Įkraunama...
Įkraunama...

Saab

QUOTE(Tadas_Blinda @ 2008 09 08, 11:59)

Saab yra pakankamai saugus automobilis


Na va, jau išsiaiškinom, kad Saab vis dėl to labai saugus smile.gif Važiuojam toliau biggrin.gif
Saab stabilus kelyje? Taip. Minkštas? Taip. Garso aparatūra gera? Taip. Garso izoliacija pakankama? Taip. Patogi tolimesnėse kelionėse? Labai. Aukštesnės klasės automobilis? Limuzinas tongue.gif .

Visa kita - skono reikalas...
Atsakyti
Tadai Blinda....

ne, cia holas tokiu pavadinimu dabar vadinamas zinok biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(flight @ 2008 09 08, 13:49)
Na va, jau išsiaiškinom, kad Saab vis dėl to labai saugus smile.gif    Važiuojam toliau  biggrin.gif
Saab stabilus kelyje? Taip. Minkštas? Taip. Garso aparatūra gera? Taip. Garso izoliacija pakankama? Taip. Patogi tolimesnėse kelionėse? Labai. Aukštesnės klasės automobilis? Limuzinas tongue.gif .

Visa kita - skono reikalas...


STOP.
Jis yra pakankamai saugus, o ne labai saugus, prasome neinterpretuoti mano zodziu. Vaiku apsauga smugio metu salone ivertinta 0 balu.

Apie stabiluma ir minkstuma pakalbesime kiek veliau.

MB E saugumas ivertintas geriau, vaziuoja jis minksciau, stabiliau, vietos salone daugiau, garso izoliacija geresne (dvigubas stiklo paketas, ko neturi Saab). Nauju MB ir SAAB automobiliu kaina skiriasi vos 5 proc.

Vienas is svarbesniu dalyku yra PATIKIMUMAS. Ta pati rasete, kad jis jums svarbus. O Saab niekada negarsejo kaip patikimas automobilis.

Visais kriterijais SAABus lenkia BMW, MB ir AUDI, t.y. komforto iranga, vaziavimo kokybe, salono erdvumu, medziagu ir apdailos kokybe ir kas svarbiausia PATIKIMUMU.
Viso to irodymas yra SAAB nuvertejimas. Nors nauji automobiliai kainuoja panasiai, taciau is ju daugiausiai nuverteja SAAB ir nuverteja todel, kad jis atsilieka nuo konkurentu visais paramentrais. Ta rodo Saab 9-5 pardavimai, nuvertejimas, gedimu statistika. Automobilis tikrai yra prastas. Kaip jau sakiau, geras daiktas visada turi savo verte ir isliekamaja verte. O rinka yra geriausias vertintojas.
Atsakyti
QUOTE(Tadas_Blinda @ 2008 09 08, 12:11)
STOP.
Jis yra pakankamai saugus, o ne labai saugus, prasome neinterpretuoti mano zodziu. Vaiku apsauga smugio metu salone ivertinta 0 balu.


Gal galima plačiau, kuris modelis taip įvertintas? smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Tadas_Blinda @ 2008 09 08, 12:45)
Jei kai, tai AUDI Q8 - tokio aparato nera smile.gif Bet, gal kaip tik todel jis ir yra pirmoje vietoje smile.gif



AUDI Q8 mirksiukas.gif
Atsakyti
QUOTE(jovana @ 2008 09 08, 14:35)


Juk rasoma zemiau po nuotrauka, kad tai Q7 W12 dyzelis smile.gif
Q8 yra konceptas ir jis nera gaminamas.
Atsakyti
O boze... ne nu tu ir priekaba esi... biggrin.gif: Kaip tave žmona pakenčia hihihi.gif
Atsakyti
QUOTE(Julius3 @ 2008 09 08, 14:20)
Gal galima plačiau, kuris modelis taip įvertintas? smile.gif

Jus berods statistika nesidomite, jau diskutavome AR forume su jumis sita tema.
Is Saab 9-5 NCAP ivertinimo:

Child-protection
"The Saab-recommended rear-facing restraints used for testing proved compatible with the car belts. But while they worked well in the frontal impact, they did not restrain the dummies' heads in the side impact. What's more, the pictogram warning of the dangers of fitting a child restraint in the airbagged front passenger seat is not easily understood. Labelling on the child seats themselves was confusing, too. It warned against fitting in the front passenger seat, but also showed how to fit it there. Finally, the route the adult seat belt should follow to fit the restraint facing forward was incorrectly marked."
Papildyta:
QUOTE(jovana @ 2008 09 08, 15:24)
O boze... ne nu tu ir priekaba esi... biggrin.gif: Kaip tave žmona pakenčia hihihi.gif


Priekaba, ne priekaba. Bet tokio modelio kaip Audi Q8 nera, tai kaip gali patikti daiktas, kurio nera? Kai nori pasirodyti protingai, tai taip ir gaunasi... is didelio rasto, isejo ir krasto... smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Tadas_Blinda @ 2008 09 08, 13:38)
Jus berods statistika nesidomite, jau diskutavome AR forume su jumis sita tema.
Is Saab 9-5 NCAP ivertinimo:

Child-protection
"The Saab-recommended rear-facing restraints used for testing proved compatible with the car belts. But while they worked well in the frontal impact, they did not restrain the dummies' heads in the side impact. What's more, the pictogram warning of the dangers of fitting a child restraint in the airbagged front passenger seat is not easily understood. Labelling on the child seats themselves was confusing, too. It warned against fitting in the front passenger seat, but also showed how to fit it there. Finally, the route the adult seat belt should follow to fit the restraint facing forward was incorrectly marked."

Ir kur čia bent žodžiu užsimenama apie žvaigždutes?
Tais metais kai mašina buvo testuojama, atskiro įvertinimo už child protection nebuvo.

P.S. Kiek suprantu cia 1 prie vieno jumi aprašytas smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Julius3: 08 rugsėjo 2008 - 14:10
QUOTE(Julius3 @ 2008 09 08, 16:07)
Ir kur čia bent žodžiu užsimenama apie žvaigždutes?
Tais metais kai mašina buvo testuojama, atskiro įvertinimo už child protection nebuvo.

P.S. Kiek suprantu cia 1 prie vieno jumi aprašytas smile.gif


Zvaigzdutemis vertinamas tik konjakas, jei ka smile.gif
Jei masina nebuvo testuojama, vadinasi ivertinimas yra 0 smile.gif, o kodel nebuvo testuojama, taip pat yra parasyta.

P.S. Originalu smile.gif
Bet buna ir originaliau smile.gif
Atsakyti
user posted image
Atsakyti
vat pasisakysiu, dauguma Europinių automobilių yra labai saugios ir gauna žvaigždutes (būtent žvaigždutes). prašom nagrinėtis....
http://www.euroncap....family_car.aspx

ir ne priko čia kad Mersas E klasės schmoll.gif vat saugiausias yra C klasės. SAAB visada buvo saugus. ir kad visi važinėja taksistai su mersais, pagalvokite kodėl?
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Roga: 13 rugsėjo 2008 - 21:38