Įkraunama...
Įkraunama...

Mechaninė ar automatinė pavarų dėžė?

QUOTE(Subjektyvi @ 2008 12 04, 09:45)
Tai logiškai mąstant, turėtų kainuoti gerokai pigiau. Kas moka brangiau, tikisi kokybės ir atsiperkančio skirtumo.

logiškai mąstant brangesnės detalės = brangesnė mašina rolleyes.gif
Atsakyti
QUOTE(Katute @ 2008 12 03, 22:56)
axa, gal galiu pasmalsaut, kokia tai auto? Na, kol vaikų nėra galiu sau leist mėgautis, tuo kas patinka biggrin.gif  Va,o šeimyniniams reikalams arba kai daugiau pasikraut reikia yra normalus MB automobilis ax.gif


Toyota Solara.
beje išskyrus vieną nepatogumą - 2 duris - tai yra labai didelis, talpus automobilis.
bet nepaisant to antrasis mūsų auto yra 'ūkiškas' kombi.... smile.gif
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2008 12 04, 09:52)
Tik nepradėkit skiesti, kad už automatus nėra geresnių mechaninių, nes tai yra netiesa.

Ir tokie pasakymai kaip kad su automatu niekada nevažiuoja kitiem iš paskos, kad visus deda ant sankryžos, tai yra darželio lygio pasiogyrimas "koks aš esu krūtas". O kad apdeda kokią Corsą su 1,2 varikliu ar autiką, tai nutyli. Man aplamai tokie vairuotojai, kurie skelbia, kad jau jų tačkė tai pati krūčiausia, o jau jis tai pats krūčiausias vairuotojas, man kelia pasibaisėjimą ir kelyje aš su tokiais niekada nelenktyniauju, net jei ir žinau, kad aš jį apdėčiau. Jei norite girtis, tai varykit į Kačerginę ir ten rodykit savo tačkės krūtumą ir savo ereliškumą. Nors turbūt jus ten visi nusodintų labai lengvai.
Jei jau jum tik tokie yra automato privalumai, tai manau, kad ne toj temoj pasisakot. Automato privalumas tas, kad nereik pastoviai minkyt sankabos, nereikia galvoti kokią pavarą perjungti, gali važiuojant gerti kavą ar kalbėti telefonu, nes turi vieną laisvą ranką (sąlyginai, nes šiaip jau abi rankos turi būti ant vairo). Tačiau jis yra gerokai brangesnis, brangus remontas, kuro sanaudos didesnės, lėčiau įsibėgėja (nekalbu apie pačius naujausius, nes tokių LT yra labai mažai), lengviau užklimpti ir t.t. Ir jeigu tai Skoda, tai ar ji bus automatas ar ne, ji nuo to netaps komfortiškesnė, nes ji vis tiek bus kieta. Taip automatas bus patogesnis, bet tikrai ne komfortiškesnis.
O šiaip kiekvienas renkasi tai kas jam patinka, ko reikia ir kiek gali mokėti.


o koks mechaninės privalumas? - geriau traukia iš vietos?

bent jau čia kaip supratau pagrindinis mechanines dėžes ginančių argumentas,
Bet ar tai nėra svarbu tik taip vadinamiems 'ereliams'?
taigi visa tavo tirada - tik akmuo į jų daržą smile.gif

Normaliam vairuotojui koks skirtumas kaip traukia iš vietos? smile.gif
Traukia pas mane gerai, arklių ten nemažai po kapotu spardosi, bet niekada nesidraskau ir neraliuoju. Raliuodavau kai su mechanine laksčiau ir su pacukais nuo sankryžų lenktyniavau. Dabar megaujuosi ramiu, solidžiu važiavimu - ir tam puikiai tinka automatas. Kai reikia, priminu - bet dažnai pakanka tik žinoti kad galiu tai bet kada padaryti.

O kas yra važiavimo komfortas? Automatinės dėžės suteikiami privalumai man yra komforto elementai. Ir čia diskusija ne apie važiuoklę ir ne apie sėdynes... smile.gif Nejunginėju pavarų, neminkau sankabos, nesiritu atgal, galiu dalį dėmesio nukreipti į kitus dalykus.

Dėl užklimpimo sutinku kad minusas, bet dar neteko išbandyti. Brangiau automatas - taip, brangiau. Bet ši kaina yra mokestis už tą patogumą. Viskas čia man sueina smile.gif
Atsakyti
Nesipeskit mergaites:)
Vienam automatas super, kitam atvirksciai. Cia yra "skonio" reikalas ir teisingo atsakymo nera.
Turiu viena drauga, kuriam svarbu, kad sedynes butu odines ir sildomos. O pati masina nors ir kibiras gali buti..
Atsakyti
Pralinksminai thumbup.gif lotuliukas.gif lotuliukas.gif lotuliukas.gif lotuliukas.gif
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2008 12 04, 09:52)
Tik nepradėkit skiesti, kad už automatus nėra geresnių mechaninių, nes tai yra netiesa.


notworthy.gif drinks_cheers.gif

ir šiaip smagu, kad ne viena taip galvoju. Atsiprašau, ne kad taip galvoju, bet kad ne mano vienos šitoks skonis biggrin.gif




QUOTE(axa @ 2008 12 04, 13:19)
Toyota Solara.


Graži, bet artimiau "susipažint" su šiuo modelio neteko.


QUOTE(axa @ 2008 12 04, 13:37)
o koks mechaninės privalumas? - geriau traukia iš vietos?

bent jau čia kaip supratau pagrindinis mechanines dėžes ginančių argumentas,
Bet ar tai nėra svarbu tik taip vadinamiems 'ereliams'?
taigi visa tavo tirada - tik akmuo į jų daržą


Čia apie tą traukimą kažkaip neaiškiai išsirutuliojo ir neina paleist biggrin.gif
Tarkim man traukime yra esmė, bet ne nuo sankryžos, ir aplamai ne mieste. Yra laikas ir vieta. Kai kuriuose savo postuose rašiau taip tik dėl bendro palyginimo smile.gif


QUOTE(acuktuvaz @ 2008 12 04, 13:55)
Turiu viena drauga, kuriam svarbu, kad sedynes butu odines ir sildomos. O pati masina nors ir kibiras gali buti..


Tiesa biggrin.gif Turiu kelis draugus, kurie turi tam tikrus įdomesnius reikalavimus automobiliams, o visa kita nors ir kibiras, kaip sakei biggrin.gif
Atsakyti
Tai tame ir esmė, kad traukia vienodai silpnai, jei variklis silpnas, ir nėra skirtumo, ar mechaninė, ar automatas.
Atsakyti
QUOTE(axa @ 2008 12 04, 12:37)
o koks mechaninės privalumas? - geriau traukia iš vietos?

bent jau čia kaip supratau pagrindinis mechanines dėžes ginančių argumentas,
Bet ar tai nėra svarbu tik taip vadinamiems 'ereliams'?
taigi visa tavo tirada - tik akmuo į jų daržą smile.gif

Su mechanika ne kiekvienas/a moka važiuot. Su automatu gali važiuoti netgi tie/tos, kuriem aplamai negalima sėsti už vairo. Ir aplamai kuo toliau tuo mažiau vairuotojas turi įtakos vairavimo kokybei. ABS, ASC, ASR, AST, EPG ir t.t. padeda vairuoti automobilį. Kas reiškia, kad laikui bėgant tu tiesiog nustoji galvoti ką ir kaip reikia daryti, tiesiog tampi vos ne keleiviu automobilyje. Ir tampa nieko vertos tokios knygos kaip Zasados "saugus greitis", kur labai išsamiai išdėstyta kaip valdyti automobilį slidžiame kelyje, posūkiuose ir pan.
Man iš pradžių irgi atrodė, kad geriau būtų automatas, nes nereik galvot kada perjungti pavarą, kaip stabdyti varikliu, kada išmint sankabą, kada ne ir pan. Tačiau mano vyras buvo kitos nuomonės ir net nesileido į tokias kalbas. Tad turiu mechaniką, ir tuom labai džiaugiuos. Dar nesu labai patyrus, tačiau daug ką jau darau automatiškai ir man tai nesukelia jokių sunkumų. Mano ateities planuose ekstremalaus vairavimo pamokos.
Vat čia ir yra tikrasis vairavimo malonumas, ko tikrai niekada nepatirsi su automatu.
O apie visų dėjimą ant sankryžos tai rašė Subjektyvi, o pas ją automatas. Tai kaip ir automatų gerbėjams tai nemažiau svarbu.
Papildyta:
QUOTE(acuktuvaz @ 2008 12 04, 12:55)
Nesipeskit mergaites:)
Vienam automatas super, kitam atvirksciai. Cia yra "skonio" reikalas ir teisingo atsakymo nera.

Tą esu sakiusi ne viename poste, tačiau esu ir toliau užsipuolama. Kam ko reikia, tas tą ir perka, įvertinęs visus pliusus ir minusus.
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2008 12 05, 12:25)
Su mechanika ne kiekvienas/a moka važiuot. Su automatu gali važiuoti netgi tie/tos, kuriem aplamai negalima sėsti už vairo.

Atsiprašau labai, bet čia jau perlenkėt. Susidaro toks vaizdas, kad vairavimas tai tik mašinos kaip mechanizmo valdymas ir nieko daugiau. Negi automatus vairuoja tik tinginiai, nemokšos ir tokie kuriems reikia uždrauti vairuoti? Negi vairavimas nėra daug platesnė savoka nei vairo sukinėjimas ir bėgių ne/perjunginėjimas?
Tai ką, kiekvienas važinėjantis su mechanine - geras vairuotojas, o su automatu tai jau netikėlis?
Nepykit, bet jau bloga darosi nuo tų frazių - man patinka valdyti situaciją, automobilį. Blyn, lyg mano automatas valdo mane, o ne aš jį.
Kiekvienas renkamės kas kam labiau patinka. Aš esu ir už vienus ir už kitus. Vairuoju automatą nes taip susiklostė. Pavarvinu seilę ir į mechanines. Bet nereikia nurašyti manęs kaip kažkokios prastesnės nei jūs, vairuojantys mechanines.
Mašina tik daiktas, kurį valdome mes. Ir ne nuo mašinos priklauso situacija keliuose. Jeigu vairuotojas be galvos, jis toks bus bet kokioje mašinoje...
Atsakyti
QUOTE(vovere74 @ 2008 12 05, 11:39)
Atsiprašau labai, bet čia jau perlenkėt. Susidaro toks vaizdas, kad vairavimas tai tik mašinos kaip mechanizmo valdymas ir nieko daugiau. Negi automatus vairuoja tik tinginiai, nemokšos ir tokie kuriems reikia uždrauti vairuoti? Negi vairavimas nėra daug platesnė savoka nei vairo sukinėjimas ir bėgių ne/perjunginėjimas?
Tai ką, kiekvienas važinėjantis su mechanine - geras vairuotojas, o su automatu tai jau netikėlis?
Nepykit, bet jau bloga darosi nuo tų frazių - man patinka valdyti situaciją, automobilį. Blyn, lyg mano automatas valdo mane, o ne aš jį.
Kiekvienas renkamės kas kam labiau patinka. Aš esu ir už vienus ir už kitus. Vairuoju automatą nes taip susiklostė. Pavarvinu seilę ir į mechanines. Bet nereikia nurašyti manęs kaip kažkokios prastesnės nei jūs, vairuojantys mechanines.
Mašina tik daiktas, kurį valdome mes. Ir ne nuo mašinos priklauso situacija keliuose. Jeigu vairuotojas be galvos, jis toks bus bet kokioje mašinoje...

Tu pati perlenkei. Neteisingai interpretuoji ir tiek. Pažįstu ne vieną žmogų, kurie rinkosi automatus tik dėl to, kad nesugeba valdyti mechanikos. Bet kaip ir neminėjau, kad VISI vairuojantys automatus tokie yra. Čia jau pati tai pasakėte, ne aš.
Automatą valdyti yra lengviau, o jei dar jis prikištas visokių ABS, EPG ir pan. Tuoj bus taip, kad nebereiks patiems valdyti automobilių, jie patys važiuos be vairuotojo. Kažkur skaičiau tokią automobilių kūrėjų mintį. Link to jau ir linkstama, ypač kai pamatai kokių naujovių prikišti nauji auto. Tad tuoj bus taip, kad ne vairuotojas valdys automobilį, o atvirkščiai.
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2008 12 05, 13:07)
Tu pati perlenkei. Neteisingai interpretuoji ir tiek. Pažįstu ne vieną žmogų, kurie rinkosi automatus tik dėl to, kad nesugeba valdyti mechanikos. Bet kaip ir neminėjau, kad VISI vairuojantys automatus tokie yra. Čia jau pati tai pasakėte, ne aš.
Automatą valdyti yra lengviau, o jei dar jis prikištas visokių ABS, EPG ir pan. Tuoj bus taip, kad nebereiks patiems valdyti automobilių, jie patys važiuos be vairuotojo. Kažkur skaičiau tokią automobilių kūrėjų mintį. Link to jau ir linkstama, ypač kai pamatai kokių naujovių prikišti nauji auto. Tad tuoj bus taip, kad ne vairuotojas valdys automobilį, o atvirkščiai.

Ne pagal tą vieną postą sureagavau. Visą temą perskaitom iš naujo ir pamatysim, kad būtent toks vaizdas susidaro....
Ir aš nesiginčiju, kad automatą lengviau valdyti. Aš tik sakau - kad automobilio valdymas dar nėra vairavimas.
Atsakyti
Kaip nevartyk, o visgi teisybė - "tinginystė - pažangos variklis".... biggrin.gif
O automatinė dėžė gerokai pažangesnė technika už mechaninę....
Galbūt, su laiku toks mechanizmas kaip pavarų dėžė apskritai išnyks....Kaip išnyko iš vairuotojo darbo vietos degimo ankstinimo ir kuro riebumo reguliavimo rankenėlės...generatoriaus perjungiklis "žiema-vasara"...Centrinio šarnyrų tepimo pedalas....
Arba užvedimo rankena...
Tereikia tik gero elektros energijos šaltinio ir elektros variklio su dažnine pavara po kapotu, ir dėžė taps praeitimi...
Kaip ir ši diskusija....

P.S. Aš irgi esu iš tų, kurie rinkosi APD ne todėl kad nesusidorotų su mechaninės valdymu...Naudojau ir 4 bėges, ir 5 bėges, - ir dabar žmonos mazdą naudoju, ir nematau problemų.
O APD pasirinkau, nes :
1.keista klausyt ir skaityt tokias diskusijas, kur automatus į šuns dienas deda tie kurie ar visai nepabandę, ar labai trumpai ...net jos veikimo logikos nesupratę...
2. tie kas yra turėję nors vieną normalų automatą - patyliukais perka ir sekančią auto su automatu... biggrin.gif - tokių pavyzdžių žinau ne vieną ar du...
Ir kol kas aš jo darbu labai patenkintas....
Atsakyti