QUOTE(Kriiste @ 2015 04 02, 21:55)
cia net ne mokejime esme ko gero... Aisku daug kas nuo amziaus mokytojos priklauso - jei ji 40 metu dirbo tik su gabiais ar vidutiniu gabumu vaikais (gi anksciau, rusu laikais buvo grieztai atrusiuojami vaikai) - o dabar imeta toki visai kitoki ir dar aiskina kaip su juo dirbti, o jos nuomone - jis "nemokytinas"... Dabar apskritai vaikai kitokie... Daug judresni, maziau paklusnus, jiems niekas nebeidomu apart kompiuteriu, pareigu irgi retas teturi ir prisiima ar ju laikosi

Klases nenormaliai dideles - is ju keli itin gabus, keli vidutiniai, keli su adaptuotom programom, dar keli su modifikuotom, keli turi elgesio, emociju problemu, nesukaupia demesio, o kitu poreikiai ypatingi - ir persiplesk... Bet programa turi iseiti ir dar kad bent tie kurie gali gautu labai gerus rezultatus patikru, kurias daro mokykla... PPT suraso ka reikia daryti - bet kada ta daryti - ne... (kaip ir kas ta turi daryti) Kaip mokytojai nepykti?
jums ir neturi buti imanoma, jus ir neturit pavilkti - nebent norit is vaiko isspausti daugiau, nei jis gali... As kelinta karta klausiu - ar jus gaunat specialiojo pedagogo pagalba?

Jis turetu jusu vaikui (o ir jums) padeti...
suprantu, bet prieš klasę pastatyt ir koliot toks anoks manau nėra jos pareiga vien dėl to, kad lėčiau rašo, nesupranta jos aukštų materijų išsireiškimų ar galų gale po Vėlykų neatsineša dažyto kiaušinio..

ir taip patyčių pilna.. kol mažesnis buvo, tai širdis plyšdavo matant koks pareina.. apspjaudytas, suplėšytais drabužiais, arba į balą įstumtas. Galų gale baigėsi man kantrybė ir pasakiau "duok atgal taip, kad daugiau nelįstų, bet nesužalok". Kraupiai skambėjo, bet nemačiau išeities

užteko poros kartų muštynių, mokykla net neinformavo apie įvykius (žinojo ir laukiau kvietimo pasiaiškinti).
Spec. pedagogė pasakė, kad neturi jam laiko, per daug vaikų (kažkaip susidarė įspūdis, jog nesusidūrusi su autizmu), m-kloj gavo psichologą. Baiginėja 7 klasę vaikas, o pažiūrėjus į užrašus lietuvių - antroko rašliava
QUOTE(*Vaniliukė* @ 2015 04 03, 10:43)
Jei pamena kas tai užpernai keitėm grupę daržely iš spec į montesorinę. jau po kelių mėn gailėjausi, ir šiais metais gailiuosi taip padariusi. Jokūbas visus metus neveikė nieko, rinkosi malonią veiklą kuri nedavė jokios naudos.
Šiemet kai REIKIA mokytis, tai atsiliepia per kraštus.
Pvz. gaunu pastabų, kad per mažai su vaiku dirbu, nes mintinai neskaičiuoja sudėties atimtis iki 20. nesuvokia ženklą daugiau mažiau į kurią pusę dėt (auklėtoja sako, kad jau pernai tai turėjo mokėt). Žodžiu, vargstam...
Laukiam kvietimo į PPT vertinimui, bet kol kas tyla... Spėju darželio vaiko gerovės komisija miega.
mums Montesorinė tiko, matyt ir nuo pedagogų daug priklauso..
maniškis irgi ilgai nemokėjo, metų laikus ir valandas normaliai išmoko gal 5 klasėje..
QUOTE(*Vaniliukė* @ 2015 04 03, 21:46)
Buvo mokykloj, su mokytoja susipažino.
bet nesupranta, kad veikla ten jau ne darželinė.
kalbu, kad reiks klausytis, neklalbėt su draugais, kad bus daug naujų vaikų.
Iš grupės vienas į tą mokyklą išeina tik.
stiprybės Jums

per vasarą gal apsipras su mintim