Įkraunama...
Įkraunama...

Mechaninė ar automatinė pavarų dėžė?

Man siuo metu tai patinka mechanines, netgi idomiau vairuot, bet tikiu, kad naujas automatas arba pusiau automatas butu super blush2.gif
Atsakyti
11 m. vazinejau su mechanine pavaru deze, o po to persedau su automatine blink.gif
Eina sau, apie mechanine net pagalvoti nenoriu bigsmile.gif

P.S. juk ne veltui sakoma, kad prie gero greitai priprantama biggrin.gif
Atsakyti
nu jau mieste maskatuot su mechanine nėr baisiau. doh.gif šitoks eismas, stok -važiuok-stok-važiuok doh.gif užtenka su kokia drauge pravažiuot, užuojauta doh.gif
su automatu jau daug metų važinėju biggrin.gif
Atsakyti
TIK automatas!:) Gal ir netipiškai vyriškai čia nuskambės, bet kam po miestą važinėjant mechanika? Su automatu ir į kalną patogiau užvažiuot, ir kavos patogiai gali atsigert kamšty stovėdamas...smile.gif
Atsakyti
QUOTE(adman @ 2008 11 14, 20:44)
TIK automatas!:) Gal ir netipiškai vyriškai čia nuskambės, bet kam po miestą važinėjant mechanika? Su automatu ir į kalną patogiau užvažiuot, ir kavos patogiai gali atsigert kamšty stovėdamas...smile.gif


O kuom patogiau i kalna uzvaziuot nei su mechanke? As tai nematau cia skirtumo,na,bent jau man jo nera,paprastai vaziuodama apie kazka mastau arba plepu jei dar kas masinoj sedi,tai net nejauciu to pavaru junginejimo (taigi nera ir diskomforto).O ir kavos gali bele kokioj pagert jei jau kamsty stovi smile.gif
Atsakyti
Kai stovi prie šviesoforo ar kamštyje su automatu, mašina niekada nerieda atgal arba jei parieda, tai lengviau kontroliuoti nei su mechanine. Bent jau pas man yra spec. apsauga pariedėjimo atgal. Tad nereikia nei užtraukti rankinio stabdžio (kaip būna tam tikrose mechaninėse) ar laikyti prispaustą stabdį.
Atsakyti
Automatas komfortui,mechanika agresivesniam vairavimo stiliui:)
Atsakyti
Su normaliu varikliu, automatas visuomet priekyje, paspaudei ir nurūkai, o mechaninės kažkur gale mina pedalus. Už šimto metrų. cool.gif
Atsakyti
Man mechaninė labiau prie širdies. Gal dėl to, kad nors ir esu pradedančioji, su mechanine problemų neturiu. Pavaras perjunginėdama jau negalvoju. I ir šiaip su automatu gana nuobodu man būtų.
Atsakyti
QUOTE(Subjektyvi @ 2008 11 14, 23:20)
Kai stovi prie šviesoforo ar kamštyje su automatu, mašina niekada nerieda atgal arba jei parieda, tai lengviau kontroliuoti nei su mechanine. Bent jau pas man yra spec. apsauga pariedėjimo atgal. Tad nereikia nei užtraukti rankinio stabdžio (kaip būna tam tikrose mechaninėse) ar laikyti prispaustą stabdį.


Aaa...man ir mechanke nerieda (rankinio niekad nenaudoju,nemokeciau su juo is vietos pajudet) mirksiukas.gif o automate vis tiek laikau stabdi (arba uztraukiu rankini ar elektrini-nu sunkus gi jis pas mane doh.gif )-bet cia kad i prieki nevaziuotu rolleyes.gif
Atsakyti
QUOTE(Subjektyvi @ 2008 11 15, 00:25)
Su normaliu varikliu, automatas visuomet priekyje, paspaudei ir nurūkai, o mechaninės kažkur gale mina pedalus. Už šimto metrų. cool.gif

Gerbiamoji,jus labai klaidinate visuomene:)Pasiskaitykite tech.parametrus,per kiek sekundziu isibegeja tos pacios kubaturos su mechanine ir automatu,ir jums bus geda taip rasyti 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(Rams @ 2008 11 14, 23:22)
Automatas komfortui,mechanika agresivesniam vairavimo stiliui:)


Pritariu,darbe megstu komforta,laisvalaikiu-agresyvuma lotuliukas.gif ,tokias ir masinas vairuoju lotuliukas.gif bet vat kad nuo to komforto kartais ziauriai miegas ima,ypac jei turi vilktis 20km/h greiciu cool.gif
Atsakyti