QUOTE(pikkolo @ 2014 12 08, 12:18)
O is kur istrauket, kad vairuotojas virsijo greiti?
Bent jau per zinias nieko tokio nesake. Ir kas uzfiksavo ta greiti?
Papildyta:
Blogai sureguliuotas veidrodelis. Turi matyti automobili arba veidrodelyje, arba pasukus galva (neatsisukus, o tik pasukus) per sonini langa. Ir aisku vaziuojant reik stebet viska, o ne vien tiesiai pries save (buna ir tokiu vairuotoju, kurie atrodo mato tik pries save).
Faktas, kad akla zona yra. Nėr idealaus nureguliavimo, kad tos zonos neliktų.
Yra automobilių su aklos zonos signalu, labai patogus reikalas. Bet aš visvien galvą pasiku. Tik yra toks dalykas, kai važiuoji ten, kur nėr salygų kažkam būti, ir pagal eismo taisykles ten niekas neturi būti, o atsiranda netikėtai, tik tu to nežinai, nes realiai gi ten nieko neturi būti. Tokiu atveju aklos zonos signalai labai padeda.
Man ne per seniausiai buvo toks atvejis, kai lenkė iš avarinės juostos, kur važiuoti negalima, o aš kaip tik dariau lengvą posūkį.
Papildyta:
Paraleliniam parkavimui patogiau kai veidrodėlis rodo žemai, kai matai šaligatvio kraštą. Tada lengva greit ir teisingai sulysti į siaurus tarpus.
Pirmoje mašinoje veidrodukas pats nusileisdvo įjungus atbulinį bėgį. Kaip tik gyvenau ten, kur parkuodavom vien paraleliniu, judrose gatvėse.
Dabar nebeturiu tokio veidroduko, bet ir gyvenu kitur, niekad neprireikė aplink namus paralelinio. Bet kai buvau mieste, vėl teko. Tai jau prieš privažiuojant parkingą nuleidau veidroduką, ir sulindau į parkingą greit ir be problemų.
Dabartinėje mašinoje įjungus atbulinį bėgį įsijungia vaizdas iš viršaus, priekio ir galo. Tik kai būna parkuojamasi mieste sudėtingom sąlygom, nėr kada žaisti su vaizdo kamerom, todėl nuleistas veidrodukas yra pats geriausias pagalbininkas man parkuotis paraleliai siaurose vietose, su didele mašina.
Papildyta:
QUOTE(Vėja2 @ 2014 12 09, 11:57)
Tai ir nera laiko reguliuot tos veidrodelius parkavimui gatveje, reikia viska greit daryt, o kol veidrodelius sureguliuoji ...,veidrodelius reguliavau tik besimokant ir per egzamenus
Šiandien teko parkuotis ligiagrečiai prieš fura, taip keistai kažkaip atstumai kitokie atrodo, bet napalikau ten mašinos, pabijojau kad fura neišlis ir užkabins mane išvažiuojant
jei reguliavimo mygtukai po ranka, nėr sudėtinga pirštu nuspausti mygtuką, ir nuleisti veidroduką kol privažiuoji parkavimo vietą
Jei nebenandėt, pamėginkit pasiparkuoti paraleliai su nuleistu, kad matytusi kelias ir šaligatvis. Labai lengva ir aišku parkuotis tada. Man šitas metodas suveikė net parkuojantis pirmą kartą, pasikeitus į didelę mašiną. Be jokio pasimokymo prie naujų gabaritų, sulindau užgrūstam mieste, ir teisingai iš pirmo karto.