Įkraunama...
Įkraunama...

Besimokančioms vairuoti

QUOTE(EM84 @ 2014 01 12, 15:58)
Sveikutės, egzamina:laikysiu sausio 17d. Na jau antra katta ax.gif  Gal kas žinote, kokios įdomybės atsirado dėl to eco vairavimo? Nes mokiausi dar pagal sena sistema blink.gif  Pvz. gal atsirado nauju kl.prieš praktinį vairavimą su juo susijusių? Na įsibėgėjimą darydavau su pirma pavara, dabar gal jau reikia ir antrą įsijungti dėl apsukų ...?


Na naujų jokių klausimų kaip ir neuždavė, o įsibėgėjimą darant, man visad reikdavo 2 įsijungt... g.gif
Atsakyti
QUOTE(ieva114 @ 2014 01 12, 20:09)
Na naujų jokių klausimų kaip ir neuždavė, o įsibėgėjimą darant, man visad reikdavo 2 įsijungt...  g.gif


Mano mokykloj mokino su pirma tik,klausiau del antros sake antra jungiama,kada ilgesne ta trasa mirksiukas.gif
Atsakyti
QUOTE(Donma @ 2014 01 12, 19:32)
Mano mokykloj mokino su pirma tik,klausiau del antros sake antra jungiama,kada ilgesne ta trasa mirksiukas.gif

Na as taip pat su pirma:buvau mokinama, bijau, kad perjungiant antra visai susivelsiu ir nespesiu sustabdyti ... Na reik tiketis, kad:labai nenuskausmins dėl tos pirmos ... smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Donma @ 2014 01 12, 20:32)
Mano mokykloj mokino su pirma tik,klausiau del antros sake antra jungiama,kada ilgesne ta trasa mirksiukas.gif

Su pirma nepasieksi 30-40 km/h greičio smile.gif Visada jungdavau 2 pavarą ir tai kartais nepasiekdavau 30 km/h greičio nes mokyklos aikštelėje šiek tiek trumpesnis kelias buvo nei Regitroje smile.gif Juk tiek pagal tą eco tiek optimaliausia perjungti pavarą kai pasieki 2000 rmp... tai jei įsibėgėji 1 pavara tik tai kokias tada apsukas pasieki?
Atsakyti
QUOTE(verbus @ 2014 01 12, 13:23)
Mane siandienai labiausiai gazdina parkavimas ypac lygiagretus,nuvaziavau i regitra pastebeti kaip vyksta,taisosi taisosi,bet pataiko.dabar po nauju pasirodo jei aiksteleje padarai kritine turi galimybe isvaziuoti i gatve zinodamas visvien,kad esi egzamino neisilaikes.pajusti kaip vyjksta gatveje vairavimas gal ir gerai.oras taip bjursta,o as bandysiu laime 14d sausio.labiausiai noreciau is aiskteles isvaziuoti smile.gif


Mano mama turi teises ir gan gerai vairuodavo, bet jau ilga laika nevairuoja, tai sako jai sunkiausia dabar butu parkavimas, jei vel reiketu vairuoti. Linkiu Jums sekmes 4u.gif

Merginos, o gal patarsite kokia svetaine is kurios patogu mokintis KET ir testus spresti? Radau keleta, bet gal dar ka nors pametesite, galima i AZ, kad netersti temos 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(EM84 @ 2014 01 12, 15:58)
Sveikutės, egzamina:laikysiu sausio 17d. Na jau antra katta ax.gif  Gal kas žinote, kokios įdomybės atsirado dėl to eco vairavimo? Nes mokiausi dar pagal sena sistema blink.gif  Pvz. gal atsirado nauju kl.prieš praktinį vairavimą su juo susijusių? Na įsibėgėjimą darydavau su pirma pavara, dabar gal jau reikia ir antrą įsijungti dėl apsukų ...?


Labas, penktadienį išilaikiau praktikos egzaminą iš antro karto. Apie Eco vairavimą nebuvo nė žodžio. Įsibėgėjimas pirma pavara.
Be to prastas oras - privalumas! Jei pilna sniego - gatvėse nesimato ištisinių linijų ant kurių negalima užvažiuoti smile.gif Bet kokiu kitu prastu oru greitis turi būti saugesnis, t.y. ne maximaliai leidžiamas. Kai laikiau egzamina lijo gana stipriai. Egzaminuotojas prieš egzaminą lyg tarp kitko pasakė, kad labai svarbu atkreipti dėmesį į tai, kad prastomis oro sąlygomis reikia rinktis saugų greitį smile.gif Kitaip sakant, užsiminė, kad galima važiuoti lėčiau nei įpratu atveju.
VAžiavau pirmą karta su Hyundajumi, o antra su Fordu. Fordas patiko labiau smile.gif Bet visais atvejais stabdžiai ten laaabai jautrūs. Tai reikėtų turėti mintyje ne tik stabdant bet ir atleidinėjant stabdžio pedalą ax.gif
Sėkmes
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Dzhine: 13 sausio 2014 - 09:06
QUOTE(EM84 @ 2014 01 12, 17:58)
Sveikutės, egzamina:laikysiu sausio 17d. Na jau antra katta ax.gif  Gal kas žinote, kokios įdomybės atsirado dėl to eco vairavimo? Nes mokiausi dar pagal sena sistema blink.gif  Pvz. gal atsirado nauju kl.prieš praktinį vairavimą su juo susijusių? Na įsibėgėjimą darydavau su pirma pavara, dabar gal jau reikia ir antrą įsijungti dėl apsukų ...?


Įdomybių yra visokių - ir pavaros, ir įsibėgėjimas ne nuo linijos o iki jos (per liniją jau važiuoji trečia pavara, o nuo jos pradedi stabdyt - ten ir metrai surašyti kiek dabar bus stabdymui), ir manevrai nebe aikštelėj, o mieste... tik niekas tiksliai nežino nuo kada viskas prasidės g.gif patvirtinta lyg nuo sausio 1 d., bet kiek žinau dar nėra griežtai pagal naujus reikalavimus vertinama.
Regitros puslapyje jau paskelbti nauji vertinimo kriterijai
Atsakyti
QUOTE(Rulle121 @ 2014 01 13, 00:26)
Su pirma nepasieksi 30-40 km/h greičio smile.gif Visada jungdavau 2 pavarą ir tai kartais nepasiekdavau 30 km/h greičio nes mokyklos aikštelėje šiek tiek trumpesnis kelias buvo nei Regitroje smile.gif Juk tiek pagal tą eco tiek optimaliausia perjungti pavarą kai pasieki 2000 rmp... tai jei įsibėgėji 1 pavara tik tai kokias tada apsukas pasieki?


Man mokykloj instruktorius neleisdavo antros jungti - iš pradžių automatiškai norėdavosi, jis sakydavo - nespėsi, net negalvok... dėl tų apsukų - tai parašyta, kad čia taikoma normaliai, kely važiuojant - kaip man sako instruktorius, kad "nezirzint" variklio ilgą atstumą. Kiek aš supratau paskaičius naujus reikalavimus, tai tas įsibėgėjimas ir sustojimas bus kitoks - iki linijos reikės įsibėgėt ir įsijungt trečią pavarą, o nuo linijos jau stabdyt....

Aš tai nesupratau vieno punkto iš naujų reikalavimų:
2.5.4.2. prieš sustojant, be reikalo nejungti žemesnės pavaros;
...nes mane mokė žemint pavaras visada prieš sustojant g.gif
Atsakyti
QUOTE(zuikis5 @ 2014 01 13, 09:23)
Įdomybių yra visokių - ir pavaros, ir įsibėgėjimas ne nuo linijos o iki jos (per liniją jau važiuoji trečia pavara, o nuo jos pradedi stabdyt - ten ir metrai surašyti kiek dabar bus stabdymui), ir manevrai nebe aikštelėj, o mieste... tik niekas tiksliai nežino nuo kada viskas prasidės  g.gif  patvirtinta lyg nuo sausio 1 d., bet kiek žinau dar nėra griežtai pagal naujus reikalavimus vertinama.
Regitros puslapyje jau paskelbti nauji vertinimo kriterijai

Na smagumynai laukia... Kažkaip viskas:lb.greitai pasikeitė. Mano galva, tiems, kurie mokymus baigė iki sausio 1d. šie reikalavimai neturėtų būti taikomi. Na bet čia tik mano nuomonė, o jiems atrodo kitaip:)
Papildyta:
QUOTE(zuikis5 @ 2014 01 13, 10:55)
Man mokykloj instruktorius neleisdavo antros jungti - iš pradžių automatiškai norėdavosi, jis sakydavo - nespėsi, net negalvok... dėl tų apsukų - tai parašyta, kad čia taikoma normaliai, kely važiuojant - kaip man sako instruktorius, kad "nezirzint" variklio ilgą atstumą. Kiek aš supratau paskaičius naujus reikalavimus, tai tas įsibėgėjimas ir sustojimas bus kitoks - iki linijos reikės įsibėgėt ir įsijungt trečią pavarą, o nuo linijos jau stabdyt....

Aš tai nesupratau vieno punkto iš naujų reikalavimų:
2.5.4.2. prieš sustojant, be reikalo nejungti žemesnės pavaros;
...nes mane mokė žemint pavaras visada prieš sustojant  g.gif

Db.teko važiuoti ir instruktorius paaiškino, kad likus mždg.10m.iki sustojimo vietos, galima kalt laisva bėgi ir sustoti nežeminant pavarų. Tačiau sakė tuo nepiktnaudžiauti ir geriau iš kokios 4 pavaros laisvo nekalt. Na spėju čia yra kalba apie eco vairavimą, kai reikia iš anksto numatyti savo manevrus, vertinti situaciją.
Atsakyti
QUOTE(EM84 @ 2014 01 13, 16:30)
Na smagumynai laukia... Kažkaip viskas:lb.greitai pasikeitė. Mano galva, tiems, kurie mokymus baigė iki sausio 1d. šie reikalavimai neturėtų būti taikomi. Na bet čia tik mano nuomonė, o jiems atrodo kitaip:)
Papildyta:

Db.teko važiuoti ir instruktorius paaiškino, kad likus mždg.10m.iki sustojimo vietos, galima kalt laisva bėgi ir sustoti nežeminant pavarų. Tačiau sakė tuo nepiktnaudžiauti ir geriau iš kokios 4 pavaros laisvo nekalt. Na spėju čia yra kalba apie eco vairavimą, kai reikia iš anksto numatyti savo manevrus, vertinti situaciją.


Tai vat šitoj vietoj man galai ir nesueina... Eco yra iš anksto numatyt ir palaipsniui mažint greitį, žemint pavaras, o čia kaip ir nežemint reikalauja g.gif Su laisva pavara tai irgi susiję - tipo važiuoji žeminant pavaras, ir kai jau visai privažiuoji, tada tik išmini sankabą ir pririedi iki sustojimo. Tikrai geriau nepiktnaudžiaut su laisva pavara, nes liko tos nelemtos 3 sekundės ir nedaugiau, kai koja gali būt ant sankabos doh.gif
Atsakyti
QUOTE(zuikis5 @ 2014 01 13, 15:44)
Tai vat šitoj vietoj man galai ir nesueina... Eco yra iš anksto numatyt ir palaipsniui mažint greitį, žemint pavaras, o čia kaip ir nežemint reikalauja  g.gif  Su laisva pavara tai irgi susiję - tipo važiuoji žeminant pavaras, ir kai jau visai privažiuoji, tada tik išmini sankabą ir pririedi iki sustojimo. Tikrai geriau nepiktnaudžiaut su laisva pavara, nes liko tos nelemtos 3 sekundės ir nedaugiau, kai koja gali būt ant sankabos  doh.gif

Nu tik nereik čia su tuo palaipsniui mažinti pavaras... važiuoji su 3-4 bėgiu prieki matai, kad užsidega raudonas šviesoforo signalas tai nereik čia jokių pavarų žeminimo (privažiuoji arčiau sankrižos sulėtini ir sustoji; įsimeti laisvą; pasikeičia signalas į leidžiama jungi pirma pavarą ir važiuoji) smile.gif kuo mažesnė pavara tuo didesnio automobilio išvystoma galia, bet mažesnis greitis --> kuo didesnė išvystoma galia tuo didesnės kuro sąnaudos; taip kad kuo dažniau bereikalingai žeminsi pavaras ne tik trukdysi eismą bet dar ir degalų sanaudos didesnės bus smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Rulle121 @ 2014 01 12, 23:26)
Su pirma nepasieksi 30-40 km/h greičio smile.gif

Pirma pavara "traukia" iki 60km kazkur,jei variklis galingesnis-tai ir daugiau smile.gif jei konkreciai,kas liecia Vilniaus regitra-begejamasi pirma,nes takelis labai trumpas ir antros ten jungtis nebera kur...isibegeti galima iki 40-gazas dugnas/stabdis dugnas smile.gif
Atsakyti