QUOTE(skuba3 @ 2014 12 09, 04:51)
Čia mum taip atrodo, jog negyvenčiau, nesitaikstyčiau, kas verčia kentėti ir pan. Netgi mūsų gana europietiškoje visuomenėje apstu moterų, kurios taikstosi, gyvena, netgi yra pavyzdžių, jog ir galą gauna taip sakant. O čia dar patriarchalinė Turkija. Jei žiūrint objektyviai ir kiek plačiau į Handan situaciją, tai ji socialiai labai pažeidžiama moteris: ištekėjo turbūt gana jauna, be išsilavinimo, be jokios darbo patirties, atstumta giminaičių, išlaikoma vyro, be artimų draugų ir jau brandaus amžiaus, kur tokia moteris gali eiti ir kam ji reikalinga. Filme atsirado suaugęs sūnus, kuriam "nuskilo" išeiti į pasiturinčią šeimą, todėl neišsipildžiusių svajonių ir geresnio gyvenimo norų vedama Handan turėjo bent galimybę pabėgti nuo gyvenimo, kurį sunku vadinti gyvenimu. Aš pvz. matau, jog Handan išėjo turėdama ir pretekstą (Simai pasirodymas), ir priežastį (jos neišsipildę norai ir nepakenčiama dabartis). Bet jei ne Giunėjaus santuoka su Sinaneriais, sėdėtų ir toliau Handan su savo ūmiuoju Samiu ir net Simai gretimam kambary.
Beje, man Giulten kaip vienišos motinos pavyzdys gana įspūdingas; turkiškoje visuomenėje ji netekėjusi, su nesantuokiniu vaiku sugebėjo susikurti versliuką, įsigyti namus, užauginti vaiką
Beje, man Giulten kaip vienišos motinos pavyzdys gana įspūdingas; turkiškoje visuomenėje ji netekėjusi, su nesantuokiniu vaiku sugebėjo susikurti versliuką, įsigyti namus, užauginti vaiką
Puikiai pasakyta!







