QUOTE(given444 @ 2020 03 12, 08:38)
Lutuke

,žodi "varau" naudoju neutraliai, nes man taip gi pasirodo, kaip kad tu vadini "debile" oponentes, nors anskciau taip nevadinai.
ir taip, nemažai yra varymo ant krikscioniu šiuo apsektu, ypac vadu. man taip pasirodydavo iš tavo postu, Montevertes, Idomucios.
varymu laikau tai, kad išryškinamos tik neigiamybes religijoje. atmeni, sakiau tau
gyvai, pvz krikscionybes žinia iš esmes - labai gera, priimtina, Jezus - gailestiniaugias iš visu dievu,man pats žmogiškiausias, natūraliausias, save paaukojo už mus, kad atpikrtu nuodemes, kad nebeliktu mirties, ir tt (nesipleciant). bet net ir tuo netikint, jei imant, kad jis - ne Dievas, o tik Mokytojas ar Pranašas, jisišskirtinai rode, kaip myleti artimą, netgi priešus, tarnauti - žodžiu, nurode visą dorovini kodeksą (prapplete tuos pacius 10 Dievo sakymu), prostituciu nesmerkti, nemesti i kitą akmeni, fariziejais nebūti, kurie plauna taures paviršiu, o viduje esti pilni godumo ir puikybes beigi kitu vidiniu šiukšliu.
Tu tada "labai kritikavai" - aš irgi varyciau - vien praeities baisumus, baisius kryžiaus žygius, bet Bažnycia, sakiau tau, ne vien (supuvę) vadai, Bažnycia - tai visi žmones (laikantys save katalikais/krikscionimis).
gretutinai tau pasakojau, pvz, apie savo teus, misnionierius, ir kt misionierius, kurie daro daug gero, kurie išvis vyksta i kitas šalis, rizikuoja gyvybe, padeda žmonems, juos edukuoja, moko net elementariu higienos taisykliu.
žodžiu - Bažnycia - yra via tikinicuju bendruomene- visas kūnas, ir kai pūva kuri nors dalis (nusikalsta klerikija), skauda visam kūnui.
žinoma, bjauru, kai vadovai grobsto, niekina, prisidengdami Dievo vardu (nors dievas net ne prie ko, jis to nenori), daro baisius dalykus, bet kiek daroma geru dalyku - apie juos gi nemegstama kalbeti. cia kaip žiniasklaida. atsiversk delfi, ar bet ką - kiek bus gero, o kiek blogo - žmoniu demesio geru nepritrauksi.
cia kaip su bet kuo, kritika lietuvai, kritika žmogui - vien neigiamybes akcentuojam, o kas gera - "savaime suprantama", galima tyleti.
jau rašiau cia kažkada, kaip vienas kunigas kažkada paraše išsamu laišką tuome,t kai eme kilti visi tie tvirkinimo atvejai. taip, jie egzistuoja, bet per tai piešti visą visos Bažnycios paveikslą?
šalia to - paminejo, kiek yra kunigu, apie kuriu darbus nieks nemini, niekas nekalba (ne kad girtis, bet kad žmones neprarastu teisę girdeti GERĄ INFORMACIJĄ, neprarastu elementariu žiniu) apie tuos kunigus, kurie aukoja gyvybes choleros zonose, stato namus, šviecia vaikus, ten ir miršta...o vakaru europoj vien skalambijama apie pedofilija, pedofilija, ir nieko, suprask, daugiau.
taigi, aš irgi tik už tai, kad būtu vengta diletantizmo, ir i viską iš visu pusiu reikia žvelgti, o jau gilintis - viso gyvenimo neužtektu.
Uzkliuni uz paskiru zodziu, neziuri esmes, ka rasau, bendros minties nepagauni. Atrodo labai bijai kazkokiu stiprensiu zodziu. Su zmonem kalbu ju kalba, as tik atsakau, o ne kreipiuosi taip, jei zmogui taip smagiau, man nesunku.
Tau faktu destymas ir kalba apie juos yra varymas?

Kodel taip bijai neigiamu faktu, kodel tau tik norisi kalbeti tik apie tavo supratimu geri ir tik taip kaip tau norisi? O kitokias kalbas vadini varymu? Varymas man yra smeizimas, faktu neatitinkantis juodinimas ir panasiai. Bet jei as imu fakta, tai kas atsitiko baznycioje ir apie tai sneku, koks cia varymas, cia elementari diskusija.
Reikia skirti , kad asneku apie Jezu, kada apie krikscionybe bendrai , kaip religija ir kada apie krikscionis, taigi tai visai skirtingos temos, kartais kalbama apie viena, kartais apie kita , priklausomai kokia tema isplaukia.
Jezus man ne Dievas, man jis zmogus primiausia ir jis religijos nekure, mano supratimu.
O del jo aukos, va pati mini dabar, bet ar kada susimasitei, o Kam (asmeniui) ta auka buvo? kas ta auka nuolat priima? kas tos aukos pareikalavo. Stai ka as turejau omenyje, kai sakiau, kad kriskcionys apie tai nemasto, nes as pati tik dabar susimasciau ir per visa studiju laika, mums toks klausimas neiskilo net... auka auka, o giliau apie ja nediskutuojama. Tik iskeliau klausima, tu is kart varai ant kriskcioniu, tai kaip galima kazka diskutuoti tada? as negaliu nuolat veinu metu klabeti apie viska bendrai is visu pusiu, diskusija vyksta palaipsniui, po viena aspekta.
Del kriskcionybes religijos ir krikscioniu, taip zinoma yra daug geru krikscioniu, as tai nelabai surpantu prasmes kalbeti apie ir taip aiskius dalykus, ar kas nezino, kad visur yra visokiu zmoniu? ar be tos religijos jie nebutu geri, jie nedarytu gero? Butent man ir norisi pakalbeti is visu sonu ar tas paskru zmoniu geris atperka visa blogi, kuri religijos vardu padare kiti zmones? As kol gyvenau LIetuvoje irgi nezinojau apie labai daug baisybiu, kurias suzinojau cia, ka padare kunigai ir vienuoliai, vienuoles. Todel bendrai mastau visgi bendroje sumoje si religija gerai zmonem ar ne, jei jos vardu tokios baisybes daromos, sneka neina apei pavienius blogus kunigus, o mase nusikaltimu. Ir visoje istorijoje sios religijos gyvavimo tie nusikaltimai daromi. Geris jis ir yra savaime suprantamas, kai gerai tai nekliuna, klausimas blogis kokio lygio. Del misiju, t.y kai einama ir verciami zmones i kriskcioniska religija, man jos neatrodo joks geris, man atrodo, kad zmones reikia palikti ramybeje su ju kultura, ju vietinemis tradicijomis, o ne keliauti po pasuali ir skelbti savo religija, savo supratimus, kisti kitiem savo pasauleziura. Taip beveik viskas ir sunaikinta pasaulyje kas buvo savito... Paimkim lietuvius, ka bezinom apie savo protevius, ju kultura, paprocius, liko tik trupinukai, juostos, siaudiniai sodai, kai kurios dainos, krikscionybe viska sunaikino...Jei vertini kriksiconybe, kaip besalygiska geri, tai zinoma tai bus gerai, bet as taip nevertinu, as vertinu proteviu zinias, deja prisikasti iki ju labai jau dabar sunku...
Jei trumpai man nepatinka saldzios kalbos ar perdetas pozityvizmas, kas man atrodo nenaturalu ir nerealu, man idomu isdiskutuoti, apmastyti sunkius dalykus, skaudzius, problemas, iv amzinus klausimus buties. Jei kam neidomu ar tai nepatinka, gi nieko neverciu su manim diskutuoti.
Vat tau norisi gero visur atrasti, apie tai rasyti, taigi ir tau nedraudziu, gi tu gali rasyti kaip nori ar ne, kodel tu man vis aiskini, kaip man rasyti? Man idomu rasyti konkreciom teom, o ne kaip kam apie ka galima rasyti ar ne, todel tokie klausimai kodel varai, nevarai, man tikrai neidomus, galima diskutuoti apie iskelta tema arba nediskutuoti.