QUOTE(Ute @ 2014 05 09, 08:51)
Pirmoje klasėje tokie didžiuliai išsilavinimo skirtumai tarp vaikų beveik visada bus nepriklausomai nuo darželio. Juk ir namuose labai skiriasi sąlygos.
Vis tik didžioji problema yra ne išsilavinimo skirtumai pradinėse klasėse, o tai, jei vaikas iš tiesų turi rimtesnių mokymosi sutrikimų. Tada jau kiek besivytum....
Taip, juk net ir vadovėlio tekstai - trimis būdais - vieni tiems, kurie tik skiemenuoti mokosi (pradėjom nuo šitų), kiti - kur pradeda skaityti, (pradėjom kokį lapkritį), puslapis - vaikams, kurie skaito laisvai. Irgi skaitėm, bet jau pavasarį. Realiai - skaityti išmoko vasarą po 1 klasės. 2 klasės viduryje skaitymas buvo 'klasės viduryje" - stiprioje klasėje.
O kai yra kažkoks mokymosi sutrikimas - antriems metams nepalieka. Netgi, jei kurso kartojimas turėtų prasmės.
QUOTE
Nors ir mokėjimas skaityti ne visada reiškia, kad esi žingsniu priekyje, mano Augustas atėjo mokėdamas, bet kažkaip užstrigo ir tie nemokantys greitai geriau žodžius bėrė nei jis
mokytoja sakė, kad čia gabių, bet pritinginčių mokytis bėda - jie gi tokie jau gudrūs, negi reikia kasdien kažką išmokti, kaip tiems kvaileliams? Ir trečioje klasėje, kai medžiagos - tikrai daug - rezultatai krinta.