Monie, o kodel jos tau patinka?
QUOTE (Springlet @ 2004 05 20, 08:36) |
Monie, o kodel jos tau patinka? |
Visu pirma su jomis esu daugiausiai bendravusi. O patiko del to, kad tas bendravimas nera toks kaip kitu mokytoju-dirbtinis meilumas, o nuosirdus. Mokytojos yra svelnios, bet reiklios. Dabar as baigiu jau astunta klase, bet nebuvau sutikusi geresniu, nes sios. Tai man tokia nostalgija liko ir atrodo, kad visos pradiniu klasiu mokytojos labai geros

Na tėveliams ir užduoti švietimo sistema sugalvojo: išsirinkt mokyklą, mokytoją... Visos mokyklos, kur lankėmės ar mūsų darželio grupės mamos lankėsi, save gyrė, kitas konkuruojančias peikė. Va ir išsirink kad geras. Dvi ketumetės pradinės, dvi vidurinės - viena už kitą geresnės, pasak jų direktorių. Tai Justiniškėse. Per atvirų durų dienas aiškiau netapo, nors ir pamokose sudalyvavome kartu su tėčiu. Vos stogas nepradėjo važiuoti su šitokiu požiūriu. Galiausiai apsisprendėm arčiausiai namų, kad vaikas vėliau ir vienas pareitų namo, išvengdamas sudėtingesnių sankryžų. tik neaišku ar su mokytoja pataikėme jos klasėje iš 24 vaikų 7 mergaitės, o kitoje 14 mergaičių, trečioji mokytoja neatrodė dėmesio verta - direktorius net į jos pamokas neleido eiti. Gal dar yra būsimų "Pelėdos" pirmokų? Gal būsimų klasiokų?
Lauma, jus teisi sakydama, kad sunku issirinkti mokykla, mokytoja... visi norim geresnes, tikiuosi pasirinksim teisingai

Doma, sveikinu jus abudu
ir zinoma kitus buvusius pirmokelius ir ju mamytes bei tevelius
Kaip baiget mokslo metus? Ar vaziavote i kokia ekskursija? Gal ka nors idomaus nuveikete per pirmuosius metus?


Kaip baiget mokslo metus? Ar vaziavote i kokia ekskursija? Gal ka nors idomaus nuveikete per pirmuosius metus?
Maniskis matyt labai gabus vaikiukas - baige su pagyrimu, parsinese rasta uz labai gera moksla ir nepriekaistinga elgesi
Musu laikais butu pirmunas (ot tai prisigyriau
). Man, kaip mamai, buvo be galo malonu per tevu susirinkima isgirsti tokias geras zinias, nors prisipazinsiu nedaug ji kontroliavau ir spaudziau prie mokslo, viska pats padarydavo, tik reikejo tvarkos mokyti. Dabar jau megaujasi atostogomis..
Uzbaigtuvems vaziavo jie i Belmonto parka, prie kriokliu, netoli, bet tokiem dar ir neidomu butu labai tolima kelione, pasivaiksciojo, papiese, palakste, suvalge atsiveztas vaises ir gryzo labai patenkinti.



Uzbaigtuvems vaziavo jie i Belmonto parka, prie kriokliu, netoli, bet tokiem dar ir neidomu butu labai tolima kelione, pasivaiksciojo, papiese, palakste, suvalge atsiveztas vaises ir gryzo labai patenkinti.

QUOTE (Doma @ 2004 06 03, 13:03) |
Maniskis matyt labai gabus vaikiukas - baige su pagyrimu, parsinese rasta uz labai gera moksla ir nepriekaistinga elgesi |



Saunuolis taviskis, linkiu, kad ir toliau t.p. puikiai sektusi. Ziuresiu kaip maniskei kitais metais seksis

paskaiciau jusu
postus apie pirmaja klase, jos sunkumus
ir dziaugsmus
.. susidariau sau ispudi kas laukia musu rugesjo 1-ja
turiu keleta minciu, kurias cia bandysiu kuo glausciau isdestyti:
1. del mokyklos pasirinkimo - dabar tevai gali laisvai rinktis ne tik mokykla, bet ir mokytoja savo nuoziura, nepriklausomai kur jie gyvena. o tokie pareiskimai, kad priims tik grieztai pagal registracijos vieta, turbut isgalvoti pacios m-klos administracijos del kazkokiu kitu priezasciu... pvz. i m-kla, kuria lankysime, eina vaikai ir is aplinkinio rajono, atvaziuoja ir is Baltupiu, privaciu namu rajonu Kauno puseje, be apribojimu.
2. del pamoku darbu namuose - mokyt. mane patikino, kad tikrai uzduoti namams nieko negalima, bet.. pagal programa reikia ismokyti tiek daug, kad pamokoje, net sparciai sukantis, to padaryti fiziskai neimanoma. taigi mokyt. turi du uzdavinius BUTINAI iseiti viska pagal programa ir nepalikti uzduociu namams, nenuostabu, jog tenka laviruoti tariantis su tevais, kad mokymosi procesas bus pratesta namuose.
3. mokyt. yra visokiu ir visur. kiek teko apsiklausineti - pakliusim pas tikrai gera ir darbscia mokytoja is didziosios raides (tikiuosi rudeniop nerasysiu priesingai nusivylusi
)
o noreciau papasakoti apie klase, vienoje Seskines m-kloje, kuria moko toje pat klaseje besimokancios mergaites mociute. Nzn kas sitaip neetiskai sukomplektavo klase, bet visi vaikai jaucia isskirtini demesi anukelei. Vaikai tai labai gerai pastebi nors nei mokytoja-mociute, net mokinuke-anuke neissiduoda (misle kaip ten pavyko su vaiku susitarti, bet mergaite ne karto jos nepavadino kaip namie<?>) o klase nuoskauda jaucia kai geriausios (vaiku akimis) roles tik tai mergaitei, kai prireikus ka nors dar ir dar syki paaiskinti jai paaiskinama, o kitam vaikui laiko negaistama, kai ignoruojami tie, kurie neatostogauja uzsienyje (sako, tipo tie kurie buvo kaime, net nekelkit ranku) taip, kad "neteisybes" aplink pilna, nereikia toli ieskoti, net nebutinai kokioje ipatingoje prestizineje mokykloje tai buna.
manyciau teisiog reikia grudinti vaika ir psichologiskai pries mokykla, kad nebutu paskui skaudziu nusivylimu..




turiu keleta minciu, kurias cia bandysiu kuo glausciau isdestyti:
1. del mokyklos pasirinkimo - dabar tevai gali laisvai rinktis ne tik mokykla, bet ir mokytoja savo nuoziura, nepriklausomai kur jie gyvena. o tokie pareiskimai, kad priims tik grieztai pagal registracijos vieta, turbut isgalvoti pacios m-klos administracijos del kazkokiu kitu priezasciu... pvz. i m-kla, kuria lankysime, eina vaikai ir is aplinkinio rajono, atvaziuoja ir is Baltupiu, privaciu namu rajonu Kauno puseje, be apribojimu.
2. del pamoku darbu namuose - mokyt. mane patikino, kad tikrai uzduoti namams nieko negalima, bet.. pagal programa reikia ismokyti tiek daug, kad pamokoje, net sparciai sukantis, to padaryti fiziskai neimanoma. taigi mokyt. turi du uzdavinius BUTINAI iseiti viska pagal programa ir nepalikti uzduociu namams, nenuostabu, jog tenka laviruoti tariantis su tevais, kad mokymosi procesas bus pratesta namuose.
3. mokyt. yra visokiu ir visur. kiek teko apsiklausineti - pakliusim pas tikrai gera ir darbscia mokytoja is didziosios raides (tikiuosi rudeniop nerasysiu priesingai nusivylusi

o noreciau papasakoti apie klase, vienoje Seskines m-kloje, kuria moko toje pat klaseje besimokancios mergaites mociute. Nzn kas sitaip neetiskai sukomplektavo klase, bet visi vaikai jaucia isskirtini demesi anukelei. Vaikai tai labai gerai pastebi nors nei mokytoja-mociute, net mokinuke-anuke neissiduoda (misle kaip ten pavyko su vaiku susitarti, bet mergaite ne karto jos nepavadino kaip namie<?>) o klase nuoskauda jaucia kai geriausios (vaiku akimis) roles tik tai mergaitei, kai prireikus ka nors dar ir dar syki paaiskinti jai paaiskinama, o kitam vaikui laiko negaistama, kai ignoruojami tie, kurie neatostogauja uzsienyje (sako, tipo tie kurie buvo kaime, net nekelkit ranku) taip, kad "neteisybes" aplink pilna, nereikia toli ieskoti, net nebutinai kokioje ipatingoje prestizineje mokykloje tai buna.
manyciau teisiog reikia grudinti vaika ir psichologiskai pries mokykla, kad nebutu paskui skaudziu nusivylimu..
QUOTE (Mirtishe @ 2004 06 08, 11:31) |
3o noreciau papasakoti apie klase, vienoje Seskines m-kloje, kuria moko toje pat klaseje besimokancios mergaites mociute. Nzn kas sitaip neetiskai sukomplektavo klase, bet visi vaikai jaucia isskirtini demesi anukelei. Vaikai tai labai gerai pastebi nors nei mokytoja-mociute, net mokinuke-anuke neissiduoda (misle kaip ten pavyko su vaiku susitarti, bet mergaite ne karto jos nepavadino kaip namie<?>) o klase nuoskauda jaucia kai geriausios (vaiku akimis) roles tik tai mergaitei, kai prireikus ka nors dar ir dar syki paaiskinti jai paaiskinama, o kitam vaikui laiko negaistama, kai ignoruojami tie, kurie neatostogauja uzsienyje (sako, tipo tie kurie buvo kaime, net nekelkit ranku) taip, kad "neteisybes" aplink pilna, nereikia toli ieskoti, net nebutinai kokioje ipatingoje prestizineje mokykloje tai buna. manyciau teisiog reikia grudinti vaika ir psichologiskai pries mokykla, kad nebutu paskui skaudziu nusivylimu.. |
pritariu, kad tai neetiska, bet cia pati mociute turejo prasyti, kad anuke mokytusi kitoje klaseje, butu galejusi taip pat priziureti ja, jei ji butu mokiusi koleges klaseje, nebutu niekam skriaudos..
Mano drauge dirba pradiniu klasiu mokytoja mazame mietuke, kur pradinuku tik po viena klase ir ispuole taip, kad jos pacios dukra siais metai jau galejo eiti i mokykla, o ji pati kaip tycia pradejo pirmokelius mokinti. Tai ji kategoriskai nenorejo, kad dukra eitu i jos klase ir nusprende ja i mokykla leisti dar po metu. Gali kalbeti ka nori, bet savas vaikas vis tiek gaus daugiau demesio nei kiti..
Tiesa, musu klases aukletoja buvo mama musu klasioko - tai supykusi ji tokiais zodziais isvadindavo prie visu - mums ausys raitydavosi

Taip. Mokytoja ir jos vaikas toje pacioje klasėje - didžiulė problema, net toje pacioje mokykloje.
Mes darželį lankem su mergaite, kurios mociutė dirba pradinėje mokykloje į kurią eisim, mamelė taip pat mokytoja pagrindinėje mokykloje. Grupėje buvo berniukas neįgalus, bet auklėtojų dėka padaręs didžiulę pažangą. Taigi pedagogės laikė kol šio berniuko tėvai pasirinks mokytoją ir tada pasirinko kitą, kad ne į ta pačią klasę. Beje, kai pamatėm mokinių sąrašus, tai nekilo abejonių reguliuojančia močiutės ranka sudaryti geresnę klasę savo anūkei, o kontrole ir pastoviu kišimusi į reikalus aš net neabejoju. Tik džiaugiuosi, kad mano sūnus eis į kitą klasę. Buvo tėvų kurie dėl to net kitą mokyklą rinkosi.
Mes darželį lankem su mergaite, kurios mociutė dirba pradinėje mokykloje į kurią eisim, mamelė taip pat mokytoja pagrindinėje mokykloje. Grupėje buvo berniukas neįgalus, bet auklėtojų dėka padaręs didžiulę pažangą. Taigi pedagogės laikė kol šio berniuko tėvai pasirinks mokytoją ir tada pasirinko kitą, kad ne į ta pačią klasę. Beje, kai pamatėm mokinių sąrašus, tai nekilo abejonių reguliuojančia močiutės ranka sudaryti geresnę klasę savo anūkei, o kontrole ir pastoviu kišimusi į reikalus aš net neabejoju. Tik džiaugiuosi, kad mano sūnus eis į kitą klasę. Buvo tėvų kurie dėl to net kitą mokyklą rinkosi.