QUOTE(džu @ 2014 12 10, 11:01)
kas nors yra perskaitęs zasados knygą? visą.
Skaičiau ir ne kartą.
QUOTE(Gemma @ 2014 12 10, 11:22)
priešingu atveju, kam atliekami "aklosios zonos" matavimai, automobilių saugumo tyrimai, veidrodėlių patobulinimai, jei kiekvienas gali šią zoną pasinaikinti pats.
Dienraštis New York Times pabandė įrodyti, kad ši problema yra kur kas lengviau ir pigiau išsprendžiama, negu daugeliui gali atrodyti.
Amerikiečiai žurnalistai remiasi dar 1995 m. pristatytu inžinieriaus George'o Platzerio aprašytu metodu, kaip būtų galima paprastai panaikinti akląją zoną. Reikalo esmė patarimai, kurie turi padėti pagal savo poreikius prisitaikyti veidrodėlius.
Taigi kokia yra Ford sukurtos BLIS sistemos esmė? Kompanijos saugumo inžinerijos skyriaus vadovas Steve'as Kozakas pripažino, kad šoninio vaizdo veidrodėliai gali panaikinti aklosios zonos problemą, tačiau dauguma vairuotojų nesusireguliuoja jų tinkamai, todėl BLIS yra išties vertingas saugumą gerinantis išradimas.
Tikriausiai mums nereikėtų panašių sistemų, jeigu galėtume kiekvieną JAV vairuotoją išmokyti tinkamai susireguliuoti veidrodėlius, sakė Ford atstovas.
http://www.delfi.lt/...4#ixzz3LUDoDwdA
Va jum ir atsakymas.
Angliškai
http://www.easysurf.cc/mirror1.htm
QUOTE(South @ 2014 12 10, 11:30)
Jie buvo ilinde i akla zona
,todel pvz.net labai tinkamas.Dviratininku buvo kolona issirikiavus.Man atrodo,tas video cia ir buvo imestas.
QUOTE(South @ 2014 12 09, 21:52)
Labai gera laida rode apie akla zona,uz furos pasislepe gal 8 dviratininkai,jie taip sustojo,kad furoje sedint ju nesimate.
Pagal tavo aprašymą, jie buvo pasislėpę taip, kad jų nesimatytų veidrodėliuose. Tai KET taisyklių pažeidimas, nes dviratininkai (bei motociklininkai) turi važiuoti taip, kad juos matytų, ir tai yra kuo arčiau dešiniojo krašto. O fūros nereiktų lyginti su lengvąja, jos gabaritai kiti ir jie gali užstoti dalį vaizdo, ypač posūkiuose. Todėl kartais fūristai prisideda papildomų veidrodėlių, o važiuojant atbuliniu tokios mašinos automatiškai pypsi.