QUOTE(našlaitis @ 2014 11 13, 17:07)
Na,  tikrai  nesutinku  ir  toj  vietoj  esu  kategoriškas - pardavėjas  privalo  žinoti  ką  parduoda,  kaip  tai  veikia  ir sugebėti  palyginti  prekes. 
 Tam  žinoma  nereikia  visiškai jokio "inžinerinio"  išsilavinimo.  Tam  reikia  tik  NORO.  Manau,  kad  bet  kuri  čia  beilankanti  mama  sugebėtų  tą  "inžinerinį"  klausimą  labai  greit  išspręsti  ir  palyginti  savo,  mamos, uošvės  ir  draugės  skalbimo  mašinas..... mikliai  nustatys  ir  decibelus  ir  vibracijas...
 
   
 Kaip  jau  pastebėjau,  stengiatės  interesantą  pasiūsti  pas  meistrus, pas  gamintojus  ar  pan. ......Keista,  juolab  matau  ne  pirma  diena  konsultuojate...
Negi niekad nekilo  noras  pačiai  susižinoti  atsakymų  į  tuos  "kvailus"  savo  klientų  užduodamus  klausimus ?  Negi nekilo  noras aplankyti  garantinio  meistrelius,  ar pasidomėti  gedimų  statistika,  ar  visokiais užsienyje atliekamų  testų  rezultatais ?
 Ir  nei  profesija,  nei  išsilavinimas  čia  tikrai  niekuo  dėti.....
P.S.  prašau  neįsižeisti,  nieko  asmeniško  prieš  Jus  tikrai  neturiu, tai  šiuolaikinio  požiūrio  visuotinė  problema, kurią  matau  čia  ne  aš  pirmas  paliečiau....
Kaip veikia privalo ....bet kodėl Bosch Siemens deda nestandartinius būgnus tai klausimai ne pardavėjui...
Nėra noro sužinoti i tuos kvailius klausimus  nes nuo vieno kvailo klausimo kyla kitas kvailas klausimas ir taip be pabaigos  
 
 
Apie kokius testus eina šneka ...kodėl Siemens ar Bosch deda kaip Jus pasakėte nestandartinius bugnus?????
Tai jūs esate ta pati besilankanti mama kuri gali išspęsti tą klausimą savo namuose ir nupirkti artimiems pagal Jūsų norus...ir išvadas...
Manau kad ne visi mes esame savo darbo asų asai...ir ne viską galima žinoti šiame pasaulyje...