QUOTE(noriu_keliauti @ 2014 03 28, 12:55)
denaxa, jus turbut dabar 1 juostoj retai uzsibunat, tai ir greiti galit didesni sau leist. as tai kaip vezliukas, kiekviena pamoka vaziuoju apie 45, nebent greicio zenklai leidzia zenkliai daugiau, tai kur man ta 5 pavara

beje, manyciau, pavaras aukstinti reiktu nesulaukus 2000 apsuku - tokiais atvejais instruktorius sako "jau velai keiti".
Noriu keliauti-as nesu antraeilininke,vaziuoju greitai-taip,bet vaziuoju paprastai pirma(na,nebent vaziuoju laabai greitai-bet taip buna retai,stengiuosi nevirsyti daugiau kaip 15-20),i antra pereinu tik tada kai reikia pralenkti "vezliukus",o jei neiseina pralenkti-nedarau tragedijos ir vaziuoju ramiai is paskos atsiputus

Prie 45-taip,tada 4 pavara

O tie 2000-cia toks universalus variantas,tiksiantis visoms masinoms ir visiems egzaminatoriams,kol dar nejauti variklio-vairavimo pradzioje tikrai nelengva pajusti visus variklio darbo subtilumus ir kas jam patinka ar nepatinka...Realiai-taikai pagal masina ir situacija,pvz.,saviskeje lygioje vietoje,jei jauciu,kad variklis pagaves inercija-ir prie 1600 perjungiu,bet is 4 i 5 jungiu kai buna mazdaug 2200,nuo kalno-2000,nes tam turiu priezasti-penktas begis mano greiciu dezeje nuo kitos masinos (kito variklio),jis ilgesnis ir tarp 4 ir5 yra didelis skirtumas,per anksti perjungus gali neuztekti apsuku

taigi priklauso nuo konkrecios masinos
Va su tuo ziurejimu per peti tai man idomiausia-ar nebutu paprasciau ismokyti busimus vairuotojus teisingai veidrodzius susireguliuot?

Lengvuske-ne sunkiasvore,galima puikiausiai "issiversti" ir be aklu zonu (va krovinineje,autike-tai neimanoma,ir ten per peti,deja,nepasiziuresi),na,bet jei yra reikalavimas-privalu jo laikytis,ir aplamai-del saugumo geriau is pat pradziu iprasti dairytis daugiau,negu maziau,ir ismokti susiziureti viska-tikrai nepakenks