Įkraunama...
Įkraunama...

Pradedančios vairuotojos

QUOTE(susidomejus @ 2014 11 08, 00:10)
*rankinis ir pavara. Rankinis butinas ir pavara dar del atsargos, kad nenutemptu vagys smile.gif

**Sian teko pavairuot nakti, labai nepatiko, ypac paskui vaziuojantys ir per veidrodelius akinantys. Ir priešais važiuojantys ir akinantys nepatiko, nu žo, viskas nepatiko... Bet pati sau patikau, kad viskas baiges gerai smile.gif


*Aš tai palieku su rankiniu, tik per didelius šalčius dėl visa ko jsu pirma pavara

**man iš pradžių irgi labai nepatiko, kol neteko pavažiuot tamsoj ir dar lietui pliaupiant, kai išvis viskas blizga, blizgina ir net kelio nesimato. Tai dabar jau šiaip tamsa kaip ir nieko.... biggrin.gif bet prie to akinimo sunku priprast, turiu pripažint, ypač kai įsilenda į užpakalį ir blizgina per veidrodį...
Atsakyti
Niekada nepalieku ant rankinio, tik su pavara. Nebent nuokalnė, bet taip retai pasitaiko. Nors man instruktorius sakė, kad tada geriau palikt įjungtą atbulinę pavarą. Stovėjimo stabdis skirtas naudoti esant nuokalnei (25% ar statesnei).
Rankinis surūdija ne vien dėl to, kad jo nenaudoji, bet ir dėl to, kad žiemą retai plaunamas automobilis, dugnas labai apsineša druskom ir pradeda rūdyti. Dėl dažno naudojimo išsitampo rankinis, reik servise tada jį vėl ištempti.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo pikkolo: 10 lapkričio 2014 - 10:05
o prie ko druskos ant dugno ir rankinis? g.gif
Atsakyti
QUOTE(susidomejus @ 2014 11 07, 22:10)
rankinis ir pavara. Rankinis butinas ir pavara dar del atsargos, kad nenutemptu vagys smile.gif
Žinokit, jei vagys norės nutempti jūsų mašiną, tai jie nepatingės įsėsti į mašiną ir išjungti pavarą bei atleisti stovėjimo stabdį...

Papildyta:
QUOTE(pikkolo @ 2014 11 10, 10:04)
Niekada nepalieku ant rankinio, tik su pavara. Nebent nuokalnė, bet taip retai pasitaiko. Nors man instruktorius sakė, kad tada geriau palikt įjungtą atbulinę pavarą. Stovėjimo stabdis skirtas naudoti esant nuokalnei (25% ar statesnei).
Statant nuokalnėje geriausia yra ratus susukti bordiūro pusėn wink.gif Beje, ar šito dalyko vairavimo mokyklose moko?
Atsakyti
QUOTE(valkata @ 2014 11 10, 12:49)

Papildyta:
Statant nuokalnėje geriausia yra ratus susukti bordiūro pusėn wink.gif Beje, ar šito dalyko vairavimo mokyklose moko?

Moko, moko... smile.gif
Atsakyti
Koks iš viso tikslas palikti mašiną su 1 ar atbuline pavara, kas nuo to geriau? Ar pavarų dėžei toks palikinėjimas turi kokią nors įtaką?
Atsakyti
QUOTE(susidomejus @ 2014 11 07, 15:10)
rankinis ir pavara. Rankinis butinas ir pavara dar del atsargos, kad nenutemptu vagys smile.gif


Nesuku galvos dėl vagių. Norės, susidės į kokį sunkvežimį ir išsiveš. Jokie bėgiai ar stabdžiai nepadės. Svarbu draudimą turėti, kuris padengs nuostolius pilnai. Dažnai užmištu užrakinti, stovi atrakinta per naktis.

Dabar iškilo tos klausimas. Mano mašinoje nėr rakto skylutės. Užsiveda mygtuku, ir tik tada, jei mašinoje yra pultelis. Pultelio nėra, gali maigyti užvedimą kiek nori, niekur neišvažiuosi. Ir dar įdomu, ar vagys galėtų atjungti mašinos sekimo funkciją ? Nes galiu per telefoną pasižiūrėti kur randasi, ir kokiais keliais važiavo ar važiuoja.
Įtariu šiuolaikiniai vagys gali viską ? Smalsu man smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Taurė: 10 lapkričio 2014 - 18:28
QUOTE(Taurė @ 2014 11 10, 18:26)
Ir dar įdomu, ar vagys galėtų atjungti mašinos sekimo funkciją ? Nes galiu per telefoną pasižiūrėti kur randasi, ir kokiais keliais važiavo ar važiuoja.
Įtariu šiuolaikiniai vagys gali viską ? Smalsu man  smile.gif

Girdėjau, kad atjungia, elementariais būdais izoliuojant automobilio anteną.
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2014 11 10, 11:04)
Niekada nepalieku ant rankinio, tik su pavara. Nebent nuokalnė, bet taip retai pasitaiko. Nors man instruktorius sakė, kad tada geriau palikt įjungtą atbulinę pavarą. Stovėjimo stabdis skirtas naudoti esant nuokalnei (25% ar statesnei).
Rankinis surūdija ne vien dėl to, kad jo nenaudoji, bet ir dėl to, kad žiemą retai plaunamas automobilis, dugnas labai apsineša druskom ir pradeda rūdyti. Dėl dažno naudojimo išsitampo rankinis, reik servise tada jį vėl ištempti.

Palikti ant atbulines negerai,atbuline pavara neturi sinchronizatoriaus,todel po kazkiek laiko gali tekti suzinoti pavaru dezes remonto kaina smile.gif .Geriausiai palikti ant 1 begio,nepriklausomai nuo to ikalne ar nuokalne.
Rankinis niekaip nesusijes su automobilio plovimu,savo masina turiu 8 metus (pries tai metus turejau kita),ziema niekada nesu plovusi masinos,realiai nuo kazkur spalio vidurio iki kol neatsyla orai iki kokiu +15 auto neplaunamas,ir dar nera buve kad uzrudytu ar prisaltu ar dar kas jam atsitiktu.Per didziausius salcius irgi traukiu rankini,ilgiausiai yra masina stovejusi ant rankinio 2 savaites prie -25 kazkur,neprisalo biggrin.gif Tiesa,stabdziai bugniniai,su diskiniais gal nerizikuociau taip-sitie tai tikrai gali prisalti smile.gif
Papildyta:
QUOTE(Little feet @ 2014 11 10, 17:52)
Koks iš viso tikslas palikti mašiną su 1 ar atbuline pavara,  kas nuo to geriau? Ar pavarų dėžei toks palikinėjimas turi kokią nors įtaką?

Pavara laiko masina vietoje (tiksliau-laiko variklis),pariedejimas neimanomas.Pavaru dezei turi kazkiek itakos atbulines palikimas,nes ji be sinhcronizatoriaus,o ir nera tikslo palikineti butent ant atbulines,geriausiai laiko pirma.
Papildyta:
QUOTE(Taurė @ 2014 11 10, 19:26)

Įtariu šiuolaikiniai vagys gali viską ? Smalsu man  smile.gif


Rimti vagys gali viska...Realiai-visokie ten uzraktai,signalizacijos ir pan. apsaugo tik nuo narkomanu ir panasiu megeju aprinkti bamperius,zibintus,magiukus isplesti ir pan.,o jei nores pavogti visa masina (jei bus toks uzsakymas)-neapsaugos niekas. As turejau galimybe pamatyti visa tai realiai,kai man buvo pavoge masinos rakta su imobilaizeriu ir visais dokais-atvaziavusiems i vieta raktininkams nuimti visus kodus buvo triju sekundziu reikalas smile.gif Taip ir likau issiziojus blink.gif doh.gif lotuliukas.gif
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2014 11 10, 22:14)
Rankinis niekaip nesusijes su automobilio plovimu,savo masina turiu 8 metus (pries tai metus turejau kita),ziema niekada nesu plovusi masinos,realiai nuo kazkur spalio vidurio iki kol neatsyla orai iki kokiu +15 auto neplaunamas,ir dar nera buve kad uzrudytu ar prisaltu ar dar kas jam atsitiktu.Per didziausius salcius irgi traukiu rankini,ilgiausiai yra masina stovejusi ant rankinio 2 savaites prie -25 kazkur,neprisalo biggrin.gif Tiesa,stabdziai bugniniai,su diskiniais gal nerizikuociau taip-sitie tai tikrai gali prisalti smile.gif
stabdziai kai -25 neprišąla, nes tada nėra ten kam prišalti - viskas sausa būna ir taip. Jie prišąla tada, kai pastatant masiną būna šlapia, o naktį spusteli šaltukas.

O dėl diskinių stabdžių - stovėjimo stabdis juk yra būgninis net ir diskinių stabdžių atveju.
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2014 11 10, 22:14)
Pavara laiko masina vietoje (tiksliau-laiko variklis),pariedejimas neimanomas.Pavaru dezei turi kazkiek itakos atbulines palikimas,nes ji be sinhcronizatoriaus,o ir nera tikslo palikineti butent ant atbulines,geriausiai laiko pirma.

Rimti vagys gali viska...Realiai-visokie ten uzraktai,signalizacijos ir pan. apsaugo tik nuo narkomanu ir panasiu megeju aprinkti bamperius,zibintus,magiukus isplesti ir pan.,o jei nores pavogti visa masina (jei bus toks uzsakymas)-neapsaugos niekas. As turejau galimybe pamatyti visa tai realiai,kai man buvo pavoge masinos rakta su imobilaizeriu ir visais dokais-atvaziavusiems i vieta raktininkams nuimti visus kodus buvo triju sekundziu reikalas smile.gif Taip ir likau issiziojus blink.gif  doh.gif  lotuliukas.gif
Vadinasi, jei automobilis pastatytas lygioje vietoje, užtrauktas tvarkingas rankinis, tai nelabai yra reikalo tą pavarą įjunginėti, taip?

Pasakojo man apie atvejį, kai labai brangią ir retą mašiną su visokiausiom apsaugom, mandrais palydoviniais sekimais pavogė. Po paros ar tai dviejų atsekė labai silpną signalą palydovu - mašina buvo už kelių tūkstančių km, apkasta žemėmis siekiant susilpninti tą signalą.
Atsakyti
aišku, kad nereikia, aš išvis nei rankinio traukiu, nei ant bėgio palieku, jeigu kaime prie namo numetu, nėra kur nuriedėt.
Atsakyti