Įkraunama...
Įkraunama...

Regitra Klaipėdoje

QUOTE(ambicija @ 2012 07 06, 16:25)
Tu privalai per naujo persireguliuoti veidrodėlius važiuodama į miestą smile.gif


Tikrai taip drinks_cheers.gif
Atsakyti
Ačiū smile.gif šeštadienį bandysiu laimę smile.gif geru laiku pakliuvau 10 h, nebus užkimštas miestas. Dabar važinėju su M raide, tai visai gerai sekasi smile.gif tik vat užgestu kartais nes toje mašinoje sankaba prastokai dirba. Bet jau priprantu.

Beda ta, kad aš tik su dyzeliu esu važiavusi ir bijau, kad benzinas nepakliūtų, nes kažkas yra gąsdinę, kad ten kitoks važiavimas, nes aš pajudėdama iš vietos niekada nespaudžiu gazo, arba važinėdama aikštelėje dirbu tik su sankaba. O kaip su benzinu yra? Iki šeštadienio neturiu galimybės su benzinu pavažiuot.

Kokie patarimai? smile.gif Kokie šiaip patarimai Klaipėdos Regitroje? Ką daryti, ko vengti?
Beje, ar visada klausia tų mechaninių klausimų? smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Braskyte1269 @ 2012 07 12, 18:31)
O kaip su benzinu yra?
Kokie patarimai? smile.gif Kokie šiaip patarimai Klaipėdos Regitroje? Ką daryti, ko vengti?
Beje, ar visada klausia tų mechaninių klausimų? smile.gif

Na, su benzinu yra toks dalykas, kad atleidžiant sankabą reikia spausti gazą, antraip užgesi. Aikštelėje gali tekti spausti gazą, nes nevažiuoja vien su sankaba.
Patarimai tokie, kad nebijoti, nesijaudinti. Aikštelėje važiuok vėžlišku greičiu, taip spėsi pagalvoti, pasitaisyti. Pirmiausiai pasibandyk mašiną pradžioje, kol leis apvažiuoti ir nuvažiuoti į aikštelę. Kaip stabdo, kada gesta, kaip sankaba, kaip gazas veikia. Na, o svarbiausia, į aikštelę, kai įvažiuoji, didesnį lanką daryk, kad įvažiuotum ir neužkliudytum gairelių, t.y. toks siauras įvažiavimas. Dar ten taip specialiai padaro, kad dažnas, kas net neįvažiavę į aikštelę turi palikti ją, nes nuverčia gairelę.
Ne visada klausinėja tų klausimų, tiesiog, kaip pačiam regitrininkui užeina.
Sėkmės! mirksiukas.gif
Atsakyti
QUOTE(Scelerum. @ 2012 07 12, 19:26)
Na, su benzinu yra toks dalykas, kad atleidžiant sankabą reikia spausti gazą, antraip užgesi. Aikštelėje gali tekti spausti gazą, nes nevažiuoja vien su sankaba.
Patarimai tokie, kad nebijoti, nesijaudinti. Aikštelėje važiuok vėžlišku greičiu, taip spėsi pagalvoti, pasitaisyti.  Pirmiausiai pasibandyk mašiną pradžioje, kol leis apvažiuoti ir nuvažiuoti į aikštelę. Kaip stabdo, kada gesta, kaip sankaba, kaip gazas veikia. Na, o svarbiausia, į aikštelę, kai įvažiuoji, didesnį lanką daryk, kad įvažiuotum ir neužkliudytum gairelių, t.y. toks siauras įvažiavimas. Dar ten taip specialiai padaro, kad dažnas, kas net neįvažiavę į aikštelę turi palikti ją, nes nuverčia gairelę.
Ne visada klausinėja tų klausimų, tiesiog, kaip pačiam regitrininkui užeina.
Sėkmės!  mirksiukas.gif


o maždaug kada reikia gazą spausti? smile.gif kai tik atleidinėt pradedi, ar kai jau būni pakankamai atleidęs? smile.gif
Tai regitroj tie hiunday benzininiai yra? O golfai dyzeliai ar kaip? smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Braskyte1269 @ 2012 07 12, 19:34)
o maždaug kada reikia gazą spausti? smile.gif kai tik atleidinėt pradedi, ar kai jau būni pakankamai atleidęs? smile.gif
Tai regitroj tie hiunday benzininiai yra? O golfai dyzeliai ar kaip?  smile.gif

Kai atleidinėji.
Apie hiunday nežinau nieko. O apie golfus, jau nelabai pamenu, kažkaip neteikiau didelės tam reikšmės blush2.gif
Atsakyti
QUOTE(Scelerum. @ 2012 07 12, 21:36)
Kai atleidinėji.
Apie hiunday nežinau nieko. O apie golfus, jau nelabai pamenu, kažkaip neteikiau didelės tam reikšmės  blush2.gif



viskas gerai, patikino mane, kad visi dyzeliai smile.gif viskas, nusiteikiu puikiai ir pirmyn!!! smile.gif 4u.gif
Atsakyti
Neišlaikiau. Egzaminas truko gal kokias 3min. Nes parkuojant įstrižą (patį lengviausią) iki galo nedavažiavau. Kritinė - namo.
Dar egzaminatorius visai fainas pasitaikė. Net sapnavau, kad su juo laikau.
Atsakyti
Išsilaikiau šiandien iš pirmo first.gif hihihi.gif Po superinių pamokų buvo vienas juokas, jau artėjam prie Regitros, maniau sakys dar tiesiai kur nors važiuot, nes jokių klaidų nepridariau, sako - suksime į dešinę, whaaaaat galvoju, nuuu gerai lotuliukas.gif O gavau hyundaju, kurio labai bijojau, nebuvau čiupinėjus, bet važiuojant link aikštelės pasibandžiau, pasižiūrėjau kokio jautrumo sankaba, stabdis ir viskas buvo liuks, egzaminuotojas nebuvo baisiai mielas, bet tikrai taktiškas, be jokių replikų, laiku sakė kada kur suksime, neburbėjo, nors matyt ir nebuvo ko, kažkaip stresas suveikė, kad viską padariau idealiai, nors paskutinėmis pamokomis labai stresavau, jaučiau didelę atsakomybę, kad nenuvilti savo mokytojų smile.gif
Papildyta:
QUOTE(Braskyte1269 @ 2012 07 14, 11:02)
Neišlaikiau. Egzaminas truko gal kokias 3min. Nes parkuojant įstrižą (patį lengviausią) iki galo nedavažiavau. Kritinė - namo.
Dar egzaminatorius visai fainas pasitaikė. Net sapnavau, kad su juo laikau.


Kitą kartą stebėk vidurinę gairelę dešinėje, įstrižame ji turi būti lygiai su veidrodėliu, o 90 laipsnių - irgi, bet gali vos vos iki jos būti, na čiut čiut. Gali drąsiai tuo vadovautis, nes gairelės ten visada tiksliai tose vietose būna, egzaminuotojai pagal tai ir žiūri 4u.gif
Papildyta:
QUOTE(Braskyte1269 @ 2012 07 12, 20:34)
o maždaug kada reikia gazą spausti? smile.gif kai tik atleidinėt pradedi, ar kai jau būni pakankamai atleidęs? smile.gif
Tai regitroj tie hiunday benzininiai yra? O golfai dyzeliai ar kaip?  smile.gif



Visos mašinos dyzelinės Regitroje, hyundajus nėra ypatingai jautrus, nors aš duodavau gaziuko, kad nerizikuoti užgesti, tiko tai mašinytei jis, gražiai, tyliai pajudėdavo. Tas jautrumas labiau priklauso nuo pačios sankabos, vienos sudirba vienu momentu, kitos kitu, o kitoms reikia gaziuko daugiau, kad pajudėti, bet kaip ir sakiau, geriau nepatingėti ir drastiškiau pajudėti nei gesinėti smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo ambicija: 14 liepos 2012 - 17:19
QUOTE(ambicija @ 2012 07 14, 17:17)
Išsilaikiau šiandien iš pirmo first.gif  hihihi.gif Po superinių pamokų buvo vienas juokas, jau artėjam prie Regitros, maniau sakys dar tiesiai kur nors važiuot, nes jokių klaidų nepridariau, sako - suksime į dešinę, whaaaaat galvoju, nuuu gerai lotuliukas.gif O gavau hyundaju, kurio labai bijojau, nebuvau čiupinėjus, bet važiuojant link aikštelės pasibandžiau, pasižiūrėjau kokio jautrumo sankaba, stabdis ir viskas buvo liuks, egzaminuotojas nebuvo baisiai mielas, bet tikrai taktiškas, be jokių replikų, laiku sakė kada kur suksime, neburbėjo, nors matyt ir nebuvo ko, kažkaip stresas suveikė, kad viską padariau idealiai, nors paskutinėmis pamokomis labai stresavau, jaučiau didelę atsakomybę, kad nenuvilti savo mokytojų smile.gif
Papildyta:
Kitą kartą stebėk vidurinę gairelę dešinėje, įstrižame ji turi būti lygiai su veidrodėliu, o 90 laipsnių - irgi, bet gali vos vos iki jos būti, na čiut čiut. Gali drąsiai tuo vadovautis, nes gairelės ten visada tiksliai tose vietose būna, egzaminuotojai pagal tai ir žiūri 4u.gif
Papildyta:
Visos mašinos dyzelinės Regitroje, hyundajus nėra ypatingai jautrus, nors aš duodavau gaziuko, kad nerizikuoti užgesti, tiko tai mašinytei jis, gražiai, tyliai pajudėdavo. Tas jautrumas labiau priklauso nuo pačios sankabos, vienos sudirba vienu momentu, kitos kitu, o kitoms reikia gaziuko daugiau, kad pajudėti, bet kaip ir sakiau, geriau nepatingėti ir drastiškiau pajudėti nei gesinėti smile.gif



o apie veidrodėlius ir gairelę man niekas nesakė ohmy.gif puikus patarimas, velnias, galėjo anksčiau jis būt sad.gif bet nieko, kitą kart žinosiu.. tongue.gif
Atsakyti
ambicija, jūsų AŽ užpildyta pilnai smile.gif
Atsakyti
Aš jau du kartus neišlaikiau sad.gif
šiandien pravažiavau papildomą pravažiavimą, ir supratau kad nieko nemoku verysad.gif bet galbūt todėl taip jaučiausi, kad seniai nevairavau. Ten tobulai viską turi mokėti, kad išlaikytum... Pirmasis instruktorius sakė kad gerai vairuoju, sakė kad tikrai išlaikysiu, bet deja...

O jau atmosfera tos regitros.... Vien nuo tų instruktorių ir atmosferos bijau neišlaikyti, nes pirmus kartus susitraumavau psichologiškai, pirmą kartą labai nemalonus egzaminuotojas buvo, antrą kartą atvirkščiai - malonus, bet kai moralą skaitė 10 min kai neišlaikiau, tai bėgau nuo jo kuo greičiau. Negaliu net prisiminti tų neišlaikymų, to jausmo, kai nesiseka normaliai pastatyti mašinos, nors mokantis nebuvo bėdų, tas jausmas kai tave išmeta iš egzamino, bei tas egzaminuotojų elgesys mane išmuša iš vėžių... verysad.gif
Papildyta:
O dar gi dabar tų hiundajų jie prisipirko, niekada nesu tokių vairavusi, jei papultų hiundajus, vėl stresas, vėl nežinoma mašina sad.gif

Pirmą kartą teko tą ilgą vairuoti, tai kaip jau kažkas minėjo, nič nieko nemačiau per veidrodėlius verysad.gif
Atsakyti
Nu taip, aš gal dar ir neišlaikiau, bet galiu vieną pasakyti, kad viskas priklauso nuo požiūrio. Jei tu šypsosies - tau irgi atgal nusišypsos.

Kiek esu buvus Regitroje man ten kaip tik nebloga atmosfera, nes geranoriškai nusiteikusi matyt buvau.

Kai neišlaikiau, egaminuotojas sako: išlipk, pasižiūrėk, kad ir kaip - negaliu užskaityt, nusišypsojau supratus savo klaidą, parvežė - gražiai atsiveikinau ir viskas. Nereikia draskytis ir geranoriškai į visus žiūrėti smile.gif

O mašinos taip pat nereiktų sureikšminti. Visi dyzeliai yra panašūs. Per tą laikotarpį nuo kovo galo, kai mokiausi vairuoti, mokykloj ir važinėdama su "M", pakeičiau 6 dyzelines mašinas. Galiu pasakyti vieną - jos visos beveik vienodos. Vienintelis skirtumas, kad didesnėm - galingesnėm mašinom mieste, važiuojant ant 50, visiškai pakanka ir 3 bėgio, o vat mažesnės visada 4 reikalauja. Taip pat svarbu - nešokinėti nuo sankabos, ką pastoviai mokykloje darydavau. Dabar jau įprotis po biški formuojasi. smile.gif

Svarbiausia, linkiu nesinervinti 4u.gif

O egzaminuotojų toks darbas - išaiškinti klaidas, kurias darai, kad ateityje jų išvengtum.

O vienintelis kelias į sėkmę - praktika. Yra aikštelių Klaipėdoje, kur galima pasitreniruoti ir tikrai niekas nesikabinėja. Neturi juos kuoliukų, bet draugą ar draugę vietoj kampinio kuoliuko pastatai - pakanka. Viena yra prie Žalgirio stadiono, kur apsisukinėja, berods 2 autobusas, subraižytos linijos, erdvi, geras STOP pratimas. Kita yra Birutės gatvėje, ten yra kalniukas, bet laaabai status 14 laipsn., regitroj yra 8-9 laipsn. bet į tokį išmokus - į kitus lengviau. Taip pat patariu trenruotis su panašaus ilgio kaip Golf ar Hyundai, nes pati iš pradžių treniravausi su didesne, su galu mašina, tai taip ir gavosi, kad iki galo nedavažiavau verysad.gif

svarbiausia - linkiu nepasiduoti ir nueiti ten gerai nusiteikus!! smile.gif 4u.gif
Atsakyti