QUOTE(pikkolo @ 2008 12 05, 12:25)
Su mechanika ne kiekvienas/a moka važiuot. Su automatu gali važiuoti netgi tie/tos, kuriem aplamai negalima sėsti už vairo. Ir aplamai kuo toliau tuo mažiau vairuotojas turi įtakos vairavimo kokybei. ABS, ASC, ASR, AST, EPG ir t.t. padeda vairuoti automobilį. Kas reiškia, kad laikui bėgant tu tiesiog nustoji galvoti ką ir kaip reikia daryti, tiesiog tampi vos ne keleiviu automobilyje. Ir tampa nieko vertos tokios knygos kaip Zasados "saugus greitis", kur labai išsamiai išdėstyta kaip valdyti automobilį slidžiame kelyje, posūkiuose ir pan.
Man iš pradžių irgi atrodė, kad geriau būtų automatas, nes nereik galvot kada perjungti pavarą, kaip stabdyti varikliu, kada išmint sankabą, kada ne ir pan. Tačiau mano vyras buvo kitos nuomonės ir net nesileido į tokias kalbas. Tad turiu mechaniką, ir tuom labai džiaugiuos. Dar nesu labai patyrus, tačiau daug ką jau darau automatiškai ir man tai nesukelia jokių sunkumų. Mano ateities planuose ekstremalaus vairavimo pamokos.
Vat čia ir yra tikrasis vairavimo malonumas, ko tikrai niekada nepatirsi su automatu.
Man iš pradžių irgi atrodė, kad geriau būtų automatas, nes nereik galvot kada perjungti pavarą, kaip stabdyti varikliu, kada išmint sankabą, kada ne ir pan. Tačiau mano vyras buvo kitos nuomonės ir net nesileido į tokias kalbas. Tad turiu mechaniką, ir tuom labai džiaugiuos. Dar nesu labai patyrus, tačiau daug ką jau darau automatiškai ir man tai nesukelia jokių sunkumų. Mano ateities planuose ekstremalaus vairavimo pamokos.
Vat čia ir yra tikrasis vairavimo malonumas, ko tikrai niekada nepatirsi su automatu.
O aš su tamstos postu visiškai sutinku, tik kad ne visi įsiskaito ką norima pasakyt ir užsipuola ale bele.
Galim pasidžiaugt, tuoj temą damušim

Oi, šiandien su sportininkais dar kartą visus dėžių tipus apkalbėjom, nei viena nėra tobula, o kas geriau renkamės pagal save
