Įkraunama...
Įkraunama...

Pradedančios vairuotojos

QUOTE(pikkolo @ 2014 12 09, 19:49)
Nera aklos zonos, yra tik netinkamai sureguliuoti veidrodeliai
Yra. Pas mane yra didelė akla zona ir gali nors per galvą verstis - jos nepanaikinsi. Teisingai Taurė sako, kad yra skirtingų mašinų, kėbulų tipų, kurių atvejais neužteks pareguliuoti veidrodėlius pagal standartines instrukcijas.
Tikiu, kad veidrodėlių susireguliavimas išsprendžia aklos zonos problemą daugumoje sedanų, hečbekų, universalų, vienatūrių, bet šiais laikais yra nemažai ilgų septynviečių mašinų, yra coupe ir cabrio, kur galiniai šoniniai langai mažesni. Va pas mane kabrikas, galinis langelis mažuliukas - per galinį veidrodėlį matosi jis visas ir dar lieka paie 20 proc. vietos. Jei nroėčiau bent kiek užgriebti šoninio lango vaizdo, tai galinio lango visai nematau.
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2014 12 10, 00:23)
Taure o tu tikra kad viska isbandei?
Esu skaiciusi ne viena straipsni ir vairuotoju (beje, profesionalu) patarimus kaip susireguliuoti veidrodelius, kad nebutu aklos zonos (nes manes instruktorius irgi neismoke). Ir visi tvirtina, kad nera aklos zonos. Tiesiog ne visi tinkamai susireguliuoja sedyne, kas taip pat turi itakos matomumui. Beje, daznai pastebiu kad kai kurie vairuotojai vos ne guli sedynej, kiti vos ne ant vairo uzkrite ir pan. Bet tai taip pat yra sudetinga. O jei dar automobiliu naudojasi kiti seimos nariai, tai kaskart isteguliuoja sedyne ir ar tikrai kaskart gerai susireguliuoji pats? Tiesiog lengviau pasisukti ir paziureti nei kaskart vargti viska reguliuojant. As pvz jei su akiniais vaziuoju, tai galiu pasitiketi tik veidrodeliais, nes pasisukus pro akiniu sona nieko nematau. Vat tada labai vargstu ir reguliuoju ilgai ir nuobodziai.
Pavyzdys su dviratininkais visai netinkamas, nes jie kaip ir visos kitos transporto priemones privalo vaziuoti kuo arciau desiniojo krasto ir buti matomi veidrodelyje, o ne vaziuoti pasislepe.
Taip pat yra toks dalykas kaip periferiniai veidrodeliai, tik nezinau ar galima legaliai pasikeisti, nes pirkt tai yra.

išbandžiau galinio vaizdo veidrodžio sukimą į dešinę pusę. Viską užstoja priekinės keleivio, ir sekančios eilės sedynių, galvų atlošai. Pati nei guliu, nei ant vairo užgriuvus. Man sėdynės niekas nenureguliuoja, nes nustatymas su atmintim. Kuris raktas atrakina mašiną, taip sėdynė ir nusistato, kartu veidrodžiai šoniniai ir vairas.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Taurė: 10 gruodžio 2014 - 08:36
O, pamiršau dėl sėdynių pakomentuoti, jei kam kils minčių, kad gal aš guliu. Ne, tikrai neguliu - denaxa žino, kas man aiškino, kaip vairuotojas turi sėdėti, ir aš jo nurodymų klausau smile.gif
Atsakyti
Baikit, merginos unsure.gif Viskas gi gerai, visi turi savo nuomonę, kiekvienas skirtingai ją pateikia, nereikia taip tiesmukai viską priimti 4u.gif Tiek daug SM temų, kuriose vyksta peštynės, taip smagu bent čia paplepėti ir patirtimi pasidalinti ax.gif Man kaip tikrai pradedančiajai vairuotojai įdomu sužinoti visus variantus, pabandau "gyvai", kažkas tinka, kažkas ne..
Atsakyti
Galinio vaizdo veidrodėlio nesukinėju nei kairiau, nei dešiniau, maždaug per vidurį jis pas mane. Ir dešinys veidrodėlis sureguliuotas ne važiavimui, o statymui, nes man taip daug patogiau. O kadangi daugiausia važinėju pirma juosta, tai retai kada ir prisireikia pagal paskirtį.
Taip pat labai svarbu teisingas sėdynės sureguliavimas, ko vėl gi nelabai išmoko instruktoriai. O automate dar ir sudėtingiau susireguliuoti, nes nėra tokio atramos taško kaip kad išminta sankaba.
O čia keletas straipsnių kaip teisingai susireguliuoti veidrodėlius:
http://www.cartalk.c...TalkMirrors.pdf
http://auto.lrytas.l...eidrodelius.htm
http://www.delfi.lt/...u.d?id=44618277
Atsakyti
beje, apskritai apie taisyklingą sėdėseną galėtų kas pakomentuoti, tikrai tikiu, kad dauguma važiuoja netaisyklingai sėdėdamos, tai apsunkina vairavimą.
Atsakyti
QUOTE(Taurė @ 2014 12 09, 19:46)
Faktas, kad akla zona yra. Nėr idealaus nureguliavimo, kad tos zonos neliktų.
Yra.

Papildyta:
QUOTE(denaxa @ 2014 12 08, 19:46)
Juos reikia nustatyti taip,kad iki pat galo atsilosus (prispaudus nugara ir pecius prie sedynes ir siek tiek atlenkus galva),savo masinos matytum tik vos vos krasteli. Sedint iprastai masinos nematysi,bet zinosi,kad masinos kebulo jau nematomas krastas sutampa su veidrodzio matymo zonos krastu. Jei taip baisu-nusistatyk kad sedint iprastai masinos matytum vos vos  ax.gif Savo masina matyti nera reikalo,reikia matyti gatve ir kitas masinas smile.gif
Visiška tiesa. Šitaip veidrodėlius susireguliavus daugelyje mašinų aklos zonos nebeliks - gretimoje juostoje važiuojančios mašinos galas vis dar dar matysis veidrodėlyje, o jos priekį jau matysite periferiniu regėjimu.
Atsakyti
QUOTE(džu @ 2014 12 10, 09:51)
beje, apskritai apie taisyklingą sėdėseną galėtų kas pakomentuoti, tikrai tikiu, kad dauguma važiuoja netaisyklingai sėdėdamos, tai apsunkina vairavimą.

Atsisėdimo procedūra išties nėra sudėtinga: visų pirma įsitaisykite taip, kad jums būtų patogu. Padėkite kojas ant pedalų ir pažiūrėkite, ar galite juos patogiai nuspausti iki pat galo. Kiek per daug sulenkti keliai bus mažesnė bėda nei vos pirštų galiukais siekiami pedalai. Mat tobulai įsitaisyti galima tikrai ne visose mašinose, juolab įvairaus ūgio žmonėms.

Tuomet atsiloškite taip, kad pečiais pasiektumėte atlošo viršų. Ištieskite ranką ir padėkite ją ant vairo rato. Jo viršų turėtumėte siekti riešu, neatitraukdami pečių nuo atlošo. Laikoma, kad toks atstumas yra optimalus, leidžiantis vairuoti kiek sulenktomis rankomis — nepavargstant ir paliekant galimybę staigiems manevrams. Čia labai padės keturių krypčių vairo reguliavimo galimybės, bet jei tokių nėra, palenkite stačiau sėdynės atlošą. Jokiu būdu nepriartėkite daugiau nei reikia: pernelyg sulenktos rankos taip pat kaip ir ištiestos negali atlikti staigių judesių, o avarijos atveju keltų grėsmę ir pavojingai arti esanti saugos pagalvė.

Taisyklinga rankų pozicija ant vairo yra tik viena: vadinamoji „2:45“. Šis apibūdinimas nusako vietas, kurias rodytų dvi analoginio laikrodžio rodyklės. Seniai patvirtinta, kad toks rankų laikymas vairuotojui leidžia greičiau reaguoti. Kiti dažnai pasitaikantys būdai, ypač vairavimas viena ranka (antra laikant pavarų svirtį arba telefoną), yra neginčijamai pavojingesni.

Kalbant apie sėdynės aukštį, galite jį pasirinkti pagal save (jei tai leidžia automobilio įranga). Tik stenkitės neaukoti apžvalgos lauko ir savo judesių laisvės.

Ir http://put.lt/auto/zasada/b.htm

Ir aplamai pravartu būtų paskaityti Zasados knygą "Saugus greitis", labai daug naudingos informacijos http://put.lt/auto/zasada/index.htm
Atsakyti
kas nors yra perskaitęs zasados knygą? visą. smile.gif
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2014 12 10, 09:47)
O čia keletas straipsnių kaip teisingai susireguliuoti veidrodėlius:
*http://www.cartalk.c...TalkMirrors.pdf
**http://auto.lrytas.l...eidrodelius.htm
***http://www.delfi.lt/...u.d?id=44618277


o pati paskaitei, ką rašo prieš dėdama nuorodas?

* galutinė išvada: nebėra didelių aklų zonų. didelių nėra, o ne visai nėra.

** "Naudojimasis veidrodėliais": nejudėdami pasidairykite vadinamųjų aklųjų zonų. Šias zonas veidrodėliai ne visada parodo. Beje, tas pats V.Milius savo knygoje "Vairuotojo vadovas" kalba apie akląsias zonas ir kaip jas sumažinti.

*** „Netinkamas veidrodėlių sureguliavimas [b]padidina „akląją zoną“ būtent padidina, o ne sukuria "akląją zoną"

ir išvada kokia? "akloji zona" yra. bet... teisingai sureguliavus veidrodėlius ją galima gerokai sumažinti (bet ne visiškai panaikinti).

priešingu atveju, kam atliekami "aklosios zonos" matavimai, automobilių saugumo tyrimai, veidrodėlių patobulinimai, jei kiekvienas gali šią zoną pasinaikinti pats.

vieno tokio tyrimo pavyzdys - straipsnyje pateikti matavimai kokio dydžio yra akloji zona dažniausiai naudojamų automobilių modelių važiuojant atbulomis. esu skaičius panašų apie akląsias zonas važiuojant įvairiomis kryptimis, bet dabar ant greičio nerandu...
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2014 12 10, 08:23)
Pavyzdys su dviratininkais visai netinkamas, nes jie kaip ir visos kitos transporto priemones privalo vaziuoti kuo arciau desiniojo krasto ir buti matomi veidrodelyje, o ne vaziuoti pasislepe.
Taip pat yra toks dalykas kaip periferiniai veidrodeliai, tik nezinau ar galima legaliai pasikeisti, nes pirkt tai yra.

Jie buvo ilinde i akla zona wink.gif,todel pvz.net labai tinkamas.Dviratininku buvo kolona issirikiavus.Man atrodo,tas video cia ir buvo imestas.
Atsakyti
QUOTE(džu @ 2014 12 10, 11:01)
kas nors yra perskaitęs zasados knygą? visą. smile.gif

Skaičiau ir ne kartą.

QUOTE(Gemma @ 2014 12 10, 11:22)
priešingu atveju, kam atliekami "aklosios zonos" matavimai, automobilių saugumo tyrimai, veidrodėlių patobulinimai, jei kiekvienas gali šią zoną pasinaikinti pats.

Dienraštis „New York Times“ pabandė įrodyti, kad ši problema yra kur kas lengviau ir pigiau išsprendžiama, negu daugeliui gali atrodyti.

Amerikiečiai žurnalistai remiasi dar 1995 m. pristatytu inžinieriaus George'o Platzerio aprašytu metodu, kaip būtų galima paprastai panaikinti „akląją zoną“. Reikalo esmė – patarimai, kurie turi padėti pagal savo poreikius prisitaikyti veidrodėlius.
Taigi kokia yra „Ford“ sukurtos BLIS sistemos esmė? Kompanijos saugumo inžinerijos skyriaus vadovas Steve'as Kozakas pripažino, kad šoninio vaizdo veidrodėliai gali panaikinti „aklosios zonos“ problemą, tačiau dauguma vairuotojų nesusireguliuoja jų tinkamai, todėl BLIS yra išties vertingas saugumą gerinantis išradimas.

„Tikriausiai mums nereikėtų panašių sistemų, jeigu galėtume kiekvieną JAV vairuotoją išmokyti tinkamai susireguliuoti veidrodėlius“, – sakė „Ford“ atstovas.

http://www.delfi.lt/...4#ixzz3LUDoDwdA
Va jum ir atsakymas.
Angliškai http://www.easysurf.cc/mirror1.htm

QUOTE(South @ 2014 12 10, 11:30)
Jie buvo ilinde i akla zona wink.gif,todel pvz.net labai tinkamas.Dviratininku buvo kolona issirikiavus.Man atrodo,tas video cia ir buvo imestas.

QUOTE(South @ 2014 12 09, 21:52)
Labai gera laida rode apie akla zona,uz furos pasislepe gal 8 dviratininkai,jie taip sustojo,kad furoje sedint ju nesimate.

Pagal tavo aprašymą, jie buvo pasislėpę taip, kad jų nesimatytų veidrodėliuose. Tai KET taisyklių pažeidimas, nes dviratininkai (bei motociklininkai) turi važiuoti taip, kad juos matytų, ir tai yra kuo arčiau dešiniojo krašto. O fūros nereiktų lyginti su lengvąja, jos gabaritai kiti ir jie gali užstoti dalį vaizdo, ypač posūkiuose. Todėl kartais fūristai prisideda papildomų veidrodėlių, o važiuojant atbuliniu tokios mašinos automatiškai pypsi.
Atsakyti