Sveikutės merginos,
keletas patarimų ir pamastymų iš vyriškos pusės.
Del langų apšalimo iš vidaus šiek tie pasipasakosiu.
Taigi galimos priežastys tokios laimės:
1. kiauras pečiukas,
2. vertėtų pasikeisti salono oro filtra (taip tokie yra- tik paslėpti ir paprastai nekeisti nuo gamyklos laikų),
3. užsikišę vandens nubėgimo latakai.
Manyčiau pagrindinės techninės problemos. Dar vertėtų atkreipti dėmesį, ar kartais ne medžiaginiai kilimėliai (juos vertėtų pasikeisti į guminius žiemos sezonui). Iš vidaus švarus priekinis stiklas irgi mažiau rasoja (kartais verta nusivalyt).
Kažkas langų apšalimo iš vidaus problemą išsprendė uždarydamas vaikų paliktus langus - klaidingas požiūris, kaip tik mažiau bėdos jeigu paliekamas šiek tiek praviras langas (stiklai neužšąla iš vidaus arba užšąla mažiau).
Su mano nuomone ginčytis beprasmiška
Del durelių užšalimo.
O čia jau liūdniau, nes nelabai ką padarysi, bet:
1. vietoj WD40 siūlau naudoti silikoninius purškalus, nes WD40, gana greitai išgaruoja,
2. vyrui pakelt vėją, kad paardytų dureles ir išvalytų, bei suteptų durų uždarymo mechanizmą. Jį reikia išimti ir išplauti bendzinu ar salerka, bet taip sąžiningai su šepetuku, o tada padoriai sutepti (ne WD40, o kuo nors rimtesniu) ir aišku atgal viską sutverti ,jei rankos iš teisingos vietos auga tai darbo iki 1 val. per visas duris, jei pirmą kartą ardo duris tai iki 2 val. ir geriau kad vaikų aplink nebūtų

. Nustebsit kaip lengvai gali darinėtis durelės, be to pačio mechanizmo užsalimo tikimybė pasidarys gėdingai maža, ir rankenėlės durelių nenulaušit.
3. nusipirkit skysčio spynelėm atitirpint (toks miniatiūrinis buteliukas didumo kaip "visine" ar nagų lakas), puikiai tilps į rankinuką ar kišenę. Karti patirtis skelbia, kad WD40 kaip tyčia mašinoj, o pats tai lauke šąli (nors padeda ir raktelio šildymas, bet kam vargt).
Del vairavimo įpatumų:
niekada nedėkit skirtingų padangų ant ašių (kažkas siūlė)- žiauriai klaidingas patarimas (ir nesvarbu ar priekis ar galas varo ar qvatrinė).
Auto pradėjus slysti daug variantų yra ją vėl pagauti, bet nei vieno teoriškai teisingo. Faktas tas, kad jeigu į posukį įvažiavai per greitai - pasmerktas ir greičiausiai jau nebenuvažiuosi kur tikiesi, bet dar galima nuvažiuot kitur maksimaliai saugiai (suvėliau aš čia). Norėjau pasakyti, kad planuotos trajektorijos išlaikyti greičiausiai nepavyks. Svarbu - visada išlaikyti maksimalų sukibimą. Reiškiasi negalima staigiai stabdyti (čia be abs), negalima staigiai gazuoti ir negalima staigiai sukti vairo. Slidžiame kelyje papraščiausias gazo atleidimas gali baigtis suktuku (net ir tiesiojoj), per stiprus gazo paspaudimas gali baigtis griovyje ( ar bet kuo kas yra tiesiai jūsų auto judėjimo kryptimi).
Taip kad važinėt reikia atsargiai ir lėtai (lėtai važiuot stabdyt sukt ir gazuot).
Jeigu visdelto norisi žinoti kaip ir ką daryti auto pradėjus, slysti ir apskritai vyrui parodyt kaip reikia vairuot, siūlau paskaityti Zasados knygą "Saugus greitis" .
Tikrai teisinga knyga.
O paskui teorines žinias paversti praktika ir šlifuot iki begalybės.
Knygą galima rasti knygynuose (kaina kažkur tarp 20 ir 30lt) nu arba galiu atsiųst pdf. Tik va gal tai nelabai legalu (del autorinių teisių ir pan.), tai moderatorės gal nenorės talpinti tinklapyje (užima tik truputį virš megabaito). Tai jeigu kam reik tai AŽ su meilu. Negarantuoju, kad pas mane nauja redakcija, bet esmė ta pati
Nu ir pribūriau čia aš