
Va kaip mes skirtingai suprantame malonumą ir komfortą. Nežinau, man su automatu nei nuobodu, nei nėra ką veikti. Vairuoju ir tiek, nesuprantu, kame tas nuobodulys, jei ir su automatu gali sėkmingai paraliuoti, pagazuoti, pasportuoti
Gali įgauti tiek adrenalino, kad pamirši, ar automatas, ar mechaninė. Viskas priklauso nuo automobilio. Jei jis geras, jėginis, su automatu pajusi visus malonumus ir dar priedo.

Tie, kas vairuoja tikrai dėl malonumo, jį ir su žiguliu jaučia.
QUOTE(Katute @ 2008 11 30, 11:29)
Tie, kas vairuoja tikrai dėl malonumo, jį ir su žiguliu jaučia.

Įsijungi automate startinį trečią bėgį ir su vėjeliu, mašina lyg bitė. Kažin, dabar jau atmintis sušlubavo, ar mechaninėje nuo trečio bėgio gali startuoti?

Žiauriai žiauriai pasistengus galima ir nuo ketvirto startuot, tik nesveikata bus automobiliui. Tiesa niekaip į logiką to nesuvedu, nes niekad nebuvo kilus mintis to daryt
Kitas dalykas, ką tu tuo norėjai pasakyt? Kad sankryžoj arba tiesiojoj šitaip mechaninę "apdėsi"? Galiu prieštaraut, nes čia ne nuo jos priklauso,o nuo bendros auto charakteristikos ir labiausiai nuo tarpinės tarp sėdynės ir vairo.

jei noriu, be problemų. Manyčiau čia nemažai turi įtakos arklio jėgos. Tuo norėjau pasakyti, kad "sportiniu" režimu gali važinėti ir su automatu, niekuo nesiskiria nuo mechaninės

Kažin kodėl tada sportininkai nevažinėja???


QUOTE(Subjektyvi @ 2008 11 30, 16:07)
Įsijungi automate startinį trečią bėgį ir su vėjeliu, mašina lyg bitė. Kažin, dabar jau atmintis sušlubavo, ar mechaninėje nuo trečio bėgio gali startuoti? 

Tai jau kad ne

Mes ne apie sportininkus kalbame čia, o apie vairavimą tam tikru stiliumi. Tad tai, kas kaip įvardinamas privalumas yra vairuojant su mechanine, tas pats dalykas yra ir su automatine.
Dar, jeigu galima, pataisysiu tamstą dėl to trečio bėgio: įmetant automate padėtį su skaičiuku "3" dar nereiškia, kad ten ir yra trečias bėgis. Esmė ta, kad tuo metu yra jungiama iki trečio bėgio, tuo pačiu daugiau įsukamas variklis. Tačiau tai nėra startavimas trečiu bėgiu.
O dėl tų pliusų ir minusų, tai... gal pasilikim prie to, kad kievienam pagal save. Tiesiog nereikia sakyti, kad jei važinėju mechanine, tai aš nesuprantu ką reiškia komfortas. Tiesiog man komfortą suteikia kiti dalykai ir tiek.
Lygiai taip pat, kaip stovint per lietų, šaltį ir vėją vidury laukų, stebint ralio varžybas, jaučiuosi pati laimingiausia tuo metu,o kiti paklausę tik pirštą prie smilkinio sukinėja ir nenormalia vadina
O dėl tų pliusų ir minusų, tai... gal pasilikim prie to, kad kievienam pagal save. Tiesiog nereikia sakyti, kad jei važinėju mechanine, tai aš nesuprantu ką reiškia komfortas. Tiesiog man komfortą suteikia kiti dalykai ir tiek.
Lygiai taip pat, kaip stovint per lietų, šaltį ir vėją vidury laukų, stebint ralio varžybas, jaučiuosi pati laimingiausia tuo metu,o kiti paklausę tik pirštą prie smilkinio sukinėja ir nenormalia vadina

QUOTE(l'eau @ 2008 11 30, 11:50)
va va, man irgi
su automatu nejaučiu jokio aprašytojo komforto, nuobodu ir tiek, o su mechanine pajuntu tikrąjį vairavimo malonumą 


del nuobodulio jau ... kartu kalbeta ( aisku galima dar kalbeti ir kas bere kaip zirnius i siena ir bers, kam vairavimas ir automobilio valdymas vienas ir tas pats)
kad skirtumas tarp automato ir mechanines ne vairavime o automobilio valdyme, ir kam nuobodu vairuoti - jei kalbam apie vairavima ,automata tas pats ir mechanine, vairavimo kaip paties neisivaizduoju nuobodaus ir skirtumo nejauciu kokiu auto bevaziuociau
o kas liecia paciu auto valdyma -mechanine be abejones skirtuma jauciu.
aš vairuoti mėgstu, bet su automatu man tai daryti nuobodu, malonumo nejaučiu. jums yra kitaip. tai ir vadinama nuomonių skirtumu, nereikia įrodinėt kitam kad jis neteisus
