Įkraunama...
Įkraunama...

Saab

QUOTE(flight @ 2008 09 06, 12:05)
Skonis kiekvieno skirtingas, poreikiai irgi, tad nesiginčysiu  biggrin.gif


Vairuodamas Saab issiskiri is minios, tai automobilis ieskantiems isskirtinumo, bet komforto atzvilgiu yra kur kas komfortiskesniu automobiliu. Vien paziurejus i Saab, BMW, MB, AUDI auomobiliu matmenis ir ju vidaus turi, Saab 9-5 yra pats maziausias. Apie naujo Saab 9-5 dizaina, as is viso patyliu. Pardavimai pacioje svedijoje sumazejo du kartus.
Atsakyti
TB, teko važiuoti su nauju Saabu? rolleyes.gif
Atsakyti
QUOTE(flight @ 2008 09 06, 18:09)
TB, teko važiuoti su nauju Saabu?  rolleyes.gif


Jei nebuciau vaziaves, cia nerasyciau... Saab kaina visiskai natitinka kokybes. Kokybe isgaravo kai svedai pardave ja GM. Ne veltui pirma 2008 m. pusmeti Saab pardavimai JAV krito 29 proc., o Europoje 10 proc.
Per metus Saab visame pasaulyje parduoda kiek daugiau nei 100 000 vnt. visu modeliu automobiliu.
Kaip zinia, geras daiktas visada turi paklausa, o apie Saab to tikrai nepasakysi.
Atsakyti
QUOTE(Tadas_Blinda @ 2008 09 05, 23:47)
Nu prajuokinot....
Pilnas autopliusas keturakiu mersu... Nulekit i zvyrkeli su keturakiu ir su Saabu, suprasite kas yra komfortas, garso izoliacija ir patogi sedesena.
Neveltui naujas Saabas 9-5 kainuoja beveik kaip BMW 5 ar MB E, o nuverteja dvigubai greiciau. Geras daiktas turi ir gera isliekamaja verte. Belieka tik akinukus nusiimti rozinius ir nepasakoti cia pasaku apie kazkoki mistini komforta, kurio net Citroenas C5 daugiau turi.
Saab automobilis norintiems isskirtinumo, bet stebuklu jame tikrai nera.



lenkiu savo galva pries tave, bet dar zemiau- pries SAAB smile.gif thumbup.gif
Atsakyti
QUOTE(kycia @ 2008 09 07, 23:13)
lenkiu savo galva pries tave, bet dar zemiau- pries SAAB smile.gif  thumbup.gif


As ne ponas, tad pries mane galvos lenkti nereikia.
Be to automobilis, tera tik metalo gabalas, tad jam lankstytis tuo labiau nera prasmes. Bet Lietuva laisva salis, galite ramia sazine garbinti net ir automobili smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Tadas_Blinda @ 2008 09 07, 20:08)
Ne veltui pirma 2008 m. pusmeti Saab pardavimai JAV krito 29 proc., o Europoje 10 proc.
Per metus Saab visame pasaulyje parduoda kiek daugiau nei 100 000 vnt. visu modeliu automobiliu.
Kaip zinia, geras daiktas visada turi paklausa, o apie Saab to tikrai nepasakysi.



Jei atvirai, tai man absoliučiai tas pats, ką visas pasaulis perka. Yra dar ir toks dalykas kaip mada bigsmile.gif , reklamos poveikis, peršamas prestižo, lygio įvaizdis, taigi, jei visas pasaulis puls pirkti Lada , tegul perka, o aš ieškosiu to, kas man tinka ir patinka. tongue.gif
Man argumentai prieš galėtų būti mašinos nesaugumas, nepatikimumas, naujos (iš salono) mašinos pastovūs gedimai, rūdijimas ir kiti panašūs "malonumai". Tai, kad Tada Blinda ar pusė Europos ar Amerikos renkasi bemsus, man visiškai ne argumentas. Gal jie juos renkasi todėl, kad neatsiliktų nuo kaimyno biggrin.gif
Papildyta:
QUOTE(Tadas_Blinda @ 2008 09 07, 22:38)
Be to automobilis, tera tik metalo gabalas


Su šiuo teiginiu visiškai sutinku biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(flight @ 2008 09 07, 23:56)
Jei atvirai, tai man absoliučiai tas pats, ką visas pasaulis perka. Yra dar ir toks dalykas kaip mada  bigsmile.gif , reklamos poveikis, peršamas prestižo, lygio įvaizdis, taigi, jei visas pasaulis puls pirkti Lada , tegul perka, o aš ieškosiu to, kas man tinka ir patinka.  tongue.gif
Man argumentai prieš galėtų būti mašinos nesaugumas, nepatikimumas, naujos (iš salono) mašinos pastovūs gedimai, rūdijimas ir kiti panašūs "malonumai".  Tai, kad Tada Blinda ar pusė Europos ar Amerikos renkasi bemsus, man visiškai ne argumentas. Gal jie juos renkasi todėl, kad neatsiliktų nuo kaimyno  biggrin.gif


Na, taip puse Europos nesupranta ka perka, turbut reikia Saab pirkti, saugus, negendantis, nerudyjantis, nenuvertejantis, tiesiog idealus automobilis, turbut visi perkantys ne Saab yra reklamos aukos. Kazkaip skaitydamas statistika ir test drive'u ivertinimus nemaciau nei vieno Saab'o tarp saugiausiu, maziausiai gendanciu ir patikimiausiu automobiliu lyderiu. Kazkaip prastai skaiciau turbut smile.gif
Yra musu visuomeneje nemazai vyru kurie neabejingi vyrams, moteru, kurios neabejingos moterims... smile.gif Bet dauguma visuomenes yra heteroseksualus zmones - ko gero jie visi gyvena neteisingai, reklamos aukos, vaikosi kazkokio prestizo smile.gif hmmm, idomus tas gyvenimas... smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Tadas_Blinda @ 2008 09 07, 23:47)
Kazkaip skaitydamas statistika ir test drive'u ivertinimus nemaciau nei vieno Saab'o tarp saugiausiu, maziausiai gendanciu ir patikimiausiu automobiliu lyderiu. Kazkaip prastai skaiciau turbut smile.gif




Prastai skaitei tongue.gif :


"2002 m. Saugiausi automobiliai pasaulyje - "Saab 9-3", "Renault Megane" ir "Mercedes" E klasė:

2006 m. Jungtinių Amerikos Valstijų draudimo kompanijų eismo tyrimo institutas paskelbė saugiausių automobilių sąrašus. Ši kompanija kasmet savo iniciatyva rengia automobilių daužymo, taip vadinamus “crash” testus.

Įdomu, kad savo klasėse nenugalėjo nei vienas amerikietiškas automobilis. Dominavo europiniai ir japoniški modeliai. Atskirose klasėse nugalėjo: Audi A6 ir A4, Saab 9-3, Subaru Legacy, Tribeca ir Forester, M klasės Mercedes Benz, Volvo XC90, ir Honda CR-V.."


2007 m.
"Žurnalas Forbes sudarė dvidešimties pačių saugiausių 2007 metų automobilių sąrašą.
20 saugiausių automobilių pagal Forbes:

* Acura RDX

* Acura RL

* Audi A4

* Audi A6

* BMW Z4 Coupe / Convertible

* Chevrolet Corvette

* Ford Freestyle

* Honda Civic

* Jaguar XJ

* Lexus SC

* Lincoln Town Car

* Mazda MX-5 Miata

* Mercedes-Benz SL-Class

* Mercury Grand Marquis

* Porsche Boxter

* Saab 9-3

* Saab 9-5


* Subaru Forester

* Volkswagen Passat

* Volvo XC90

Verta paminėti, kad Acura RL, Honda Civic ir Saab 9-3 patenka į šį reitingą jau antrus metus iš eilės – 2006 metais Forbes taip pat juos pažymėjo kaip pačius saugiausius automobilius."

Ir t.t., tingiu daugiau ieškot...
Papildyta:
QUOTE(Tadas_Blinda @ 2008 09 07, 23:47)
turbut visi perkantys ne Saab yra reklamos aukos.


Man tai visiškai neįdomu biggrin.gif Man svarbiausia, ar mašina attitinka MAN svarbius bei objektyviai patvirtintus kriterijus, kurie yra ir saugumas, patikimumas, stabilumas kelyje ir .tt. Ai, jau nusibodo kartot doh.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo flight: 08 rugsėjo 2008 - 08:09
QUOTE(flight @ 2008 09 08, 10:12)
Prastai skaitei  tongue.gif :
"2002 m.  Saugiausi automobiliai pasaulyje - "Saab 9-3", "Renault Megane" ir "Mercedes" E klasė:

2006 m.  Jungtinių Amerikos Valstijų draudimo kompanijų eismo tyrimo institutas paskelbė saugiausių automobilių sąrašus. Ši kompanija kasmet savo iniciatyva rengia automobilių daužymo, taip vadinamus “crash” testus.

Įdomu, kad savo klasėse nenugalėjo nei vienas amerikietiškas automobilis. Dominavo europiniai ir japoniški modeliai. Atskirose klasėse nugalėjo: Audi A6 ir A4, Saab 9-3, Subaru Legacy, Tribeca ir Forester, M klasės Mercedes Benz, Volvo XC90, ir Honda CR-V.."
Papildyta:
Man tai visiškai neįdomu  biggrin.gif Man svarbiausia, ar mašina attitinka MAN svarbius bei objektyviai patvirtintus kriterijus, kurie yra ir saugumas, patikimumas, stabilumas kelyje ir .tt. Ai, jau nusibodo kartot  doh.gif



Jus pati pateikete info ir ten matosi, kad sioje klaseje, saugumo lyderis yra A6.

As skaitau ir matau oficialius skaiciukus, bet gerbiu ir priimu Forbes nuomone. O oficialus skaiciukai, sako, kad Saab yra pakankamai saugus automobilis, bet tas pats BMW 5 arba Audi A6 yra saugesni!
Oficialus automobilio saugumo vertintojas pasaulyje yra NCAP, Europoje automobiliai testuojami pagal EuroNCAP reikalavimus. Visa isami info yra pateikiama ju puslapyje.
Isamus sios klases automobiliu testai ir ju aprasymai su reitingais yra cia

Saab yra pakankamai saugus automobilis, bet cia jo privalumai ir baigiasi.

Kas liecia patikimuma, Saab yra giliai dugne, ar paimtum "Warranty Direct" ar ADAC ar TUV statistika.
Pvz. TOP 100 patikimiausiu automobiliu sarase Saab 9-3 yra 60-oje vietoje, o Saab 9-5 yra 95 vietoje.

Ko gero nerasite, net bulvarinio zurnaliuko kuriame Saab butu minimas, kaip vienas is patikimiausiu automobiliu.

Priminsiu, kad Saab kaina mazai nusileidzia analogams, t.y. MB E, BMW 5, AUDI 6.

O siaip jei nori kokybes, saugumo, patikimumo viskas aisku kaip diena - pirk japoniska automobili.

Nezinojau, kad renkantis automobili "nepatikimas ir daznai gendantis automobilis" yra toks svarbus smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Tadas_Blinda: 08 rugsėjo 2008 - 11:01
QUOTE(Tadas_Blinda @ 2008 09 08, 11:59)
Jus pati pateikete info ir ten matosi, kad sioje klaseje, saugumo lyderis yra A6.


O siaip jei nori kokybes, saugumo, patikimumo viskas aisku kaip diena - pirk japoniska automobili.

pirma mintis - gyvų nelieka (iškilo Tipo grupės vaizdinys). Toliau diskusijų neplėtojam 4u.gif

tik ne japoniškas scare.gif

Kai MB išsirinko SAAB, sakiau skirsimės biggrin.gif .. po truputį aš jį (SAAB) pamilau... Aišku pirmoj vietoj man liko AUDI (Q8 biggrin.gif ) .
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo jovana: 08 rugsėjo 2008 - 11:20
QUOTE(Tadas_Blinda @ 2008 09 07, 22:38)
As ne ponas, tad pries mane galvos lenkti nereikia.
Be to automobilis, tera tik metalo gabalas, tad jam lankstytis tuo labiau nera prasmes. Bet Lietuva laisva salis, galite ramia sazine garbinti net ir automobili smile.gif



metaforu nepagauni? mirksiukas.gif
Atsakyti
QUOTE(jovana @ 2008 09 08, 13:19)
pirma mintis -  gyvų nelieka (iškilo Tipo grupės vaizdinys). Toliau diskusijų neplėtojam  4u.gif

tik ne japoniškas scare.gif

Kai MB išsirinko SAAB, sakiau skirsimės  biggrin.gif .. po truputį aš jį (SAAB)  pamilau... Aišku pirmoj vietoj man liko AUDI (Q8  biggrin.gif  ) .


Tipo grupe vaziavo su A8 jei ka... smile.gif Maziau kokso uostyti reikejo, tada gal pamatytu apvalu zenkla, kurio viduryje buvo skaicius 40.

Jei kai, tai AUDI Q8 - tokio aparato nera smile.gif Bet, gal kaip tik todel jis ir yra pirmoje vietoje smile.gif
Papildyta:
QUOTE(kycia @ 2008 09 08, 13:36)
metaforu nepagauni?  mirksiukas.gif

Kas cia ta metafora? Naujas SAAB modelis? lotuliukas.gif
Atsakyti