Įkraunama...
Įkraunama...

Besimokančioms vairuoti

Tas pavaru jungimas sakyciu labai nuo auto priklauso.
As kai vaziuoju su hyundai tai prie 50 tik 4 jungiu. O vat su golfu jau ir 5 reik ijungt prie tokio greicio. Aisku dar tik mokausi.
O mum vakar dar ,,geresne,, zinia is regitros mokytojas parveze. Sake greitu laiku zada panaikint vaziavima aiksteleje. Visus aiksteles pratimus reikes gatvej atlikinet doh.gif
Labai tikiuosi spet issilaikyt pries pakeitimus. ax.gif
Atsakyti
QUOTE(noriu_keliauti @ 2014 03 27, 15:59)
Sveikos, besimokančios vairuoti  4u.gif

"Regitros" atstovas (cia http://www.youtube.c...?v=AbFQiGcP8AE) pasakoja, kad "Registra tikisi", jog laikant egzamina mokinys pavaras keistu kuo sparciau. Ir pamini pavyzdi - vaziuojant 50 km/h greiciu butu ijungta apie 5 pavara.

Ar jusu kas taip daro? manuoju atveju buna 3 arba  4 (priklauso nuo to, kas seks toliau - ar prieky zenklas "60", ar sankryza..). 5 as isvis nejungiu, net mieste lekdama ties 70. Kokie jusu iprociai?


Buvau pasimovus ant šito reportažo biggrin.gif kaip tik prieš egzaminą pasižiūrėjau, tai ir jungiau tas pavaras "kuo sparčiau"... ir taip pat sparčiai gavau nekritinių krūvą doh.gif
Buvau ir ketvirtą mieste įsijungus, ir penktą už miesto kur 70 važiavau ax.gif nors mačiau, kad apsukos net 1500 nesiekia, bet galvoju nu juk blogiau nebus, jei taip sako. O vat ir buvo...
Antrą kartą jau buvau gudresnė, mieste iki 50 važiavau trečia, už miesto iki 70 - ketvirta, vikas buvo gerai. Bet priklauso nuo mašinų,gal kituose miestuose Regitra kitokias mašinas turi, aš Vilniuj laikiau. Su savo benzinine ir nedidelio variklio tūrio galiu važiuot kaip ir sako - ten apsukos greit kyla
Atsakyti
QUOTE(zuikis5 @ 2014 03 27, 17:58)
Buvau pasimovus ant šito reportažo  biggrin.gif  kaip tik prieš egzaminą pasižiūrėjau, tai ir jungiau tas pavaras "kuo sparčiau"...  ir taip pat sparčiai gavau nekritinių krūvą  doh.gif
Buvau ir ketvirtą mieste įsijungus, ir penktą už miesto kur 70 važiavau  ax.gif nors mačiau, kad apsukos net 1500 nesiekia, bet galvoju nu juk blogiau nebus, jei taip sako. O vat ir buvo...
Antrą kartą jau buvau gudresnė, mieste iki 50 važiavau trečia, už miesto iki 70 - ketvirta, vikas buvo gerai. Bet priklauso nuo mašinų,gal kituose miestuose Regitra kitokias mašinas turi, aš Vilniuj laikiau. Su savo benzinine ir nedidelio variklio tūrio galiu važiuot kaip ir sako - ten apsukos greit kyla



O pirma karta, kaip ta klaida uzvadino? as turbut liksiu prie senu iprociu su 3-4 pavarom smile.gif
Papildyta:
QUOTE(v-inga @ 2014 03 27, 16:47)
Tas pavaru jungimas sakyciu labai nuo auto priklauso.
As kai vaziuoju su hyundai tai prie 50 tik 4 jungiu. O vat su golfu jau ir 5 reik ijungt prie tokio greicio. Aisku dar tik mokausi.
O mum vakar dar ,,geresne,, zinia is regitros mokytojas parveze. Sake greitu laiku zada panaikint vaziavima aiksteleje. Visus aiksteles pratimus reikes gatvej atlikinet  doh.gif
Labai tikiuosi spet issilaikyt pries pakeitimus.  ax.gif


Kazkodel abejoju, ar isiteisins smile.gif
Atsakyti
QUOTE(noriu_keliauti @ 2014 03 27, 22:14)
O pirma karta, kaip ta klaida uzvadino? as turbut liksiu prie senu iprociu su 3-4 pavarom smile.gif

Pavara i aukstesne reiketu jungti ne pagal greiti (nes visose masinose tai yra skirtingas +-10km dalykas),o pagal apsukas,universaliausia-pasieki 2000rpm ir jungi i aukstesne...zemyn-net nezinau,nes savo masinoje jungiu pagal variklio darba ir aplinkybes,leidziu kartais ir iki 1000 nukristi jei istraukia,bet siaip,sakyciau,jei nukrenta iki 1500 reiketu jau jungti zemesne. Zuikis siek tiek persistenge su ankstyvu jungimu,greiciausiai variklis neistrauke del ko prastejo trauka (traukos pamesti negalima,nes del to gali pakliuti i avarine situacija),ir todel buvo uzskaityta kaip klaidos. mano dukra kai laike vaziavo ir penkta ten kur 60 greitis,laike su hyunday,viskas buvo gerai...ir kai mokesi-po miesta daug kur 5 vazinejo,instruktorius taip reikalavo(mokesi su astrom ir su golf). As pati mieste irgi vazineju dazniausiai 4-5 pavarom,3 isibegejimui tik daugiau arba jei paskui autobusa tenka vilktis smile.gif
Atsakyti
QUOTE(noriu_keliauti @ 2014 03 27, 23:14)
O pirma karta, kaip ta klaida uzvadino? as turbut liksiu prie senu iprociu su 3-4 pavarom smile.gif


Klaidos buvo nekritinės, kad važiavau netinkamą pavarą įsijungus.
Man instruktorius irgi liepdavo ketvirtą jungt mieste, o egzaminuotojas pasakė, kad nereikia. Bet manau nuo situacijos ir mašinos viskas priklauso
Atsakyti
Na, aiskios daugumos nuomones.

denaxa, jus turbut dabar 1 juostoj retai uzsibunat, tai ir greiti galit didesni sau leist. as tai kaip vezliukas, kiekviena pamoka vaziuoju apie 45, nebent greicio zenklai leidzia zenkliai daugiau, tai kur man ta 5 pavara smile.gif beje, manyciau, pavaras aukstinti reiktu nesulaukus 2000 apsuku - tokiais atvejais instruktorius sako "jau velai keiti".

o ziurekit, dar toks klausimas. kai keiciat juostas, paziurit i veidrodelius + pasisukat akimirkai per peti? cia kazkada jau kalbejo merginos, kad ziuri per peti, ir kad regitra net "baude" nepaziurincius. tai as ir taip rpadejau daryt. o instruktorius sako - ne tik kad nereikia, bet ir negalima ("tai, ka gali pamatyt veidrodeliais, papildomai sukiotis nreikia, mat rizika, jog nepamatysi prieky kokios nors situacijos"). Tai kaip cia?? :?

Gal kitos pasidalinkit kokiom sunkesniom vietoj, bus visiem nauda:)
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo noriu_keliauti: 28 kovo 2014 - 11:56
QUOTE(noriu_keliauti @ 2014 03 28, 12:55)
Na, aiskios daugumos nuomones.

denaxa, jus turbut dabar 1 juostoj retai uzsibunat, tai ir greiti galit didesni sau leist. as tai kaip vezliukas, kiekviena pamoka vaziuoju apie 45, nebent greicio zenklai leidzia zenkliai daugiau, tai kur man ta 5 pavara smile.gif beje, manyciau, pavaras aukstinti reiktu nesulaukus 2000 apsuku - tokiais atvejais instruktorius sako "jau velai keiti".

o ziurekit, dar toks klausimas. kai keiciat juostas, paziurit i veidrodelius + pasisukat akimirkai per peti? cia kazkada jau kalbejo merginos, kad ziuri per peti, ir kad regitra net "baude" nepaziurincius. tai as ir taip rpadejau daryt. o instruktorius sako - ne tik kad nereikia, bet ir negalima ("tai, ka gali pamatyt veidrodeliais, papildomai sukiotis nreikia, mat rizika, jog nepamatysi prieky kokios nors situacijos"). Tai kaip cia?? :?

Gal kitos pasidalinkit kokiom sunkesniom vietoj, bus visiem nauda:)

Jei rikiuodamasi i kaire nepaziuresi per peti, fiksuos kritine klaida. Del desines, mes ir taip privalom laikytes desinio krasto, tad is kaires juostos i desine kazin ar mokydamasi rikiuosies, greiciau apvaziuodama kliuti vel turesi sugryzti prie desinio krasto pries tai pazvelgus i veidrodeli. Tokiu atveju man neliepia paziureti per peti
Atsakyti
QUOTE(Isabele @ 2014 03 28, 14:01)
Jei rikiuodamasi i kaire nepaziuresi per peti, fiksuos kritine klaida.


Atsisukus per petį nežiūrėjau nei karto, jokių klaidų Regitroj nefiksavo... rikiuojantis kažkaip instinktyviai pasuku galvą į šoną, kad pamatyt ar nėra mašinos šalia (ar kokio motociklininko), o atsisukus tai nebent kai atbuline (per egzą ir tą buvau pamiršus - tai nieko nesakė, užteko kad žvilgterėjau į veidrodėlį)
Atsakyti
QUOTE(zuikis5 @ 2014 03 28, 13:54)
Atsisukus per petį nežiūrėjau nei karto, jokių klaidų Regitroj nefiksavo... rikiuojantis kažkaip instinktyviai pasuku galvą į šoną, kad pamatyt ar nėra mašinos šalia (ar kokio motociklininko), o atsisukus tai nebent kai atbuline (per egzą ir tą buvau pamiršus - tai nieko nesakė, užteko kad žvilgterėjau į veidrodėlį)

paziuret per peti as suprantu ne visu kunu atsisukti, o kaip ir rasai, pasukti galva, kad pamatytum aklaja zona. Juk jeigu pasuksi galva taip, kad pamatytum tik gretimais vaziuojanacia masina, tai ne velnio tos aklos zonos nepamatysi smile.gif Jei instinktyviai sukinejai galva rikiuodamasi, tai kaip tau ta klaida galejo fiksuot, viska gerai darei wink.gif
Atsakyti
QUOTE(noriu_keliauti @ 2014 03 28, 12:55)
denaxa, jus turbut dabar 1 juostoj retai uzsibunat, tai ir greiti galit didesni sau leist. as tai kaip vezliukas, kiekviena pamoka vaziuoju apie 45, nebent greicio zenklai leidzia zenkliai daugiau, tai kur man ta 5 pavara smile.gif beje, manyciau, pavaras aukstinti reiktu nesulaukus 2000 apsuku - tokiais atvejais instruktorius sako "jau velai keiti".

Noriu keliauti-as nesu antraeilininke,vaziuoju greitai-taip,bet vaziuoju paprastai pirma(na,nebent vaziuoju laabai greitai-bet taip buna retai,stengiuosi nevirsyti daugiau kaip 15-20),i antra pereinu tik tada kai reikia pralenkti "vezliukus",o jei neiseina pralenkti-nedarau tragedijos ir vaziuoju ramiai is paskos atsiputus mirksiukas.gif Prie 45-taip,tada 4 pavara smile.gif O tie 2000-cia toks universalus variantas,tiksiantis visoms masinoms ir visiems egzaminatoriams,kol dar nejauti variklio-vairavimo pradzioje tikrai nelengva pajusti visus variklio darbo subtilumus ir kas jam patinka ar nepatinka...Realiai-taikai pagal masina ir situacija,pvz.,saviskeje lygioje vietoje,jei jauciu,kad variklis pagaves inercija-ir prie 1600 perjungiu,bet is 4 i 5 jungiu kai buna mazdaug 2200,nuo kalno-2000,nes tam turiu priezasti-penktas begis mano greiciu dezeje nuo kitos masinos (kito variklio),jis ilgesnis ir tarp 4 ir5 yra didelis skirtumas,per anksti perjungus gali neuztekti apsuku ax.gif taigi priklauso nuo konkrecios masinos ax.gif

Va su tuo ziurejimu per peti tai man idomiausia-ar nebutu paprasciau ismokyti busimus vairuotojus teisingai veidrodzius susireguliuot? g.gif Lengvuske-ne sunkiasvore,galima puikiausiai "issiversti" ir be aklu zonu (va krovinineje,autike-tai neimanoma,ir ten per peti,deja,nepasiziuresi),na,bet jei yra reikalavimas-privalu jo laikytis,ir aplamai-del saugumo geriau is pat pradziu iprasti dairytis daugiau,negu maziau,ir ismokti susiziureti viska-tikrai nepakenks 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(noriu_keliauti @ 2014 03 28, 04:55)
Na, aiskios daugumos nuomones.


o ziurekit, dar toks klausimas. kai keiciat juostas, paziurit i veidrodelius + pasisukat akimirkai per peti? cia kazkada jau kalbejo merginos, kad ziuri per peti, ir kad regitra net "baude" nepaziurincius. tai as ir taip rpadejau daryt. o instruktorius sako - ne tik kad nereikia, bet ir negalima ("tai, ka gali pamatyt veidrodeliais, papildomai sukiotis nreikia, mat rizika, jog nepamatysi prieky kokios nors situacijos"). Tai kaip cia?? :?

Gal kitos pasidalinkit kokiom sunkesniom vietoj, bus visiem nauda:)

Visada žiūriu per petį prieš rikiuojantis. Ir gerai, kad žiūriu, nes buvo atvejis, kai aš iš trečios, kita moteris iš pirmos vienu metu vos į antrą nepersirikiavom. Likau savo juostoje staigiai suktelejus atgal, nes tik aš pažiūrėjau per petį, o ji nuvarė net nemačius, kad vos avarijos nebuvo.
Man instruktorius įkalė žiūrėti. Pradžioje tiesa pasakius nespėdavau užfiksuoti ką matau per trumpą galvos pasukimą doh.gif Bet su laiku jau matosi per tą sekundę cool.gif


Papildyta:
QUOTE(denaxa @ 2014 03 28, 12:57)


Va su tuo ziurejimu per peti tai man idomiausia-ar nebutu paprasciau ismokyti busimus vairuotojus teisingai veidrodzius susireguliuot? g.gif  Lengvuske-ne sunkiasvore,galima puikiausiai "issiversti" ir be aklu zonu (va krovinineje,autike-tai neimanoma,ir ten per peti,deja,nepasiziuresi),na,bet jei yra reikalavimas-privalu jo laikytis,ir aplamai-del saugumo geriau is pat pradziu iprasti dairytis daugiau,negu maziau,ir ismokti susiziureti viska-tikrai nepakenks  4u.gif

įdomu kaip stebūklingai sureguliuoti veidrodžius, pamokyk g.gif
Atsakyti
QUOTE(Cornflake @ 2014 03 26, 10:16)
Berods Regitros puslapyje galima rasti vairavimo egzamino protokolą - nerandu kur  blush2.gif . Parašiau el. paštu jiems, atsakymo taip pat negaunu... Gal kas pagelbėsit?

Atidziai pasiknaisiok,ten suvedi asmens koda savo ir randi visa info,man ir tik is antrokart pavyko-radau viska.


Ir dar pasigirsiu,nors anoks cia pasigyrimas-isigijau masinyte,na puksiu-vadinu save keliu sasu,bet puksiu,kolkas marsrutas paprastas-nuo namu stoju i magistrale,ir per mega tiesiu keliu maunu link kaimuko,bet tai jau man pazanga-raminu save ir svarbiausia,kad vis praktika,mieste nevaziuoju,nes reikalo tokio kaip ir nera,o be tikslo maltis kazkaip nei siaip nei taip-nesu tiek turtinga,kad kura deginti,bet per savaite pavaziuoju savo marsrutu,nesenai dar,bet judu smile.gif
Atsakyti