Aš įtraukiau, bet iš esmės tas energijos kiekis, kurį išskiria budėjimo režimu dirbantis siurblys, tikriausiai juokingas. COP skaičiuojamas su visa sunaudota energija. Aš jos neišskiriu ir anksčiau momentiniai šildymai, pvz., vieno įsijungimo ar vienos paros, kartais turėdavo COP ir 5,25. Bet viso sezono vidurkis išeina apie 4,7-5. Šiuolaikinių gerų geoterminių siurblių COP tikrai aukštesnis nei 4,5. Pvz., gamintojas deklaruoja, kad mano siurblio COP 4,7. Modelis - Alpha Innote WZS 42K3M. Tik mano šildymo kreivė buvo nustatyta pakankamai žema, todėl ir COP apie 5. Šildantys įprastus namus, nustato aukštesnę kreivę, todėl pasiekia gamintojo nurodyta COP.
Aš įtraukiau, bet iš esmės tas energijos kiekis, kurį išskiria budėjimo režimu dirbantis siurblys, tikriausiai juokingas. COP skaičiuojamas su visa sunaudota energija. Aš jos neišskiriu ir anksčiau momentiniai šildymai, pvz., vieno įsijungimo ar vienos paros, kartais turėdavo COP ir 5,25. Bet viso sezono vidurkis išeina apie 4,7-5. Šiuolaikinių gerų geoterminių siurblių COP tikrai aukštesnis nei 4,5. Pvz., gamintojas deklaruoja, kad mano siurblio COP 4,7. Modelis - Alpha Innote WZS 42K3M. Tik mano šildymo kreivė buvo nustatyta pakankamai žema, todėl ir COP apie 5. Šildantys įprastus namus, nustato aukštesnę kreivę, todėl pasiekia gamintojo nurodyta COP.
Aš ne apie tai. Aš nebūčiau pagalvojęs, kad vien budėjimo režimu visus metus veikiantis siurblys gali prisukti apie 100 kWh elektros. Ir dar apie tai, kad šiuolaikinių geoterminių COP tikrai aukštesnis nei 4. Maniškio 4,7. Kai pirkau siurblį, lyginau geoterminius - maniškio COP buvo geriausias iš mažiausios galios siurblių.
Is lauko su klijiais pratepkite siule . O is vidaus su mastika.
Jei apšiltinimo sluoksnis bus storas, tai manau kad jokių problemų ir iš išorės su ta mastika teplioti, nes eksploatacinės sąlygos bus identiškos, kaip ir viduje.
Kam mėtyti kur nereikia ar galima ta padaryti su pigesnėmis
medžiagomis
Klausimas buvo apie galimybes, o ne apie finansus ;).
Aš vis tik nemanau, kad klijai lygiaverčiai mastikai. Iš kitos pusės, jei jau mastika ištepliota iš mūro išorinės pusės, tai iš vidinės teplioti nėra poreikio.
Aš dabar jei statyčiau namą pasiskaičiuočiau kiek man kainuotų ta mastika išteplioti visą mūrą iš išorės. Iš vidinės pusės daugybė sienų kitų sujungimų, darančių tepliojimą sudėtingesniu, o iš išorės keturios lygios sienos ir puikus rezultatas. Ir darbo mažiau ir medžiagos sąnaudos mažesnės ir broko galimybė mažesnė.
Sveiki,
Statant A+ ar aukštesnės klasės namą ir šalia jo priblokavus ant atskirų pamatų garažą abiems statiniams taikomi tokie pat min A+ klasės reikalavimai?
Noras būtų namą pasistatyti atitinkančius visus reikalavimus, bet nematau prasmės garaže šiltinti grindis, sienas ar stoga 35-50cm. Man atrodo tai pinigų švaistymas. Ar tai skaitomas visvien kaip vienas statinys?
Jeigu taip, tuomet jeigu statybas skiriu į du etapus - pastatsu namą, priduodu. Tada pradedu garažo statybas. Kaip su reikalavimais?
Sveiki,
Statant A+ ar aukštesnės klasės namą ir šalia jo priblokavus ant atskirų pamatų garažą abiems statiniams taikomi tokie pat min A+ klasės reikalavimai?
Noras būtų namą pasistatyti atitinkančius visus reikalavimus, bet nematau prasmės garaže šiltinti grindis, sienas ar stoga 35-50cm. Man atrodo tai pinigų švaistymas. Ar tai skaitomas visvien kaip vienas statinys?
Jeigu taip, tuomet jeigu statybas skiriu į du etapus - pastatsu namą, priduodu. Tada pradedu garažo statybas. Kaip su reikalavimais?
Nereikia jokiu dvieju etapu, architektas nurodo naudinga gyvenama/sildoma plota ir nereikia jokiu "apgavysciu". Pas mane butent garazas atskiras statinys, pats namas tenkina A+ klase.
Nutepiau pamato siulę su blokeliais mastika. Iš vidaus siūlė irgi bus tepama. Blokelių keramikiniu sujungimus vertikalius uzpuciau makrofleksu. Bet dabar galvoju dar papildomai koše užkrėsti. Turiu kalkinio skiedinio gatavo, ir rotbando. Su rodbandu daug patogiau dirbt, mažiau prisitaško. Čia kalba eina apie lauko sieną prieš siltinimą, vidus bus tinkuojamas. Ar tinka rotbandas sandarumui užtikrinti?
Taip pat domėjausi šiuo klausimu, tai tiek pasyvių namų kažkuri organizacija, taip pat ir apšiltinimo sistemų gamintojai anksčiau rekomendavo prieš klijuojant apšiltinimą sieną nutinkuoti kalkiniu tinku. Tas pats ir langų angokraščiams rekomenduojama.
Dėl gipsinio tinko nežinau kaip jis elgsis patekus drėgmei, ar nepradės pelyti, o jei žiūrėti tik sandarumo tai užtikrintu taip pat manau.