Įkraunama...
Įkraunama...

Pradedančios vairuotojos

QUOTE(zuikis5 @ 2014 10 15, 13:33)
Aha, ir man taip buvo pačioj pradžioj vairavimo  drinks_cheers.gif Pasukau vairą jau užgesinus variklį, bet neištraukus raktelio - ir viskas, vairas užsiblokavo ir raktelis nei krust - nei pasukt, nei ištraukt  doh.gif  persigandau, skambinu  MB, sako atsargiai pabandyk išjudint vairą. Tai išsijudino, tada viskas atsiblokavo. Daugiau vairo stengiuos nesukinėt variklį užgesinus  biggrin.gif

Oi, as irgi nebelieciu jo biggrin.gif Va tik su vyru paskui kartu pabandem, parode jis man. Ir dar taip ir paklause - negi vairavimo mokykloj nemokino, kad uzsiblokuoja sukinejant vaira?? Arba nemokino arba pamirsau biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(Shalimar @ 2014 10 15, 12:22)
Raktelis nesisuko ikisus ji i spynele, nejudejo visai, nei per mm. Pradejo suktis tik is visu jegu bandant isjudinti vaira. Pasiziurekit internete, daugybei zmoniu tas yra nutike, jei jus nesat apie tai girdeje, dar nereiskia, kad taip nera smile.gif
Atleiskite, man tiesiog tas įtampto užrakto atrakinimas yra toks elementarus dalykas, kad net nekilo mintis, kad kažkam gali kilti problemos jį atrakinant. Ten juk elementaru - jis įsitempęs ir dėl to neišeina pasukti raktelio. Pasukate vairą nors ir per pusę cm, užraktas atsilaisvina ir sukasi raktelis. Lygiai taip pat kaip ir nelabai sureguliuotas duris užrakinant būna, kad reikia duris paspausti/patruakti, tam kad raktą pasukti išeitų.

Tai išeina visgi, kad automokyklose mokina milijonus visai nereikalingų dalykų, o apie vairo užraktus nieko nepasako?
Atsakyti
QUOTE(valkata @ 2014 10 15, 13:17)
Tai išeina visgi, kad automokyklose mokina milijonus visai nereikalingų dalykų, o apie vairo užraktus nieko nepasako?

Iš savo patirties galiu pasakyti, kad automokyklos moko išlaikyti egzaminą biggrin.gif O "gyvo" vairavimo ir visų kitų subtilybių tenka mokytis savarankiškai.
Atsakyti
QUOTE(Tikrė @ 2014 10 15, 13:34)
Iš savo patirties galiu pasakyti, kad automokyklos moko išlaikyti egzaminą biggrin.gif O "gyvo" vairavimo ir visų kitų subtilybių tenka mokytis savarankiškai.

Man irgi to nepasake mokykloje. ta supratau tik pati susidurus .. bet salia bolis buvo.parode man,kaip atsiblokint smile.gif

Valkata.. toks elementarus dalykas, kad net nekilo mintis, kad kažkam gali kilti problemos jį atrakinant kaip gerai..kad gimei su visa informacija galvoje wink.gif
Atsakyti
QUOTE(Dark Elf @ 2014 10 16, 17:33)
kaip gerai..kad gimei su visa informacija galvoje wink.gif

Na tarkim mano vyras sako, kad gime jau mokedamas vairuoti biggrin.gif

Atsisedu siandien masinon, prisegu mazaja, pradedu vaziuoti. Jauciu, kazkas kutena ant kaklo. Paziuriu - VABALAS nenormalaus dydzio kojom wacko.gif Gerai, kad nespejau isvaziuoti i gatve.. Atidarau duris, draskausi visa, i plaukus isivele.. Dreba kojos, sedu vaziuoti toliau - antras galvoj.. Issokau is masinos, purciausi visa, atrakcija aplinkiniams doh.gif Issityrinejau kiek galejau, nuvaziavau, bet jau neramiai doh.gif Mano parkingas yra po alyvuoges medziu, negana, kad masina pastoviai apkritusi alyvuogem, ir ziedadulkes prilimpa, pauksciai jame sededami apsi***, tai dar tokio gerio truko doh.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Shalimar: 16 spalio 2014 - 16:45
QUOTE(Dark Elf @ 2014 10 16, 16:33)
Valkata..  toks elementarus dalykas, kad net nekilo mintis, kad kažkam gali kilti problemos jį atrakinant kaip gerai..kad gimei su visa informacija galvoje wink.gif
Kaip ten bebūtų, kai keliolika metų važinėji keleivio vietoje, tai, jei domiesi, pamatai viską - ir kaip vairas atblokuojamas, ir kaip važiuoti reikia, kada pavaras perjungti reikia, kaip reikia persirikiuoti, kaip lenkti ir t.t. ir pan. Aišku, galima tuos keliolika metų važinėti visiškaip nekreipiant dėmesio į tai, kaip yra valdomas automobilis. Tada išties būna sunku ir mokintis ir važinėti pradėt smile.gif

Beje, geriau būtų padiskutuoti apie KET pakeitimus, daug neblogų naujovių, man labai patiko viena tokia, nelabai kitur paminėta - KET dabar aiškiai pasakyta, kad posūkį rodyti reikia prieš stabdant. Tik, bijau, kad už šito punkto pažeidimą niekas nebaus, kaip ir dabar nebaudžia už posūkių nerodymą...
Atsakyti
QUOTE(valkata @ 2014 10 16, 21:49)

Beje, geriau būtų padiskutuoti apie KET pakeitimus, daug neblogų naujovių, man labai patiko viena tokia, nelabai kitur paminėta - KET dabar aiškiai pasakyta, kad posūkį rodyti reikia prieš stabdant. Tik, bijau, kad už šito punkto pažeidimą niekas nebaus, kaip ir dabar nebaudžia už posūkių nerodymą...


Va sitas ir man labai patinka,nerealiai patinka smile.gif Aisku,kad nebaus,bet jei tokiam ivaziuosi i sikna ir turesi registratoriu,manau,kad apkaltintas gali buti atliekantis klaidinga manevra,arba bent jau pripazinta abipuse kalte ax.gif
Papildyta:
QUOTE(valkata @ 2014 10 15, 11:35)


Papildyta:
Aš tai nesuprantu kame problema imti ir pralenkti tą antraeilininką pirma juosta? Lietuvoje juk tas nedraudžiama.


Problema,tuo atveju,kai antraeilininkas laikosi viens prie vieno greta tokiu paciu greiciu vaziuojancio pirmoje juostoje-kai visa kita abieju juostu dalis visiskai laisva ax.gif Nu neperskrisi juk doh.gif Kitu atveju,aisku-ne problema.Bet dazniausiai buna butent tas pirmasis atvejis ax.gif Ir dar,kaip taisykle-99 proc. antraeilininku privaziavus sankryza prireikia sukti butent i desine-jie ta daro kirsdami per visa kelia skersai ir butinai be posukiu ir kazkam pries nosi ax.gif Kyla naturalus klausimas-kokio velnio tada ropoti ta antra juosta? doh.gif
Papildyta:
QUOTE(valkata @ 2014 10 15, 14:17)

Tai išeina visgi, kad automokyklose mokina milijonus visai nereikalingų dalykų, o apie vairo užraktus nieko nepasako?


Daugumoj mokyklu-nemokina...Manes irgi nemokino,ir teko suzinoti ta paciu ziauriausiu budu (nelinkeciau niekam tokio "nuotykio"),trecia savarankisko vairavimo para...truko generatoriaus dirzelis,ant patempimo degalineje "susitranzavom" fura su autobusu,mus prikabino prie autobuso...vnz.,vairas uzsiblokavo tempiant,per stebukla likom gyvos ir sveikos,per stebukla autiko vairuotojas reikamu momentu paziurejo i veidrodi ir pamate besiblaskancia ir besidauzancia i atitvarus (uz kuriu zemai zemai buvo kazkoks vandens telkinys) masina...per stebukla nebuvo tuo metu autostradoje kitu automobiliu...nuo stabdymo perkreiptais ratais issilyde kalpokai ir itruko stabdziu diskai...apie toki dalyka kaip vairo blokavimasis nebuvau isvis girdejusi,seimoje vairuojanciu nebuvo...taigi...dziaukites,kam uzsiblokavo kieme...Viska apie uzrakto blokavimasi paaiskino autiko vairuotojas,ir kad tempimo metu rakteli reikia pasukti i pirma padeti-tam,kad jis neuzsiblokuotu (jam i galva neatejo,kad galiu to nezinoti,nors sakiau,kad tik trecia diena vairuoju)...patirtis tai neduok Dieve,sakau,nelinkeciau niekam...
Atsakyti
QUOTE(Shalimar @ 2014 10 16, 16:44)
Na tarkim mano vyras sako, kad gime jau mokedamas vairuoti biggrin.gif

Atsisedu siandien masinon, prisegu mazaja, pradedu vaziuoti. Jauciu, kazkas kutena ant kaklo. Paziuriu - VABALAS nenormalaus dydzio kojom wacko.gif

biggrin.gif isivaizduoju kaip klykiai.. bet gerai ,kad pastebejai.. nekoks jausmas ..pajaust tai vairuojant..
dziaugiuos kad sitoje masinoje turiu kondiske.. nes..vasara dar vazinejau sena masina.. kur kondiskes nera.. ir i stovincia.. iskrido didziausias bitinas.. man iskart sokas.. duzgia kaip sraigtasparnis.. as avarine isijungiau ir nejudu.. man pypsi.. apvaziuoja..o as kaip mirus sedejau.. isbalus .. isskrido.. noriu uzdaryt langus.. o tas vel iskrido.. o man uzdarinet langa rankiniu budu.. pasilenkus..ir vel sustingus. Meldziaus kad neikastu ir i plaukus neisiviniotu.. nes toks kaip ikastu.. tai puse galvos istintu. Ir ju ikandimai buna mirtini..Fui fui. Vos verkt nepradejau. Stovejau 10min. O jis iskrenda atskrenda.. iskrenda ir vel atskrenda. O ir biesint jo visiskai noro nebuvo..
Atsakyti
QUOTE(valkata @ 2014 10 16, 20:49)
Beje, geriau būtų padiskutuoti apie KET pakeitimus, daug neblogų naujovių, man labai patiko viena tokia, nelabai kitur paminėta - KET dabar aiškiai pasakyta, kad posūkį rodyti reikia prieš stabdant. Tik, bijau, kad už šito punkto pažeidimą niekas nebaus, kaip ir dabar nebaudžia už posūkių nerodymą...


gal galima apie šitą punktą plačiau padiskutuot? g.gif

88. Vairuotojas privalo įspėti atitinkamos krypties posūkių šviesos signalais, o jeigu šviesos signalizacijos nėra arba ji sugedusi – ranka:
88.1. prieš pradėdamas važiuoti ir prieš sustodamas;


šis punktas jau galiojo 2012 m. pabaigoj, kai aš dar tik mokiaus važiuoti, o gal ir dar anksčiau.

ar čia turi kokia kita situacija omeny?

kitas mane sugluminęs "pakeitimas": kad įvažiuojant į žiedą nereikia rodyti posūkio, o išvažiuojant reikia. koks čia pakeitimas? prieš du metus mane taip ir mokė važiuot žiedu g.gif įvažiuojant nerodoma, nebent išvažiuotum pirmam išvažiavime, o išvažiuojant visada dešinysis posūkis.
Atsakyti
QUOTE(Gemma @ 2014 10 17, 09:22)
gal galima apie šitą punktą plačiau padiskutuot?  g.gif

88. Vairuotojas privalo įspėti atitinkamos krypties posūkių šviesos signalais, o jeigu šviesos signalizacijos nėra arba ji sugedusi – ranka:
88.1. prieš pradėdamas važiuoti ir prieš sustodamas;


šis punktas jau galiojo 2012 m. pabaigoj, kai aš dar tik mokiaus važiuoti, o gal ir dar anksčiau.

ar čia turi kokia kita situacija omeny?

kitas mane sugluminęs "pakeitimas": kad įvažiuojant į žiedą nereikia rodyti posūkio, o išvažiuojant reikia. koks čia pakeitimas? prieš du metus mane taip ir mokė važiuot žiedu  g.gif įvažiuojant nerodoma, nebent išvažiuotum pirmam išvažiavime, o išvažiuojant visada dešinysis posūkis.

Įkišiu savo trigrašį biggrin.gif :
Įspėjamieji signalai turi būti pradėti rodyti iš anksto prieš manevrą (stabdymą, susijusį su manevru) ir baigti tuojau pat po manevro (signalizuoti ranka galima baigti prieš pat manevrą). Signalą reikia rodyti taip, kad jis neklaidintų kitų eismo dalyvių. Posūkių šviesos signalai nerodomi įvažiuojant į sankryžą, kurioje eismas vyksta ratu.
Turima ši situacija galvoje, kuomet signalas rodomas prieš manevrą.
Jei atvirai nepamenu kokia formuluotė buvo anksčiau, bet kad rodomas signalas neturėjo klaidinti, tai tikrai buvo. Gal tiesiog nebuvo užtvirtinta?
Kaip ir su važiuojant žiedu. KET niekada nebuvo tai užtvirtinta, tik mokyklose išaiškindavo kada rodyti posūkį važiuojant žiedu. Bet stebint kas vyksta gatvėse, panašu, kad į vieną ausį įėjo pro kitą išėjo. Tą parodė ir nacionalinis KET egzaminas, kur ties panašiu klausimu (apie eismą ratu) dauguma susimovė. Todėl dabar tai įrašyta į KET.
Kaip ir su žalia rodykle. Atrodo elementaru, juk jei dega raudona, žalia rodyklė nesuteikia pirmenybės, turi sustoti, apsidairyti, visus praleisti. Bet ar visi taip daro?

Beje, tos kurios mokotės vairuoti gal galėtumėte paklausti instruktorių kaip elgtis tokioje situacijoje: suku į kairę, bet nėra atskiros sekcijos, tad praleidžiu iš priekio važiuojančius. Priešpriešinėje eismo juostoje yra žalia rodyklė. Kai užsidega raudona, aš vis dar sankryžoje, tad turiu teisę baigti manevrą. Ar mane privalo praleisti sukantys į dešinę (jiems juk dega raudona, o žalia rodyklė nesuteikia pirmumo)? Aš manau, kad taip, bet vat kiti vairuotojai taip nemano ir kartais tenka trukdyti eismą ir jaučiuosi lyg būčiau kalta. Ko gero ši taisyklė dėl žalių rodyklių išspręs ir šią problemą g.gif
Papildyta:
QUOTE(valkata @ 2014 10 15, 14:17)
Tai išeina visgi, kad automokyklose mokina milijonus visai nereikalingų dalykų, o apie vairo užraktus nieko nepasako?

Na čia kaip pažiūrėsi. Kai ateini mokytis vairuoti, o apie vairavimą supratimas yra 0, tai viskas ką moko yra naudinga. O kadangi esi be patirties, tai nežinai ir ko dar paklaust ar kokių situacijų gali būti. O instruktorius vis viena jau vairuotojas su patirtim ir kartais jam net į galvą nešauna, kad to ar ano gali nežinoti.
Man niekada nebuvo užsiblokavęs vairas, nors vairuoju jau 7 metai. O ir dabartinėje mašinoje toks dalykas nelabai įmanomas, nes ne įprastu raktu užvedama. Apie tokį dalyką sužinojau atsitiktinai internete ieškodama informacijos apie vairavimą esant laisvai pavarai (juk yra mėgėjų nuo kalno taip nuriedėti).
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo pikkolo: 17 spalio 2014 - 09:36
QUOTE(pikkolo @ 2014 10 17, 11:35)
Įkišiu savo trigrašį biggrin.gif :
...
Jei atvirai nepamenu kokia formuluotė buvo anksčiau, bet kad rodomas signalas neturėjo klaidinti, tai tikrai buvo. Gal tiesiog nebuvo užtvirtinta?
Kaip ir su važiuojant žiedu. KET niekada nebuvo tai užtvirtinta, tik mokyklose išaiškindavo kada rodyti posūkį važiuojant žiedu.

Beje, tos kurios mokotės vairuoti gal galėtumėte paklausti instruktorių kaip elgtis tokioje situacijoje: suku į kairę, bet nėra atskiros sekcijos, tad praleidžiu iš priekio važiuojančius. Priešpriešinėje eismo juostoje yra žalia rodyklė. Kai užsidega raudona, aš vis dar sankryžoje, tad turiu teisę baigti manevrą. Ar mane privalo praleisti sukantys į dešinę (jiems juk dega raudona, o žalia rodyklė nesuteikia pirmumo)? Aš manau, kad taip, bet vat kiti vairuotojai taip nemano ir kartais tenka trukdyti eismą ir jaučiuosi lyg būčiau kalta. Ko gero ši taisyklė dėl žalių rodyklių išspręs ir šią problemą g.gif



Aš jau nesimokau, bet neseniai mokiausi - tai dėl signalo rodymą PRIEŠ PRADEDANT MANEVRĄ - tikrai taip, mus jau taip mokė ir taisyklėse tai buvo parašyta.
Dėl važiavimo žiedu - dabar tik įrašyta apie žiedines sankryžas, kad užakcentuot. Anksčiau tebuvo apie paprastas sankryžas, o žiedinę mums liepė įsivaizduot kaip paprastą ir atitinkamai rodyt signalus. Todėl man iš pradžių labai keistai atrodydavo kas stovi prie žiedo įsijungęs kairį posūkį - vis atrodydavo, kad ruošiasi prieš eismą važiuot doh.gif Dabar kažkaip nebekreipiu dėmesio, bet man rodos tai taip įaugę į kraują daug kam, kad niekas nebeišmuš... Pusė stovinčių vis tiek mirksi, kad į kairę važiuos...

Jūsų aprašytoj situacijoj tai net kalbos nėra, kad turi praleist - žalia rodyklė nesuteikia visiškai jokio pirmumo, o raudona šviesa įpareigoja praleisti visus... Turbūt tas irgi dabar dar labiau turėtų užsiakcentuoti. O įvažiavus į sankryžą esant leidžiamam signalui manevrą pabaigti turit teisę ir net privalot:

165. Įsijungus leidžiamajam šviesoforo signalui, vairuotojas privalo duoti kelią transporto priemonėms, išvažiuojančioms iš sankryžos važiuojamųjų dalių sankirtos numatyta kryptimi (jeigu manevras pradėtas, kai jų krypties signalas buvo leidžiamasis), ir praleisti baigiančius pereiti važiuojamąją dalį pėsčiuosius.
166. Vairuotojui, įvažiavusiam į važiuojamųjų dalių sankirtą pagal leidžiamąjį šviesoforo signalą, leidžiama važiuoti numatyta kryptimi, kad ir koks būtų šviesoforo signalas išvažiuojant iš sankryžos. Tačiau jeigu sankryžoje prieš pakeliui esančius šviesoforus yra „Stop“ linija (kelio ženklas „Stop“ linija“), vairuotojas turi paisyti kiekvieno šviesoforo signalo.
167. Važiuodamas kryptimi, kurią rodo rodyklė, įjungta papildomoje šviesoforo sekcijoje kartu su geltonu arba raudonu signalu, vairuotojas privalo duoti kelią iš kitų krypčių pagal leidžiamąjį šviesoforo signalą važiuojančioms transporto priemonėms.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo zuikis5: 17 spalio 2014 - 10:07
QUOTE(denaxa @ 2014 10 16, 21:17)
apie toki dalyka kaip vairo blokavimasis nebuvau isvis girdejusi,seimoje vairuojanciu nebuvo...taigi...dziaukites,kam uzsiblokavo kieme...Viska apie uzrakto blokavimasi paaiskino autiko vairuotojas,ir kad tempimo metu rakteli reikia pasukti i pirma padeti-tam,kad jis neuzsiblokuotu (jam i galva neatejo,kad galiu to nezinoti,nors sakiau,kad tik trecia diena vairuoju)...patirtis tai neduok Dieve,sakau,nelinkeciau niekam...


Vargeli siaubeli blink.gif
Mano istorija apie galimą vairo užrakinimą linksma. Apie tai man jau seniai seniai papasakojo bendradarbis po keisto nutikimo, dar kai buvau visai jauna ir šiek tiek važinėjau su tėčio ascona. Taigi bevažiuodama į darbą, užsukau prie kioskelių kažko nusipirkti ir kažkodėl ištraukiau raktą iš spynelės, nors variklio neužgesinau. Apsipirkus viską sumetu į rankinuką, sėdu į automobilį ir nuvažiuoju darban. Sustojus aikštelėje reikia užgesinti variklį, o rakto nėra blink.gif Pradėjau galvoti, kad pamečiau, galvojau gal važiuoti atgal ieškoti, bet pabijojau užgesti, nes tuo laiku nebuvo viaduko per Via Baltic'ą, kurią man reikia kirsti. Vos nebliaunu automobilyje, kol dašuto pasikuisti rankinėje. Darbe bepasakojant vienam kolegai akys išlipo ant kaktos "gi vairas galėjo užsirakinti". Koks vairas? Kaip užsirakinti? Va tada ir išgirdau. Dabar jau neprisimenu ar pas tą asconą rakinosi ar ne tas vairas, bet maniškis visada užrakina vairą sustojęs kieme ir vis stebisi, kodėl aš to nedarau.
Atsakyti