Man malonumas būna, kai važiuoju pailsėjus, geros nuotaikos, nereikia skubėti, grūstis per kamščius

Ryte kai į darbą važiuot septintą apsimiegojus ir suirzę visi skuba - tai nedaug malonumo

kasryt būna ginčai su vyru kam vairuot, nes abu dar norim pamiegot keleivio vietoj
Kovą bus metai kai vairuoju, bet visai nežinomų maršrutų prisibijau, gal kad mano orientacija šiaip labai prasta.
Man, beje, tas malonumo jausmas kažkiek pradėjo atsirasti, kai suvokiau kad daugumoj situacijų galiu valdyt mašiną (o ne ji mane

), kai susigaudau, randu išeitį laiku, kai pavyksta viskas sklandžiai. Toks savotiškas dėmesingumo ugdymo ir atsipalaidavimo jausmas, sukeliantis pasitenkinimą
Apie komfortą ir sutaupytą laiką tai nėra ką ir kalbėt, pritariu 100 proc.

Praktiškai dėl to pradėjau vairuot, nes gyvenam ne centre, tai kai dingo mikriukai - pasidarė sunki misija kelionės su persėdimais ir grūdimaisi į perpildytus autikus....
QUOTE(denaxa @ 2014 11 12, 21:48)
tai va is kur tas testas "parejo"

Nes anksciau nebuvo tokio dalyko

As tai rimtai bijau,nes akis silpnas turiu,bijau kiekviena karta butent del akiu...Siaip matau neblogai su akiniais,gana gerai matau tamsoj ir tie zilpinimai netrukdo,pripratusi (tik is darbo grizti raudonom akim kaip po triju paru gerimo),bet va pas daktarus eiti baisu buna,neaisku,prie ko gali prisiknist,o prisiknis-ir be darbo liksi...
Kai reikėjo pažymos - ilgai mane gainiojo po kabinetus dėl akių, irgi su tuo akinimu ir tamsa užkliuvau, jau net kilo mintis gal išvis nepraleis... bet paskui akių gydytoja pasakė, kad nesijaudinčiau, vairavimui svarbu turėt tinkamus akinius ar lęšius, o kad negalima būtų vairuot - tai turi būt jau labai rimtos problemos.... Dauguma dabar prastai mato, mano vairavimo akiniai yra -8,5..... Pastebėjau, kad šviesoj geriau vairuot su lęšiais - ir nerasoja, ir regėjimo laukas platesnis, ir šiaip komfortiškiau. Bet tamsoj vis tik geriau deduosi akinius, nes su linzėm nuo akinimo atsiranda didesnis diskomfortas, viskas labai blizga - matyt akiniai turi daugiau antireflekso