skaistykla gi ner svarbiau nei pragaras. ar skaistykla irgi gali buti galutinis taskas? man atrodo tai nera vienas is paskutiniu keturiu dalyku. reik panarsyt.
7-9-3 tie ar anie tai gali buti gi tiesiog prikurti is bendro issilavinimo turint ziniu apie kataliku tikejima. ar zinai, kad kazkas butu to egzamino neislaike? abejociau.
QUOTE(cremaster @ 2015 04 26, 22:48)
skaistykla gi ner svarbiau nei pragaras. ar skaistykla irgi gali buti galutinis taskas? man atrodo tai nera vienas is paskutiniu keturiu dalyku. reik panarsyt.
7-9-3 tie ar anie tai gali buti gi tiesiog prikurti is bendro issilavinimo turint ziniu apie kataliku tikejima. ar zinai, kad kazkas butu to egzamino neislaike? abejociau.
7-9-3 tie ar anie tai gali buti gi tiesiog prikurti is bendro issilavinimo turint ziniu apie kataliku tikejima. ar zinai, kad kazkas butu to egzamino neislaike? abejociau.
Nu aš iš special knygutės parašiau. Tai, matyt, yra. Čia ne kas svarbiau šiuo atveju, o kas pirma.
Ir aš galvojau, kad ne. Bet, vaikams, sako, pasitaiko, kad pasiūlo kitais metais ateiti.
tu man geriau paaiskink viena dalyka. kai jezus buvo zemeje ir zinojo, kad jis yra dievo sunus ir tuo paciu juk zinojo, kad yra tas pats dievas (taip?), kodel jis melsdavosi savo tevui, kaip dievui? juk taip iseina, jis melsdavosi pats sau. ar cia tas paradoksas, kad kol jis buvo zemeje, tol jis tik zinojo, kad yra dievas, bet juo tapo tik prisikeles. todel jis melsdavosi tam, kuriuo turejo tapti (zinodamas, kad juo yra, tik ne siuo momentu). man sita vieta yra idomi.
ka tu manai?
ka tu manai?
Apie trejybę aiškinama, kaip apie šeimą, Cremaster. Vienas Dievas trijuose asmenyse. Sūnus, su žmogiškomis savybėmis, įsikūnijęs žmogumi, galėjęs būti alkanas, sugundytas ir pan., meldėsi Tėvui.
QUOTE(Night13 @ 2015 04 26, 22:04)
Apie trejybę aiškinama, kaip apie šeimą, Cremaster. Vienas Dievas trijuose asmenyse. Sūnus, su žmogiškomis savybėmis, įsikūnijęs žmogumi, galėjęs būti alkanas, sugundytas ir pan., meldėsi Tėvui.
tik motina toj seimoj pamirso, balandziu pakeite.
ar isikunijes i zmogu jis buvo dievas ar juo tapo tik po prisikelimo? man atrodo nesuvokiama, kaip galima melstis paciam sau. ar cia kazkokia aukstesne saves kontempliavimo forma? tikrai idomu, kaip tai aiskinama. o jis galejo buti sugundytas and so on, todel, kad norejo patirti savo tevo sukurtojo netobuluma, ar kaip. (dabar pradedu galvoti, kad i krikscionybe nesu pakankamai isigilinusi)
sv dvasios dorybiu negaleciau isvardint, net neisivaizduoju kas tai yra. gal kokia meile, tikejimas, ismintis, meldimasis. galeciau prirasyt daugiau nei 7 tikrai

7nios cia man manau galetu nebloga katecheze pravest ir pabart nezinancias. nes jau kai uzklausi jos ko nors, toki veideli nustato, atseit "a tu durna ar kas tau yr"
matyt ir daniella zinotu.
QUOTE(cremaster @ 2015 04 26, 23:12)
tik motina toj seimoj pamirso, balandziu pakeite.
ar isikunijes i zmogu jis buvo dievas ar juo tapo tik po prisikelimo? man atrodo nesuvokiama, kaip galima melstis paciam sau. ar cia kazkokia aukstesne saves kontempliavimo forma? tikrai idomu, kaip tai aiskinama. o jis galejo buti sugundytas and so on, todel, kad norejo patirti savo tevo sukurtojo netobuluma, ar kaip. (dabar pradedu galvoti, kad i krikscionybe nesu pakankamai isigilinusi)
sv dvasios dorybiu negaleciau isvardint, net neisivaizduoju kas tai yra. gal kokia meile, tikejimas, ismintis, meldimasis. galeciau prirasyt daugiau nei 7 tikrai
7nios cia man manau galetu nebloga katecheze pravest ir pabart nezinancias. nes jau kai uzklausi jos ko nors, toki veideli nustato, atseit "a tu durna ar kas tau yr"
matyt ir daniella zinotu.
ar isikunijes i zmogu jis buvo dievas ar juo tapo tik po prisikelimo? man atrodo nesuvokiama, kaip galima melstis paciam sau. ar cia kazkokia aukstesne saves kontempliavimo forma? tikrai idomu, kaip tai aiskinama. o jis galejo buti sugundytas and so on, todel, kad norejo patirti savo tevo sukurtojo netobuluma, ar kaip. (dabar pradedu galvoti, kad i krikscionybe nesu pakankamai isigilinusi)
sv dvasios dorybiu negaleciau isvardint, net neisivaizduoju kas tai yra. gal kokia meile, tikejimas, ismintis, meldimasis. galeciau prirasyt daugiau nei 7 tikrai

7nios cia man manau galetu nebloga katecheze pravest ir pabart nezinancias. nes jau kai uzklausi jos ko nors, toki veideli nustato, atseit "a tu durna ar kas tau yr"
matyt ir daniella zinotu.
Ne sau, o į Tėvą. Dabar neseniai per Marijos radiją katechezė buvo ta tema.
QUOTE(Night13 @ 2015 04 26, 22:24)
Ne sau, o į Tėvą. Dabar neseniai per Marijos radiją katechezė buvo ta tema.
o i sunu tevas meldziasi ar ne? nes tuomet tevas yra svarbiausias. ar jis yra svarbiausias? kaip ir neturetu taip buti. jeigu jie yra tas pats, tai jie negali vienas i kita melstis, nes gaunasi, kad meldziasi i save. sventoji dvasia is vis cia kaip ir ne issue, nes ja zmones "itrauke" tik salyginai visai neseniai.
Sorry, aš šiandien Night vietą užleidžiu sakykloj
Dovanas ant smūgio suskaičiavau tik 6. Vaisius 8. KĄ PAMIRŠAU?

Dovanas ant smūgio suskaičiavau tik 6. Vaisius 8. KĄ PAMIRŠAU?
QUOTE(cremaster @ 2015 04 26, 23:46)
o i sunu tevas meldziasi ar ne? nes tuomet tevas yra svarbiausias. ar jis yra svarbiausias? kaip ir neturetu taip buti. jeigu jie yra tas pats, tai jie negali vienas i kita melstis, nes gaunasi, kad meldziasi i save. sventoji dvasia is vis cia kaip ir ne issue, nes ja zmones "itrauke" tik salyginai visai neseniai.
Ne, nes Tėvas ne Sūnus. Galima laikyti, kad BUVO svarbiausias iki Sūnaus įžengimo į Tėvo namus. Šventoji Dvasia minima Šventraštyje, taip, kad niekas jos neįtraukė. Pasiskaityk, kad ir jaunimo katekizmą apie tai, jei jau įdomu. Nu tikrai kažkaip iškrypėliškai tu čia mąstai.
Šmaikštuolis suka smeginis, kaip aš dabar miegosiu.

Papildyta:
QUOTE(Daniella @ 2015 04 27, 00:07)
Sorry, aš šiandien Night vietą užleidžiu sakykloj
Dovanas ant smūgio suskaičiavau tik 6. Vaisius 8. KĄ PAMIRŠAU?

Dovanas ant smūgio suskaičiavau tik 6. Vaisius 8. KĄ PAMIRŠAU?
Kas tie vaisiai?

Dovanos: tiesos-supratimo-patarimo-tvirtumo-žinojimo-pamaldumo-Dievo baimės. Gal berašinėdama prisiminsiu. Jau darbe pastebėjau, kad man su atmintim blogai. Nunešė stogą nerimai. O dar jei čia man imt mintinai mokytis...
Creamaster labai arijoniškai masto
iki IV a. (Nikėjos susirinkimo) tie klausimai aukščiausiu lygiu buvo keliami ir nebuvo sutarimo, tai vienaip svarstyklės nukrypdavo, tai kitaip.
, ta prasme, kad pvz., Sūnus nelygus Tėvui, arba Šventoji Dvasia ne Dievas.
Man maldos nekliūva, jeigu maldą suvoksim kaip asmenų bendravimą - Sūnus kreipiasi į Tėvą, Tėvas viešai paliudija apie Sūnų.
Labanaktis
Dvasios vaisiai yra meilė, džiaugsmas, ramybė, kantrybė, malonumas, gerumas, ištikimybė, romumas, susivaldymas. Nereik tau mokėt vaisių?


Man maldos nekliūva, jeigu maldą suvoksim kaip asmenų bendravimą - Sūnus kreipiasi į Tėvą, Tėvas viešai paliudija apie Sūnų.
Labanaktis

Dvasios vaisiai yra meilė, džiaugsmas, ramybė, kantrybė, malonumas, gerumas, ištikimybė, romumas, susivaldymas. Nereik tau mokėt vaisių?
Tai ir dabar skirtingos krikščionių konfesijos skirtingai deklaruoja net tuos esminius dalykus. Bet, taip, matyt, visose religijose yra. Ir man, kai katalikybė arčiausiai ir labiausiai žinoma, ir yra logiškiausia. Nors tai nereiškia, kad viską besąlygiškai priimu.
Pastipsiu nuo nerimo...
Papildyta:
Ką surašei, pripainiota žmogiškos dorybės su dieviškom
(čia pagal tą knygutę, kur davė mokytis). Dabar pamenu lyg, kad vaikystėj katekizme vaisiais vadino.
Aš tikiuosi, kad Šmaikštuolis nesiruošia žudytis. Labai jau keistai viskas... Niekad neklausdavau už ką man... Bet dabar tikrai galvoju už ką...
Pastipsiu nuo nerimo...
Papildyta:
Ką surašei, pripainiota žmogiškos dorybės su dieviškom

Aš tikiuosi, kad Šmaikštuolis nesiruošia žudytis. Labai jau keistai viskas... Niekad neklausdavau už ką man... Bet dabar tikrai galvoju už ką...