QUOTE(Springlet @ 2005 10 23, 20:52)
Man atrodo, kad svarbu, kad pradinukui patiktu mokytoja, tada ir mokymosi rezultatai geresni
Psichologai hiperaktyvumo neitaria? Ir is viso ka jie pataria?
Pirmoji psichologė, pedagoginėj psichologinėj tarnyboj, siūlė su juo derėtis - "jei tu man..., tai aš tau - ...", bet man tai nepasirodė priimtina, nes jis pareiškė: gerai, jei nebus to ar ano, man to ir nereikia. Taip atsisakydamas ir dalykų, apie kuriuos svajoja ir trokšta.
Sunerimusi puoliau ieškoti kuo daugiau informacijos apie hiperaktyvumą, daug apie tai skaičiau (ačiū ir šio forumo mamoms už įdomias diskusijas), atradau daug dalykų, kurie mums tinka, psichologė sako, kad tai ne pats sunkiausias variantas, bet kolkas manęs tai neguodžia.
Psichologė (jau kita, kurios požiūris į vaiką ne toks "valdiškas") su juo kolkas bendrauja kas savaitę, ir mano pokalbis su ja tebus po kelių savaičių - neramus laukimas. Mane glumina pokalbiai su vaikum, jis nebežino, kodėl mušasi, nors anksčiau viskam atrasdavo argumentus.
Mes su juo esam gana artimi, kasdien kalbamės, stengiuosi pasitelkti ir "aktyvųjį klausymą", ir bendravimą panaudojant teiginį "aš", kad jo nekaltinti, nemenkinti, o išsakyti savo savijautą ir argumentus, kodėl man nepriimtinas jo elgesys. Pirmiausia, žinoma, išklausau jį... Žinau, kad nieko nebūna greitai, bet matydama savo vaiką tokį, negaliu būti rami. Kiekvieną dieną galiu sulaukti kokio nors "siurprizo".
Apie mokytojos vaidmenį galiu pasakyti tiek, kad tai patyrusi pedagogė, tačiau leido sau visiems vaikams girdint šaukti ant vaiko, kad išmes iš mokyklos. Natūralu, kad vaikai atitinkamai ir reaguoja dabar. Manau, nuo mokytojos požiūrio ir nusiteikimo labai priklauso ir vaikų požiūris į vienas kitą - mokytoja yra jiems didelis autoritetas.
Vaikas mokyklos keisti nenori, tačiau mokytoja pagrasino, kad gali surinkti kitų vaikų tėvų parašus, kad jie nori, jog judraus vaiko, kuris trukdo darbui, klasėje nebūtų...
Jei nebūčiau susidūrusi su panašiomis problemomis, galbūt galvočiau taip, kaip dabar išgirdau iš kelių jo klasiokų mamų: kad vaikas neauklėjamas. Bet pati mokytoja pripažįsta, kad vaikas puikiai žino, kaip turi elgtis, be to, mato namie, kaip mes elgiamės, ir sunku paaiškinti, kodėl laužo taisykles bendraamžių tarpe...