Įkraunama...
Įkraunama...

Mechaninė ar automatinė pavarų dėžė?

QUOTE(Gyjula @ 2008 01 06, 18:51)
Kai tik nusipirkau mašiniuką iškart pagalvojau, kokia kvailė, kad nepirkau automato doh.gif , mat kartą sankryžoje užgesau blush2.gif , o dabar gerai jaučiuosi ir su mechanine  smile.gif , bet nieko prieš automatą neturiu ax.gif


Cia tik del to,kad uzgesai? Nu ir kas-taigi uzsivedi ir toliau vaziuoji mirksiukas.gif Zinok,ir profesionalai gesta,taigi nereikia imt i galva ax.gif
Atsakyti
QUOTE(fenddi @ 2008 01 05, 21:22)
Tai kodel vis daugiau vyru renkasi automatus?Pagal tave irgi del tos pacios priezasties? biggrin.gif Pastebejau, kad vyrai vissai nedaro is to problemos su kokia masina vaziuoti. O vat moterims nera kas veikti su automatu. Kvaili argumentai. biggrin.gif Automatas turi minusu: ima daugiau kuro, pati masina brangesne ir jos eksploatacija brangesne. As tai tik uz automata 4u.gif

Ai ,as tai nesigilinu kodel.Pas mane irgi automatas,man tas neturejo itakos renkantis masina.Ji ir ne automatas brangi smile.gif
Atsakyti
Nu tikrai nesąmonė, kad automatą renkasi tik „moterytės, bijančios mechaninės dėžės“. schmoll.gif Pirma, mane prie automatinės pripratino MB. Antra, nei aš mechaninės bijau, nei ką, reikia, ir vairuoju. Aš tiesiog tingiu galvoti, o kokią čia dabar pavarą įsimetus, ir ar tik nepamiršiu sankabos nuspausti... nu kam man to reikia, jei mašina tai gali padaryti už mane? g.gif Plius, aš kai ryte (labai labai anksti ryte) ką tik iš miegų važiuoju į darbą, man tikrai tuo metu ne iki pavarų mėtymo, mašina tai padaro, o aš per tą laiką geriau aplink dairysiuos, na, kavą dar pasiimu termosiuke, tai atsigeriu (sutikit - labai sunku rytais įsivažiuoti į ritmą, o jei dar galvoti apie mašiną reikėtų irnesakyk.gif ). Iš tikrųjų, čia kaip su skalbimo ar indų plovimo mašina: gal išties kai kurioms įdomiau rankom skalbti ir indus plauti, bent veikti yra ką... hihihi.gif bet aš vis tiek renkuoti automatinę skalbimo mašiną , indaplovę ir mašiną su automatine pavarų dėže...
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Kenya: 07 sausio 2008 - 06:47
QUOTE(Aila29 @ 2008 01 01, 14:09)
Asmeniskai man tik mechanine pavaru deze, jau pakeiciau  7 masinas, ir ne vienos is ju nebuvo automato  schmoll.gif


Aš irgi...gal 7 turėjau mechanines, dabar vairuoju automatą...Tiesiog smalsu buvo, peikia juos kas niekad neturėjo....o kas turėjo, vėl renkasi automatą...
.Kol jis tvarkingas, aš jo darbu pilnai patenkintas. Pradžioj tiesa buvo kažkaip nejauku,...spaudi gazą, apsukos nekyla,...tik greičio rodyklė aukštyn lipa...Nėra jau taip kad visiškai nieko galvot nereiktų vairuojant, nors aišku galima ir taip...Reikia priprast, ir suprast kaip kickdownu , kaip sport, ar žiemos režimais naudotis...Ir geriau galingesnis variklis...
Pvz mano omega dulitrinė....Jei visais režimais nesinaudot variklis silpnokas...Taip yra del automato kompo logikos...Jis laiko ekonomišką režimą, ir viskas jam pofig....Didžiausia variklio galia yra prie 4000 apsukų, o jis aukština bėgį prie kažkur 2500...Ir jei reikia staigiai šokt ant lenkimo...jis dar kartais meta aukštesnį bėgį....Nepratusiam tai šokas...Bet tam yra SPORT mygtukas - tada perjungimai vyksta prie redlaino...eina kaip raketa...Arba perstumt rankeną iš D į 3 ...
Pas ką motorai 2,5 ar 3 l tokių niuansų nėra....Bet apetitas kitas.
O kad mieste automatas neekonomiškas drįsčiau ginčytis....Taip tiksliai dirbti su sankaba ir pavarų perjungimu reiktų labai pasistengt....Nu gal truputį didesnė varikliui apkrova kai stovi ilgesnį laiką su D padėtim...Bet tai susikompensuoja pajudėjus tiksliu perjunginėjimu...O trasoj tuo labiau - kai yra hidromovos blokavimas, kruizinant 130 km/val apsukos laikos lygiai 3000...kaip analogiškos auto su mechanika.
Va senos trijų pavarų dėžės be hidromovos blokavimo tai tikrai neekonomiškos...Bet tokių jau reta...
Atsakyti
Va,va,pasirodo,kad su automatu dar daugiau galvot reikia... lotuliukas.gif Na,gal cia tik man taip atrodo,nes su mechanine vazinedama niekada negalvoju nei apie sankaba,nei apie begius,net kai dar neatsibudus,beveik miegodama issikrapstau,savaime viskas gaunasi.Nors teks ir automatu ismokt vaziuot noriu as to ar nenoriu .
O apie mechanines ka galiu pasakyt-kaifas,kai mini gaza,matai,kaip kyla apsukos,ir girdi,kaip groja motoras tas apsukas rinkdamas,visiskas susiliejimas su masina,tiesiog sirdis dainuoja... thumbup.gif
Atsakyti
Vaziuojant is D perstumti i 3 begi? doh.gif blink.gif mhm, taip deze galima suvaryti gerokai greiciau nei tempiant kazka ant buksyro. Esu tempus esant reikalui, pamaziukais... ir mane tempe. Kazkaip tpfu tpfu tpfu...
Ir taip - man nesiseka su mechanine, todel vairuoju automata. Ismokau su mechanine, vazinejau, kol su automatu nepradejau smile.gif ir man patogiau, smagiau, as jauciuosi labiau uztikrinta. Jau geriau busiu normali vairuotoja su automatine deze (cia visam pasauly yra komforto sinonimas, tik pas mus dar kazkodel pajuokos objektas. Mol, boba vista begiu nesugeba pametyt...) nei issiziojus suprakaitavus vepla, bet uztat su mechanine. Cia gal per stipriai issireiskiau, bet mokslininkai irode, kad moterys ir gejai vairuoja prasciau uz heteroseksualius vyrus, prasciau orientuojasi situacijose kelyje.. Aciu, as jau geriau zenklus paziuresiu smile.gif Beje, vis daugiau ir daugiau automobiliu gaminama su automatinem dezem... Gi ne ziguliu laikai, galima pagal poreikius atsirinkti kas kam.
Atsakyti
Denaxa, galvot nereikia...jei nesigauna, automatas veža bet kaip....Tik norint pilnai išnaudot mataro galimybes galima pamanipuliuot....

Zmonija, kas tau sakė kad negalima automate pavarų perjunginėt rankiniu būdu? Galima, nieko tame blogo....Kai kuriose auto yra prie vairo išvesta perjungikliai, daro jie būtent tai....
....O numynus gazą dugnan veikia kickdown'as...tai irgi pavarų žeminimas tik prie didelių apsukų, kas iš esmės nėra sveika, o jei numetamas gazas ir ramiai perjungiama į 3 - nieko tame blogo.
Blogai yra išjunginėti į N riedant iš inercijos.....
Atsakyti
QUOTE(zhmonija @ 2008 01 07, 19:19)
Ir taip - man nesiseka su mechanine, todel vairuoju automata. Ismokau su mechanine, vazinejau, kol su automatu nepradejau smile.gif ir man patogiau, smagiau, as jauciuosi labiau uztikrinta. Jau geriau busiu normali vairuotoja su automatine deze (cia visam pasauly yra komforto sinonimas, tik pas mus dar kazkodel pajuokos objektas. Mol, boba vista begiu nesugeba pametyt...) nei issiziojus suprakaitavus vepla, bet uztat su mechanine.


drinks_cheers.gif
Skaitau, skaitau, šitas automobilistines temas ir kol kas susilaikau nuo komentarų-nesijaučiu pakankamai kompetetinga.. rolleyes.gif

Taip, aš irgi ta moteris, kuriai su mecahnine ne kas gaudavosi, todėl db. vairuoju savo "avtamatą" thumbup.gif ..Galit, pripliusuot dėl statistikos-prie "vėplų" moteriškių 4u.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo svetima: 08 sausio 2008 - 11:18
QUOTE(denaxa @ 2008 01 07, 20:58)
Va,va,pasirodo,kad su automatu dar daugiau galvot reikia... lotuliukas.gif Na,gal cia tik man taip atrodo,nes su mechanine vazinedama niekada negalvoju nei apie sankaba,nei apie begius,net kai dar neatsibudus,beveik miegodama issikrapstau,savaime viskas gaunasi.Nors teks ir automatu ismokt vaziuot noriu as to ar nenoriu .
O apie mechanines ka galiu pasakyt-kaifas,kai mini gaza,matai,kaip kyla apsukos,ir girdi,kaip groja motoras tas apsukas rinkdamas,visiskas susiliejimas su masina,tiesiog sirdis dainuoja...  thumbup.gif


drinks_cheers.gif
Niekada neteko galvot kada koki begi ijungt ar kada koki pedala ismint, tai gaunasi savaime lotuliukas.gif Ir ryte taip pat anksti isvaziuoju, niekada nesijauciau apsimiegojusi prie vairo schmoll.gif O siaip man mechanas patinka dar ir todel, kad ka nors lenkiant ir pamacius kliuti priekyje- ijungi zemesne pavara ir duodi gazo, taip smagiai soka i prieki masiniukas thumbup.gif Tokiu dalyku automate nera, ir automatas (senesniu metu) neisibegeja normaliai, truksta to malonumo, kai priploja prie sedynes uzmynus gaza ax.gif
Kiekvienas renkasi pagal savo poreikius masina ir cia tik visi pareiskia savo nuomone- kas kam labiau patinka ir tiek 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(Aila29 @ 2008 01 08, 13:14)
<...>O siaip man mechanas patinka dar ir todel, kad ka nors lenkiant ir pamacius kliuti priekyje- ijungi zemesne pavara ir duodi gazo, taip smagiai soka i prieki masiniukas  thumbup.gif 

Na, aš pamačiusi kliūtį priekyje, paprastai ne gazą spaudžiu, o stabdau. Na, su mechanine važinėjant, gal kitaip išeina... g.gif ir gatvėse tokiu dalyku kaip lenktyniavimas neužsiimu - tam yra trasos specialios ir specialiai ruošti lenktynininkai - aš mokiausi vairuoti, todėl aš vairuoju, o ne lenktyniauju.

QUOTE
Tokiu dalyku automate nera, ir automatas (senesniu metu) neisibegeja normaliai, truksta to malonumo, kai priploja prie sedynes uzmynus gaza  ax.gif
Kiekvienas renkasi pagal savo poreikius masina ir cia tik visi pareiskia savo nuomone- kas kam labiau patinka ir tiek  4u.gif

Tokių dalykų automate yra - mygtukas specialus, kuris pavarą numeta ir mašina nė kiek ne prasčiau į priekį rauna. Mano automatas 1995 metų, taigi, tavo minėtas „senesnių metų“. O jausmas, kai prisiploji prie sėdynės užmynus gazą ir po 5 metrų stabdai prie šviesoforo... na, atleisk, bet man dažniausiai sukelia pykinimą wacko.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Kenya: 08 sausio 2008 - 13:48
Man praeitą savaitę teko porą dienų pasivažinėt su automatu.
Iš pradžių buvo įdomu... bet jau antrą dieną atsibodo biggrin.gif
Beje, mašina nauja, brangi, ir prabangi, po kapotu slepianti virš 200 AG... Ir vis tiek ji man kažkokia "buka" biggrin.gif na bent jau su mano tariamu įsivaizdavimu, kaip ji rautų, jei ne automatas būtų...
Kas ką nori, tas tą renkasi, nieko neturiu prieš automatus, bet va dar kartą įsitikinau, kad asmeniškai aš tai automato nesuprasiu biggrin.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Acacia: 08 sausio 2008 - 13:58
1995m automatas jau neturėtų būti tas senasis...Su 3 pavarom ir be elektronikos...
Šitie yra tikrai neekonomiški. Nors lenkiant pažemint pavarą rankiniu būdu irgi niekas netrukdo, o minant gazą dugnan suveikia kick down režimas ir pavara persijungia į žemesnę. Neekonomiška ne del to,...pabandysiu paaiškinti kuo skiriasi nuo naujesnių...
Visų pirma - 3 bėgiai automate pagal perdavimo skaičių atitinka 4 bėgių mechaninę...Tai gaunasi, lyg trasoj pielintum 4 bėgiu....Apsukų daug, greičio nelabai.
Naujesnė, 4 bėgių jau atitinka mech. 5 bėgę...6 pavarų automatas - irgi tas pats, tik bėgių kadangi daugiau, jie "trumpesni" ir geresnis įsibėgėjimas.
Persijungimas...Senose be elektronikos, perjungimai beveik fiksuoti, nors šiek tiek priklauso nuo to kiek spaudi gazą...bet nedaug. Naujesnės - viską daro kompas - normaliam režime persijungia irgi kažkiek priklausomai nuo gazo, bet stengiamsi išlaikyti ekonomišką režimą....ir yra mygtukas "sport" ar kitaip pavadintas, kuris perjungia kompo smegenis taip, kad persijungtų į aukštesnį bėgį netoli red line....Va tada išnaudojami visi arkliai...bet ekonomiją reikia pamiršt.
Ir net ne tai svarbiausia....o "sankaba"....kurios automate kaip žinia, nėr...Vietoj jos -hidrotransformatorius....toks daiktas kuris perduoda jėgą per skystį....
Kas ta sankaba? - du diskai, kurie išskirti, kai sankaba išminta, ir suglausti, kai sankaba atleista. Ir tarpinis režimas - kai praslysta pradedant važiuoti...O ilgas praslydimas - dūmai ir sankabos pjovimas...
Hidromovai gi bet koks praslydimas - normalu...Va kodėl yra "žiemos" režimas - kai kompas priverstinai iš vietos jungia 3 pavarą ir mašina iš lėto nebuksuodama lipa iš pusnių....Labai net geras dalykas, mane ne kartą gelbėjęs...
Tai va...seno tipo dėžės pastoviai dirba su didesniu ar mažesniu praslydimu...Net ir važiuojant greitai...Dalis variklio sukimo eina veltui...mokestis už komfortą,
Naujesnio tipo - irgi tas pats...iki paskutinio bėgio....Paskui mova blokuojasi kietai ir važiuoja kaip ir mechaninė....Todėl pvz 4 bėgių dėžėj bėgėjantis galima suskaičiuoti 5 persijungimus....Movos blokavimas jaučiamas kaip dar vienas persijungimas...
Taip kad....trasoj ar automatas ar mechaninė - ekonomiškos vienodai.Miesto režimuose kažkiek automate prarandama ant to praslydimo, bet kažkiek ir sutaupoma nes persijungimai greitesni ir be jokių pergazavimų ir patrūkčiojimų...
Ir dar vienas gluminantis momentas nepratusiems...vis per tą slydimą...
Mechanikoj startuojant, nu sankabą paleidai , davei gazo, ir viskas aišku, kyla apsukos kyla greitis....Automatas gi "žaidžia" su tuo movos slydimu....Spaudi gazą, apsukos stovi vietoj, o greitis kyla, ir gan sparčiai, nors subjektyviai atrodo, kad ne, kad mašina buka...Taip tik atrodo ....kol įpranti....Čia kompas, įvertinęs greitį, gazo paspaudimą ir dar daug kitų dalykų parenka per hidromovos slydimą pačią optimaliausią apkrovą varikliui....
Nors dauguma moterų (ir ne tik) automatų vartotojų apie visa tai net negalvoja....ir tiesą sakant, automatinė dėžė tam ir sukurta...
Ačiū už kantrybę jei visa tai perskaitėt.... drinks_cheers.gif

Atsakyti