.gif

Aga biggrin.gif bet diskusija idomi gavosi drinks_cheers.gif
Atsakyti
Sveikos 4u.gif

Jungiuosi ir as prie besimokanciuju burio smile.gif Kol kas dar neturiu net teorijos issilaikiusi,rytoj 8tas vairavimas.Kazkaip tas vairavimas nera be galo baisus,neskaitant parkavimo biggrin.gif ,bet su teorija,tai ne kazka..Nors maniau,kad turetu buti atvirksciai smile.gif Jau tris kartus laikiau iskaita ir niekaip.. doh.gif Norejau pasiteirauti ar ir jusu mokyklose iskaitos yra pries egzamina,ten kur maximum 3 klaidas padaryt galima ar cia ne visur taip? 4u.gif
Atsakyti