Įkraunama...
Įkraunama...

Pradedančios vairuotojos

O is kur istrauket, kad vairuotojas virsijo greiti? g.gif Bent jau per zinias nieko tokio nesake. Ir kas uzfiksavo ta greiti? g.gif
Papildyta:
QUOTE(susidomejus @ 2014 12 08, 18:56)
Šian pajutau, ką reiškia akloji zona. Per veidrodėlį nesimato mašinos, o jinai šalia jau lenkia. Net keista buvo. Visada dar pasukioju galvyte, nepakenkė niekada smile.gif

Blogai sureguliuotas veidrodelis. Turi matyti automobili arba veidrodelyje, arba pasukus galva (neatsisukus, o tik pasukus) per sonini langa. Ir aisku vaziuojant reik stebet viska, o ne vien tiesiai pries save (buna ir tokiu vairuotoju, kurie atrodo mato tik pries save).
Atsakyti
QUOTE(susidomejus @ 2014 12 08, 19:56)
nieko vairuotojui nebus, tikrai gal tik už greitį.

Greitis niekur nebuvo uzfiksuotas,tai uz koki greiti ji gali bausti? O istaskyti zmogu pilnai uztenka ir leistino greicio...jis juk jos pries smugi nemate,taigi nebuvo stabdymo pries kliuti.

pikkolo jau parase ta pati drinks_cheers.gif

Susireguliuok tinkamai veidrodzius smile.gif Juos reikia nustatyti taip,kad iki pat galo atsilosus (prispaudus nugara ir pecius prie sedynes ir siek tiek atlenkus galva),savo masinos matytum tik vos vos krasteli. Sedint iprastai masinos nematysi,bet zinosi,kad masinos kebulo jau nematomas krastas sutampa su veidrodzio matymo zonos krastu. Jei taip baisu-nusistatyk kad sedint iprastai masinos matytum vos vos ax.gif Savo masina matyti nera reikalo,reikia matyti gatve ir kitas masinas smile.gif Vidurini (salono) veidrodi siek tiek pakreipk i desine-kad matytum dali galinio desinio soninio lango (koki trecdali).Nustacius tiksliai per viduri kaip daug kur rekomenduoja is desines atsiranda nemaza akla zona,kuria galima pasalinti pakreipus veidrodi desiniau.Kaires puses akla zona pasalina teisingai sureguliuotas soninis kairys veidrodis.
Beje,golfuose sitas bajeris neveikia,ten kaip bereguliuok-gero matomumo vis tiek neeer... doh.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo denaxa: 08 gruodžio 2014 - 19:56
QUOTE(valkata @ 2014 12 05, 23:41)
Tai jau tikrai, matosi, kad nuo nervų net rankos dreba, vietoj kablelių visur daugtaškiai, skaityti neįmanoma smile.gif

Visur taip rasau smile.gif cia jau iprotis .. smile.gif


Siandien visi ramesni tokie smile.gif be situaciju apseita .. apart avarija Moletu pl.

Matet video ..fb maciau jau platinamas.. is Lazdiju degraduku.. tikras lašara ,dauguma maciau juoka tai sukele.. ziurejau apsalus. Matyt tikrai galva trenkes nekarta..ir gana skaudziai.
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2014 12 08, 19:46)
Beje,golfuose sitas bajeris neveikia,ten kaip bereguliuok-gero matomumo vis tiek neeer... doh.gif

O aš su savo BMW vargstu doh.gif Važiuojant man viskas ok, susireguliuoju visus veidrodėlius, puikiai matau, kas dedasi aplinkui, bet parkuojantis su mokykline aš gerokai žemiau nusileidavau veidrodėlius, o šitoj žemiau jau neina g.gif Bandžiau sėdynę keltis, tada iš viso kažkokia nesąmonė, remiuosi galva į lubas doh.gif Žodžiu, svajoju apie aukštesnį automobilį, bet su MB labai nuomonės išsiskiria biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(Tikrė @ 2014 12 09, 08:31)
O aš su savo BMW vargstu doh.gif Važiuojant man viskas ok, susireguliuoju visus veidrodėlius, puikiai matau, kas dedasi aplinkui, bet parkuojantis su mokykline aš gerokai žemiau nusileidavau veidrodėlius, o šitoj žemiau jau neina g.gif Bandžiau sėdynę keltis, tada iš viso kažkokia nesąmonė, remiuosi galva į lubas doh.gif Žodžiu, svajoju apie aukštesnį automobilį, bet su MB labai nuomonės išsiskiria biggrin.gif

Besiparkuojant nugara nuo atloso reikia "atplesti" ..jei nematai sedint. Kunu prisitrauki prie veidrodeliu.. ir matai viska.
As taip darau ,kad nereiketu pastoviai reguliuot.
Atsakyti
QUOTE(Dark Elf @ 2014 12 09, 10:58)
Besiparkuojant nugara nuo atloso reikia "atplesti" ..jei nematai sedint. Kunu prisitrauki prie veidrodeliu.. ir matai viska.
As taip darau ,kad nereiketu pastoviai reguliuot.

drinks_cheers.gif Butent.As niekada parkavimui nesu veidrodziu specialiai reguliavusi smile.gif kai teisingai is karto nusistatai jokiu ten reguliavimu kiekviena karta nereikia smile.gif
Atsakyti
Tai ir nera laiko reguliuot tos veidrodelius parkavimui gatveje, reikia viska greit daryt, o kol veidrodelius sureguliuoji ...,veidrodelius reguliavau tik besimokant ir per egzamenus
Šiandien teko parkuotis ligiagrečiai prieš fura, taip keistai kažkaip atstumai kitokie atrodo, bet napalikau ten mašinos, pabijojau kad fura neišlis ir užkabins mane išvažiuojant
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Vėja2: 09 gruodžio 2014 - 19:00
QUOTE(pikkolo @ 2014 12 08, 12:18)
O is kur istrauket, kad vairuotojas virsijo greiti? g.gif Bent jau per zinias nieko tokio nesake. Ir kas uzfiksavo ta greiti? g.gif
Papildyta:

Blogai sureguliuotas veidrodelis. Turi matyti automobili arba veidrodelyje, arba pasukus galva (neatsisukus, o tik pasukus) per sonini langa. Ir aisku vaziuojant reik stebet viska, o ne vien tiesiai pries save (buna ir tokiu vairuotoju, kurie atrodo mato tik pries save).

Faktas, kad akla zona yra. Nėr idealaus nureguliavimo, kad tos zonos neliktų.
Yra automobilių su aklos zonos signalu, labai patogus reikalas. Bet aš visvien galvą pasiku. Tik yra toks dalykas, kai važiuoji ten, kur nėr salygų kažkam būti, ir pagal eismo taisykles ten niekas neturi būti, o atsiranda netikėtai, tik tu to nežinai, nes realiai gi ten nieko neturi būti. Tokiu atveju aklos zonos signalai labai padeda.
Man ne per seniausiai buvo toks atvejis, kai lenkė iš avarinės juostos, kur važiuoti negalima, o aš kaip tik dariau lengvą posūkį.
Papildyta:


Paraleliniam parkavimui patogiau kai veidrodėlis rodo žemai, kai matai šaligatvio kraštą. Tada lengva greit ir teisingai sulysti į siaurus tarpus.
Pirmoje mašinoje veidrodukas pats nusileisdvo įjungus atbulinį bėgį. Kaip tik gyvenau ten, kur parkuodavom vien paraleliniu, judrose gatvėse.
Dabar nebeturiu tokio veidroduko, bet ir gyvenu kitur, niekad neprireikė aplink namus paralelinio. Bet kai buvau mieste, vėl teko. Tai jau prieš privažiuojant parkingą nuleidau veidroduką, ir sulindau į parkingą greit ir be problemų.
Dabartinėje mašinoje įjungus atbulinį bėgį įsijungia vaizdas iš viršaus, priekio ir galo. Tik kai būna parkuojamasi mieste sudėtingom sąlygom, nėr kada žaisti su vaizdo kamerom, todėl nuleistas veidrodukas yra pats geriausias pagalbininkas man parkuotis paraleliai siaurose vietose, su didele mašina.
Papildyta:
QUOTE(Vėja2 @ 2014 12 09, 11:57)
Tai ir nera laiko reguliuot tos veidrodelius parkavimui gatveje, reikia viska greit daryt, o kol veidrodelius sureguliuoji ...,veidrodelius reguliavau tik besimokant ir per egzamenus
Šiandien teko parkuotis ligiagrečiai prieš fura, taip keistai kažkaip atstumai kitokie atrodo, bet napalikau ten mašinos, pabijojau kad fura neišlis ir užkabins mane išvažiuojant

jei reguliavimo mygtukai po ranka, nėr sudėtinga pirštu nuspausti mygtuką, ir nuleisti veidroduką kol privažiuoji parkavimo vietą smile.gif
Jei nebenandėt, pamėginkit pasiparkuoti paraleliai su nuleistu, kad matytusi kelias ir šaligatvis. Labai lengva ir aišku parkuotis tada. Man šitas metodas suveikė net parkuojantis pirmą kartą, pasikeitus į didelę mašiną. Be jokio pasimokymo prie naujų gabaritų, sulindau užgrūstam mieste, ir teisingai iš pirmo karto.
Atsakyti
Idealus nureguliavimas yra,tik ne visose auto(bet daugumoj susireguliuoja) smile.gif As kol ant autiko nesedau tai taip ir nebuvau tos aklos zonos pajutus.O sunkiasvorese visose yra,gali kiek nori papildomais veidrodziais apsikabineti,vis tiek ji bus-tai tiesiog lendi po truputi ir klausai,ar kas nepapypins ir ziuri ar kas netiketai neisnirs po sonu doh.gif dar yra akla zona sukant i kaire-nesimato ar kas per pereja neina,tai lankstytis belekaip reikia kad susiziuretum,o tai gali viena praleist,o kito uz jo nepamatyt... doh.gif
Atsakyti
QUOTE(Taurė @ 2014 12 09, 19:42)
Faktas, kad akla zona yra. Nėr idealaus nureguliavimo, kad tos zonos neliktų.

Nera aklos zonos, yra tik netinkamai sureguliuoti veidrodeliai. Deja, bet instruktoriai to tinkamai neismoko ir dauguma vairuotoju nemoka susireguliuoti veidrodeliu, o nutikus incidentui kaltina akla zona. Geriausia veidrodeli reguliuoti gatveje, kuomet galima isitikinti kada dar matai kita masina veidrodelyje, o kada jau pasukes galva. Kitas dalykas yra, kad ne visada yra sekamas eismas ir tuomet "netiketai is aklos zonos islenda auto".
Atsakyti
QUOTE(Taurė @ 2014 12 09, 20:46)
Jei nebenandėt, pamėginkit pasiparkuoti paraleliai su nuleistu, kad matytusi kelias ir šaligatvis. Labai lengva ir aišku parkuotis tada. Man šitas metodas suveikė net parkuojantis pirmą kartą, pasikeitus į didelę mašiną. Be jokio pasimokymo prie naujų gabaritų, sulindau užgrūstam mieste, ir teisingai iš pirmo karto.


As bandziau su dukros masina-ten veidrodeliu reguliatorius po ranka...man sunkiau su nuleistais,negaliu parkuotis jei nematau kas perspektyvoje aplink masina darosi,ir isvis atbuliniu nuleistais veidrodziais vaziuoti isvis nesugebu-labai sumazeja matomumas... doh.gif tai pameginau,ir uzteko doh.gif O gabaritai neturi reiksmes-jie matosi pro veidrodzius,tai ir parkuojiesi pagal tai ka matai ax.gif
Papildyta:
QUOTE(pikkolo @ 2014 12 09, 20:49)
Nera aklos zonos, yra tik netinkamai sureguliuoti veidrodeliai. Deja, bet instruktoriai to tinkamai neismoko ir dauguma vairuotoju nemoka susireguliuoti veidrodeliu, o nutikus incidentui kaltina akla zona. Geriausia veidrodeli reguliuoti gatveje, kuomet galima isitikinti kada dar matai kita masina veidrodelyje, o kada jau pasukes galva. Kitas dalykas yra, kad ne visada yra sekamas eismas ir tuomet "netiketai is aklos zonos islenda auto".

Tikrai taip drinks_cheers.gif As asmeniskai kaip teisingai susireguliuoti veidrodzius suzinojau jau turedama teises,nei vienas instruktorius to nemoke doh.gif O kai nuejau jau su teisemis mokytis papildomai ir rimciau-per antra pamoka berods suzinojau,kad aklos zonos nera smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo denaxa: 09 gruodžio 2014 - 19:53
su mielu noru pasikviesčiau visažines nureguliuoti man veidrodžius smile.gif Nes realiai tuos veidrodžius taip sunku reguliuoti, kad gali mokėti tik maža saujelė visažinių. Nejuokinkit panos, kartais perlenkiat lazdą smile.gif

Tikiu, kad lengvojoje galima, bet nebandžius, todėl nesiginčysiu. Bet trijų eilių visureigyje, labai abejoju. Taip pat abejoju, kad visažinės aplamai bandė reguliuoti kitur nei lengvojoje (neskaitant autobuso ir suknvežimio)
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Taurė: 09 gruodžio 2014 - 20:11