Įkraunama...
Įkraunama...

Pradedančios vairuotojos

QUOTE(Rida_R @ 2014 10 17, 12:09)
Vargeli siaubeli blink.gif
Mano istorija apie galimą vairo užrakinimą linksma. Apie tai man jau seniai seniai papasakojo bendradarbis po keisto nutikimo, dar kai buvau visai jauna ir šiek tiek važinėjau su tėčio ascona. Taigi bevažiuodama į darbą, užsukau prie kioskelių kažko nusipirkti ir kažkodėl ištraukiau raktą iš spynelės, nors variklio neužgesinau. Apsipirkus viską sumetu į rankinuką, sėdu į automobilį ir nuvažiuoju darban. Sustojus aikštelėje reikia užgesinti variklį, o rakto nėra  blink.gif Pradėjau galvoti, kad pamečiau, galvojau gal važiuoti atgal ieškoti, bet pabijojau užgesti, nes tuo laiku nebuvo viaduko per Via Baltic'ą, kurią man reikia kirsti. Vos nebliaunu automobilyje, kol dašuto pasikuisti rankinėje. Darbe bepasakojant vienam kolegai akys išlipo ant kaktos "gi vairas galėjo užsirakinti". Koks vairas? Kaip užsirakinti? Va tada ir išgirdau. Dabar jau neprisimenu ar pas tą asconą rakinosi ar ne tas vairas, bet maniškis visada užrakina vairą sustojęs kieme ir vis stebisi, kodėl aš to nedarau.


Linksma istorija smile.gif Man vakar irgi buvo graudžiai linksma, kai išsikrovė pultelio baterija... tongue.gif Vėlai vakare lietui lyjant ir vėjui pučiant stoviu su vasariniais bateliais ir megztuku prie mašinos, viduj visas mano turtas, ir spaudau mygtukus sad.gif nuėjau po stogu, jau galvoju kam čia skambint, o tada toptelėjo kad galiu raktu atsirakint dureles lotuliukas.gif
Atsakyti
QUOTE(Gemma @ 2014 10 17, 09:22)
kitas mane sugluminęs "pakeitimas": kad įvažiuojant į žiedą nereikia rodyti posūkio, o išvažiuojant reikia. koks čia pakeitimas? prieš du metus mane taip ir mokė važiuot žiedu  g.gif įvažiuojant nerodoma, nebent išvažiuotum pirmam išvažiavime, o išvažiuojant visada dešinysis posūkis.
Tai patikslinimas, kad nebebūtų interpretacijų.
QUOTE(pikkolo @ 2014 10 17, 10:35)
Ko gero ši taisyklė dėl žalių rodyklių išspręs ir šią problemą g.gif
man ši taisyklė dėl sustojimo atrodo perteklinė. Va šiandien stovėjau sankryžoje su tokia rodykle, ten eismas paleidžiamas dalimis ir važiuojantys dėl tos žalios rodyklėlės realiai netrukdo kitiems tuo pačiu metu važiuojantiems, bet turi sustoti kaskart prie stop linijos, o taip papildomai gaištamas laikas.
Jei iki šiol žmonės nesilaikė taisyklės, kad turi visus praleisti, tai nelabai padės ir šis papildymas, manyčiau.
QUOTE(zuikis5 @ 2014 10 17, 11:04)
Dabar kažkaip nebekreipiu dėmesio, bet man rodos tai taip įaugę į kraują daug kam, kad niekas nebeišmuš... Pusė stovinčių vis tiek mirksi, kad į kairę važiuos...
Ko gero šitie įpročiai nuo miesto priklauso. Klaipėdoje labai retai matau rodančius posūkį į kairę prieš žiedą ir greičiausiai tie patys rodantys būna ne vietiniai.
QUOTE(Rida_R @ 2014 10 17, 11:09)
maniškis visada užrakina vairą sustojęs kieme ir vis stebisi, kodėl aš to nedarau.
o kokia nauda to užrakinimo?
Atsakyti
QUOTE(Gemma @ 2014 10 17, 09:22)
gal galima apie šitą punktą plačiau padiskutuot?  g.gif

88. Vairuotojas privalo įspėti atitinkamos krypties posūkių šviesos signalais, o jeigu šviesos signalizacijos nėra arba ji sugedusi – ranka:
88.1. prieš pradėdamas važiuoti ir prieš sustodamas;


šis punktas jau galiojo 2012 m. pabaigoj, kai aš dar tik mokiaus važiuoti, o gal ir dar anksčiau.

ar čia turi kokia kita situacija omeny?

kitas mane sugluminęs "pakeitimas": kad įvažiuojant į žiedą nereikia rodyti posūkio, o išvažiuojant reikia. koks čia pakeitimas? prieš du metus mane taip ir mokė važiuot žiedu  g.gif įvažiuojant nerodoma, nebent išvažiuotum pirmam išvažiavime, o išvažiuojant visada dešinysis posūkis.

Is esmes-tai cia ne pakeitimai,o tik sukonkretinimai-specialiai analfabetams ir kitokio plauko dalbajobams,kuriems reikia kaip maziems vaikams paaiskinti ir vis tiek nesupras,kas ket'e parasyta ax.gif bet man kazkodel atrodo,kad vis tiek nesupras...na,bet bent jau savaip isvartyti negales ax.gif
Atsakyti
QUOTE(Little feet @ 2014 10 17, 14:11)
man ši taisyklė dėl sustojimo atrodo perteklinė. Va šiandien stovėjau sankryžoje su tokia rodykle, ten eismas paleidžiamas dalimis ir važiuojantys dėl tos žalios rodyklėlės realiai netrukdo kitiems tuo pačiu metu važiuojantiems, bet turi sustoti kaskart prie stop linijos, o taip papildomai gaištamas laikas.

Neperteklinė, tik gal nereikėjo nurodyt kad sustoti prie stop ženklo ar linijos, nes jos nubrėžtos tiems, kurie sustoja prie šviesoforo, o sukant į dešinę gali būti visai prastas matomumas nuo jos. Galėjo parašyt, kad sustoti ties kelių sankirta.
Atsakyti
QUOTE(Rida_R @ 2014 10 17, 10:09)
Vargeli siaubeli blink.gif
Mano istorija apie galimą vairo užrakinimą linksma. Apie tai man jau seniai seniai papasakojo bendradarbis po keisto nutikimo, dar kai buvau visai jauna ir šiek tiek važinėjau su tėčio ascona. Taigi bevažiuodama į darbą, užsukau prie kioskelių kažko nusipirkti ir kažkodėl ištraukiau raktą iš spynelės, nors variklio neužgesinau. Apsipirkus viską sumetu į rankinuką, sėdu į automobilį ir nuvažiuoju darban. Sustojus aikštelėje reikia užgesinti variklį, o rakto nėra  blink.gif Pradėjau galvoti, kad pamečiau, galvojau gal važiuoti atgal ieškoti, bet pabijojau užgesti, nes tuo laiku nebuvo viaduko per Via Baltic'ą, kurią man reikia kirsti. Vos nebliaunu automobilyje, kol dašuto pasikuisti rankinėje. Darbe bepasakojant vienam kolegai akys išlipo ant kaktos "gi vairas galėjo užsirakinti". Koks vairas? Kaip užsirakinti? Va tada ir išgirdau. Dabar jau neprisimenu ar pas tą asconą rakinosi ar ne tas vairas, bet maniškis visada užrakina vairą sustojęs kieme ir vis stebisi, kodėl aš to nedarau.

o tai galima istraukti rakteli ir masina neuzes? Na, nebandziau kazkaip niekad g.gif
Atsakyti
Kažkas protingas dėl vairo leptelėjo, kad vairas užsirakintų, reikia užgesinti variklį, labai šaltomis žiemos dienomis galima pamatyti prie parduotuvės mašiną užvestu varikliu ir be jokio žmogaus, raktelio spynoje taip pat nepamatysit.
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2014 10 17, 17:39)
Neperteklinė, tik gal nereikėjo nurodyt kad sustoti prie stop ženklo ar linijos, nes jos nubrėžtos tiems, kurie sustoja prie šviesoforo, o sukant į dešinę gali būti visai prastas matomumas nuo jos. Galėjo parašyt, kad sustoti ties kelių sankirta.
Tai aš apie tą sustojimą ir kalbu, nes reikalavimas praleisti visus kitus eismo dalyvius ir iki šiol buvo, bet pridėjo tą privalomą sustojimą, kurio neįvykdžius galima skaudžiai nukentėti.
Atsakyti
QUOTE(džu @ 2014 10 17, 18:15)
Kažkas protingas dėl vairo leptelėjo, kad vairas užsirakintų, reikia užgesinti variklį, labai šaltomis žiemos dienomis galima pamatyti prie parduotuvės mašiną užvestu varikliu ir be jokio žmogaus, raktelio spynoje taip pat nepamatysit.

Apie webasto negirdėjus? Tai tokia sistema kuomet automobilį galima pašildyti per atstumą. Buvo ir senuose automobiliuose panaši sistema, tik ten energiją imdavo iš akumo, o naujuose yra atskiras varikliukas. Lyg ir užvestas auto, bet kartu ir ne. Vyro mašinoj yra, žiemą visai faina.
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2014 10 17, 22:11)
Apie webasto negirdėjus? Tai tokia sistema kuomet automobilį galima pašildyti per atstumą. Buvo ir senuose automobiliuose panaši sistema, tik ten energiją imdavo iš akumo, o naujuose yra atskiras varikliukas. Lyg ir užvestas auto, bet kartu ir ne. Vyro mašinoj yra, žiemą visai faina.

Webasta yra pasildymo katilas,jis veikia neuzvedus variklio ir nebutinai per atstuma-as atejusi i darba ziema (dabar jau irgi) pirmiausia jungiu webasta,kol pasyla-apeinu masina ir patikrinu viska ka reikia,pasildzius-lengvesnis uzvedimas ir greiciau susyla variklis iki darbines temperaturos.Nezinau kaip lengvuskese,bet darbinese dyzeliuose istraukus rakteli variklis neuzgesta.
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2014 10 17, 16:39)
Neperteklinė, tik gal nereikėjo nurodyt kad sustoti prie stop ženklo ar linijos, nes jos nubrėžtos tiems, kurie sustoja prie šviesoforo, o sukant į dešinę gali būti visai prastas matomumas nuo jos. Galėjo parašyt, kad sustoti ties kelių sankirta.

Ne, jokiu būdu ne taip.

Juk šita taisyklė įvesta dėl pėsčiųjų, kurių perėjos paprastai yra iškart po stop linijos / šviesoforo. Nes dabar, bent jau Vilniuje, Kaune, tai dažnai pėstiesiems užsidega žalia, bet jie negali net pradėti eiti, nes pirma juosta per perėją net nepristabdydami pjauna visi per raudoną + žalią lentelę.
Atsakyti
o kas jos nežino? aš kalbėjau apie variantą su ištraukiamais raktais,neužgęsta, kažkada teko pabandyt.
Atsakyti
QUOTE(Little feet @ 2014 10 17, 13:11)
o kokia nauda to užrakinimo?
Tai apsauga nuo vagystės. Tam, kad vagys negalėtų įsėdę įjungti laisvą pavarą ir tiesiog nustumti mašinos.

Papildyta:
QUOTE(džu @ 2014 10 17, 21:36)
o kas jos nežino? aš kalbėjau apie variantą su ištraukiamais raktais,neužgęsta, kažkada teko pabandyt.
Nu tai čia nebent pilnai mechaniniame dyzeliuje taip. Asmeniškai man dar neteko matyti lengvosios, kur galima raktelį ištraukti neužgesinus variklio.
Atsakyti