QUOTE(našlaitis @ 2014 11 13, 17:07)
Na, tikrai nesutinku ir toj vietoj esu kategoriškas - pardavėjas privalo žinoti ką parduoda, kaip tai veikia ir sugebėti palyginti prekes.
Tam žinoma nereikia visiškai jokio "inžinerinio" išsilavinimo. Tam reikia tik NORO. Manau, kad bet kuri čia beilankanti mama sugebėtų tą "inžinerinį" klausimą labai greit išspręsti ir palyginti savo, mamos, uošvės ir draugės skalbimo mašinas..... mikliai nustatys ir decibelus ir vibracijas...
Kaip jau pastebėjau, stengiatės interesantą pasiūsti pas meistrus, pas gamintojus ar pan. ......Keista, juolab matau ne pirma diena konsultuojate...
Negi niekad nekilo noras pačiai susižinoti atsakymų į tuos "kvailus" savo klientų užduodamus klausimus ? Negi nekilo noras aplankyti garantinio meistrelius, ar pasidomėti gedimų statistika, ar visokiais užsienyje atliekamų testų rezultatais ?
Ir nei profesija, nei išsilavinimas čia tikrai niekuo dėti.....
P.S. prašau neįsižeisti, nieko asmeniško prieš Jus tikrai neturiu, tai šiuolaikinio požiūrio visuotinė problema, kurią matau čia ne aš pirmas paliečiau....
Kaip veikia privalo ....bet kodėl Bosch Siemens deda nestandartinius būgnus tai klausimai ne pardavėjui...
Nėra noro sužinoti i tuos kvailius klausimus nes nuo vieno kvailo klausimo kyla kitas kvailas klausimas ir taip be pabaigos
Apie kokius testus eina šneka ...kodėl Siemens ar Bosch deda kaip Jus pasakėte nestandartinius bugnus?????
Tai jūs esate ta pati besilankanti mama kuri gali išspęsti tą klausimą savo namuose ir nupirkti artimiems pagal Jūsų norus...ir išvadas...
Manau kad ne visi mes esame savo darbo asų asai...ir ne viską galima žinoti šiame pasaulyje...