Jo,valkata gerai cia issiliejo
Papildyta:
QUOTE(valkata @ 2014 11 17, 11:14)
Ir čia taip rašo profesionali vairuotoja?!
Kas iš to didesnio manevringumo važiuojant atbulai, jei priekis tarp dviejų mašinų įspraustas? Visvien tenka praktiškai tiesiai išvažiuoti kol priekis neišlenda ir jau tada gali sukti.
Parkavimosi galu privalumas ir yra tas, kad sukinėjamas priekis būna laisvas ir yra kiek tik nori erdvės manevravimui tiek įvažiuojant, tiek išvažiuojant. Plius dar ir gerai matosi ar nieko praleisti išvažiuojant nereikia, nereikia pusės mašinos ant pravažiavimo iškišti.
As atbulai vaziuoju taip pat kaip ir i prieki,nera skirtumo ir diskomforto jokio nejauciu.Tiesiog vaziuojant priekiu jei labai siaura nejauciu desines puses priekines dalies-lengvuskes,nes i pasamone mirtinai isiede autobuso gabaritai

,o vaziuojant atbula nieko jausti nereikia-pro veidrodzius matosi milimetru tikslumu ir labai lengva issimanevruoti

Kieme pas mus labai siaura ir mazai vietos,tai atbula iskarto isvaziuoju,jei priekiu-buna kad tenka pasistumdyti.Pas mane caravanas,tai matomumas geras atbulai manevruojant,matai viska arba per veidrodzius,arba per langus jei posuki reikia daryti.Na,as taip ipratus,aplamai man paprasciausiai patinka atbulai vazinet

Kartais issinuomoju Lukoile priekaba ir varau i aikstele po slalomo trasa atbuliniu pasitampyti-tiesiog taip savo malonumui