QUOTE(Frosted @ 2009 12 18, 18:27)
Bet kuriuo atveju jums turejo buti pasiulyta nakvyne, jei skrydis buvo keistas ar atsauktas ir jums apie tai laiku nepranese. I teisma galima kreiptis,
Kaip tik praėjusį mėnesį Lietuvos Aukščiausiasis Teismas nagrinėjo panašią bylą - ginčą tarp keleivio, kuris dėl panašių airbaltico išdaigų grįžo namo iš komandiruotės Berlyne 7 valandom vėliau nei turėjo, ir tos pačios aviakompanijos.
Ginčas kilo dėl to, kad latvių oro bendrovė atsisakė sumokėti ar ne 250 EUR, kurie keleiviui priklausė kaip kompensacija pagal
ES Reglamentą dėl keleivių teisių ir pasirinko verčiau bylinėtis iki numirimo nei greitai atlyginti padarytą žalą. Sakyčiau, puikus lojalumo savo klientams pavyzdys

Be to, airbalticas visas savo taisykles (kurių ant elektroninio bilieto, žinoma, nerasite) susirašęs taip, kad bylinėtis visais atvejais reikia Latvijoje (nors ir gyveni ir skridai iš Lietuvos), ir priedo, kad jas gali bet kada keisti neįspėjęs kitos šalies. Žodžiu, viskas į vienus vartus.
Todėl byla perėjo visas teismo instancijas, kol Aukščiausiasis Teismas pripažino, kad pagal ES ir Lietuvos teisę ją visdėlto galima nagrinėti Lietuvoje (airbalticas bet kokia kaina stengėsi, kad Lietuvos teismai nenagrinėtų, o keleiviui tektų ginti savo teises svetimoje šalyje, svetima kalba pagal svetimus įstatymus ir t.t.) ir grąžino ją pirmosios instancijos teismui, kad išnagrinėtų iš esmės.
Čia šiaip informacija pamąstymams airbaltico keleiviams:)