naujesnėse gal yra kokia apsauga, kad taip nepaliktum, prisiminiau,kad tai ne taip seniai buvo, prieš kelis metus buvau pasiėmus palakstymui senuką hondą crx, ten raktas pats iškrisdavo, nes spynelė pradraskyta tiek, kad atsuktuvu užvesdavau, važiuodavau be rakto, paskui įkišdavau užgesint.
QUOTE(džu @ 2014 10 17, 21:45)
naujesnėse gal yra kokia apsauga, kad taip nepaliktum, prisiminiau,kad tai ne taip seniai buvo, prieš kelis metus buvau pasiėmus palakstymui senuką hondą crx, ten raktas pats iškrisdavo, nes spynelė pradraskyta tiek, kad atsuktuvu užvesdavau, važiuodavau be rakto, paskui įkišdavau užgesint.
Na, jei 1973 metų gamybos žigulį galima laikyti "naujesne", tai jūs teisi 
Absoliučiai visose lengvose yra tas vairo užrakinimas. Jei nesutinkate - parodykite man auto, kurioje to nėra.
prie ko čia vairo užrakinimas? pasakei, kad neįmanoma ištraukt rakto neužgesinus variklio, aš apie tai.
http://www.youtube.c...h?v=6qLugvdkEUQ
http://www.youtube.c...h?v=kCQieOZKaME
http://www.youtube.c...h?v=6qLugvdkEUQ
http://www.youtube.c...h?v=kCQieOZKaME
QUOTE(denaxa @ 2014 10 17, 21:27)
Webasta yra pasildymo katilas,jis veikia neuzvedus variklio ir nebutinai per atstuma-as atejusi i darba ziema (dabar jau irgi) pirmiausia jungiu webasta,kol pasyla-apeinu masina ir patikrinu viska ka reikia,pasildzius-lengvesnis uzvedimas ir greiciau susyla variklis iki darbines temperaturos.
cia naujose masinose? Mano 2002
QUOTE(susidomejus @ 2014 10 18, 07:53)
cia naujose masinose? Mano 2002
Ne visose man atrodo, bet sita sistema galima papildomai isideti. As jei LT gyvenciau, noreciau




QUOTE(valkata @ 2014 10 17, 23:34)
Juk šita taisyklė įvesta dėl pėsčiųjų, kurių perėjos paprastai yra iškart po stop linijos / šviesoforo. Nes dabar, bent jau Vilniuje, Kaune, tai dažnai pėstiesiems užsidega žalia, bet jie negali net pradėti eiti, nes pirma juosta per perėją net nepristabdydami pjauna visi per raudoną + žalią lentelę.
Kad daug kur yra ir atvirkščiai

QUOTE(susidomejus @ 2014 10 18, 07:53)
cia naujose masinose? Mano 2002
Tose,i kuriu komplektacija tai ieina,tikrai ne visose manau. Sunkiasvorese tai visose yra,ten kitaip neimanoma butu ziema


Papildyta:
QUOTE(zuikis5 @ 2014 10 18, 13:22)
Kad daug kur yra ir atvirkščiai
kol dega raudona, ir pėstiesiems raudona būna, o kai užsidega žalia - tada pėsčiuosius jau reikia sustot praleist. Aš pvz. važiuoju namo Eišiškių plentu, įsukdama už Naujininkų iš Dariaus ir Girėno g. Ten pėsčiųjų nedaug būna, bet jei ir būna - jie pėdina būtent tada, kai dega žalia sukantiems į dešinę. O vat kol dega raudona+rodyklė - praktiškai niekam netrukdai beveik, nes iš priešingos pusės ilgai juda nenutrūkstantis srautas sukančių į kairę dviem juostomis...

Raudona buna pestiesiems toje gatveje,i kuria suksi,o toje ,kurioje stovi prie sankryzos-jiems buna zalia kai tau raudona+ rodykle,vat situ ir nepraleidzia isivaizduojantys kad rodykle jiems pirmenybe suteikia,dar ir apipypint sugeba zmogu per zalia einanti.
Kaip ten pripusti padangas? Ar moteriai labai sudetinga? Ar už tai degalineje reikia moket? Vazineju du menesius, gal reiktu paziuret?
QUOTE(susidomejus @ 2014 10 19, 09:29)
Kaip ten pripusti padangas? Ar moteriai labai sudetinga? Ar už tai degalineje reikia moket? Vazineju du menesius, gal reiktu paziuret?
Nesudetinga, moketi nereikia. Pabandykit kai su kokiu draugu/drauge vaziuosit tegu parodo, paaiskina, arba degalines darbuotojas (jei draugiskas ir jei daro Lietuvoj tokius dalykus). Paskui jau pati.
QUOTE(susidomejus @ 2014 10 19, 09:29)
Kaip ten pripusti padangas? Ar moteriai labai sudetinga? Ar už tai degalineje reikia moket? Vazineju du menesius, gal reiktu paziuret?
Geriausiai pusti Statoile-daugmaz tikslus monometrai,nes reikia zinoti kiek pripusti (slegis nustatomas is anksto).Nemokamai. Dar padangas galima prisipusti uzsukus i bet koki servisa-pripucia irgi nemokamai (as dviraciu vazinedama kartais uzsukdavau kokian servisan kad pripustu-cia kai masinos dar neturejau





QUOTE(Shalimar @ 2014 10 19, 08:32)
Nesudetinga, moketi nereikia. Pabandykit kai su kokiu draugu/drauge vaziuosit tegu parodo, paaiskina, arba degalines darbuotojas (jei draugiskas ir jei daro Lietuvoj tokius dalykus). Paskui jau pati.
QUOTE(denaxa @ 2014 10 19, 12:14)
Geriausiai pusti Statoile-daugmaz tikslus monometrai,nes reikia zinoti kiek pripusti (slegis nustatomas is anksto).Nemokamai. Dar padangas galima prisipusti uzsukus i bet koki servisa-pripucia irgi nemokamai (as dviraciu vazinedama kartais uzsukdavau kokian servisan kad pripustu-cia kai masinos dar neturejau
) Jei nezinai kaip-paprasciausiai paprasyti degalines darbuotojo kad parodytu-as butent taip ir dariau pati pirma karta,ir savitarnos plovykloj,ir kai reikejo kura uzsipilti pirma karta
Nezinojau juk nieko o parodyti nebuvo kam,bet degaliniu darbuotojai paprastai geranoriskai pagelbsti,tik nereikia bijoti paprasyti
Pasakysi,kad pirmas kartas tau






Labai aciu, merginos, pabandysiu


Šį savaitgalį važiavau netrumpus atstumus dviem nemėgstamiausiom sąlygom: naktį ir per liūtį, kaip zuikis akim plačiom, ausim stačiom
Kažkaip labai nesmagu man buvo, bet manau, kad puikiai susitvarkiau, tik tas įsitempimas labai nuvargino.. Bet jau iš blogosios pusės pajutau "žalio lapo" situaciją: lenkė visi kaip išprotėję, bet tokiose vietose, kur nei vienas sveiko proto žmogus nelenktų.. "Geriausia" vieta buvo, kai vienas išpuolė jau mane lenkdamas į priešpriešinę juostą, net nežiūrėdamas, kad mašina už kelių metrų atlekia, staigiai akseleratorių paspaudžiau, kad į priekį greičiau pavažiuočiau, nes vos į užpakalį man neįkalė, kai jau pamatė tą mašiną priešpriešinėje juostoje ir staigiai atgal į savo bandė grįžti.. Be visa ko, jis ir be šviesų važiavo, nors jau prietema kaip reikalas buvo

